Perelview
צילום: יחסי ציבור

Jellyfish מגיעה לישראל: רכשה את Perelview הישראלית

החברה הבינלאומית תפתח בישראל את הסניף ה-23 שלה בעולם. Perelview  הוקמה ב-2005 על ידי מאיה ורוני פרלמן ומתמחה ברכש מדיה, שיווק בפלפטפורמות גוגל ועוד
משה בנימין | (1)

סוכנות הדיגיטל הבינלאומית Jellyfish נכנסת לישראל ופותחת סניף בתל אביב שיהיה ה-23 שלה בעולם. החדירה לישראל נעשית באמצעות רכישת חברת השיווק הדיגיטלי וניהול המדיה הישראלית - Perelview שנוסדה על ידי רוני פרלמן

 

בחודשים האחרונים נוהל והושלם הליך ההטמעה והמיזוג של סוכנות הדיגיטל Perelview שתהפוך באופן רשמי לשלוחה הישראלית של הקבוצה. Jellyfish נוסדה בלונדון ומעסיקה מעל ל-750 עובדים מסביב לעולם. בין לקוחותיה נמנים מותגי ענק כגון eBay, Asos Disney ועוד.

 

Perelview  שמתמחה ברכש מדיה דיגיטלית, סושיאל, SEO ושיווק על גבי פלטפורמות של גוגל עובדת מאז 2005 מתחת לרדאר. החברה הוקמה על ידי מאיה ורוני פרלמן ועם הצטרפותו של אלון בן ארי כשותף, סומנה כחברה שצומחת מדי שנה וכיום מונה מעל ל-30 מומחים במחלקות השונות. בין לקוחותיה נמנים Groo, moovit, מיטב דש, טרמינל X, שופרא ועוד. בנוסף, היא אחת מהחברות הבודדות בישראל שנחשבת ל-Reseller רשמי של Google, ומוסמכת למכור ולספק תמיכה ללקוחותיה על מוצרי Google Marketing Platform - מוצרי הפרימיום של גוגל המיועדים למותגים ברמת ה-enterprise. 

 

מבחינת הרציונל העסקי של החברה הבינלאומית, מהלך הרכישה והכניסה לישראל יספק לה נוכחות בולטת בישראל, לאחר שהביעה רצון בפתיחת סניף מקומי בין היתר מתוך עניין בשוק ההייטק המקומי שעושה חיל בעולם. רכישת Perelview מצטרפת לגל רכישות שביצעה החברה לאחרונה כחלק מאסטרטגית הצמיחה שלה , ביניהן Latitude שהרחיבה את דריסת הרגל של החברה לצפון אנגליה ולדובאי מוקדם יותר השנה.

 

"כחלק ממגמת ההתרחבות הגלובלית הנמשכת שלנו, הרכש החדש מהווה הזדמנות מדהימה להתפתח ולהגיע אל השוק הישראלי שגדל באופן עקבי", אומר מנכ"ל Jellyfish, רוב פייר. "Perelview מציעה מגוון גדול בהתמחויות דיגיטליות, וידענו מן הרגע הראשון שיש בינינו התאמה. אנחנו שמחים  לקבל בברכה את הצוות שלהם, שיהפוך לחלק מקבוצת Jellyfish". 

 

שותף ומייסד Perelview, רוני פרלמן הוסיף, כי "ההצטרפות שלנו ל-Jellyfish מלהיבה גם ברמה המקומית וגם ברמה הגלובלית. המהלך יאפשר לנו להוביל קדימה את השותפים העסקיים שלנו כאן, ובאותה נשימה להרחיב את הפעילות הבינלאומית שלנו. יש כאן בשורה גדולה יותר מהאמון באנשים שלנו ומההשפעה החיובית עלינו כסוכנות full stack digital; העובדה שחברה כמו Jellyfish בוחרת לפתוח שלוחה בישראל משליכה על התעשייה כולה, ומראה שהיא מבינה את הפוטנציאל והחשיבות של כל ענף הדיגיטל בישראל". 

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    פרלוויו האלופים, שיחקתם אותה (ל"ת)
    לקוחה מרוצה מאד 21/07/2019 18:06
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.37%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.37%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״