Jellyfish מגיעה לישראל: רכשה את Perelview הישראלית
סוכנות הדיגיטל הבינלאומית Jellyfish נכנסת לישראל ופותחת סניף בתל אביב שיהיה ה-23 שלה בעולם. החדירה לישראל נעשית באמצעות רכישת חברת השיווק הדיגיטלי וניהול המדיה הישראלית - Perelview שנוסדה על ידי רוני פרלמן.
בחודשים האחרונים נוהל והושלם הליך ההטמעה והמיזוג של סוכנות הדיגיטל Perelview שתהפוך באופן רשמי לשלוחה הישראלית של הקבוצה. Jellyfish נוסדה בלונדון ומעסיקה מעל ל-750 עובדים מסביב לעולם. בין לקוחותיה נמנים מותגי ענק כגון eBay, Asos Disney ועוד.
Perelview שמתמחה ברכש מדיה דיגיטלית, סושיאל, SEO ושיווק על גבי פלטפורמות של גוגל עובדת מאז 2005 מתחת לרדאר. החברה הוקמה על ידי מאיה ורוני פרלמן ועם הצטרפותו של אלון בן ארי כשותף, סומנה כחברה שצומחת מדי שנה וכיום מונה מעל ל-30 מומחים במחלקות השונות. בין לקוחותיה נמנים Groo, moovit, מיטב דש, טרמינל X, שופרא ועוד. בנוסף, היא אחת מהחברות הבודדות בישראל שנחשבת ל-Reseller רשמי של Google, ומוסמכת למכור ולספק תמיכה ללקוחותיה על מוצרי Google Marketing Platform - מוצרי הפרימיום של גוגל המיועדים למותגים ברמת ה-enterprise.
מבחינת הרציונל העסקי של החברה הבינלאומית, מהלך הרכישה והכניסה לישראל יספק לה נוכחות בולטת בישראל, לאחר שהביעה רצון בפתיחת סניף מקומי בין היתר מתוך עניין בשוק ההייטק המקומי שעושה חיל בעולם. רכישת Perelview מצטרפת לגל רכישות שביצעה החברה לאחרונה כחלק מאסטרטגית הצמיחה שלה , ביניהן Latitude שהרחיבה את דריסת הרגל של החברה לצפון אנגליה ולדובאי מוקדם יותר השנה.
"כחלק ממגמת ההתרחבות הגלובלית הנמשכת שלנו, הרכש החדש מהווה הזדמנות מדהימה להתפתח ולהגיע אל השוק הישראלי שגדל באופן עקבי", אומר מנכ"ל Jellyfish, רוב פייר. "Perelview מציעה מגוון גדול בהתמחויות דיגיטליות, וידענו מן הרגע הראשון שיש בינינו התאמה. אנחנו שמחים לקבל בברכה את הצוות שלהם, שיהפוך לחלק מקבוצת Jellyfish".
שותף ומייסד Perelview, רוני פרלמן הוסיף, כי "ההצטרפות שלנו ל-Jellyfish מלהיבה גם ברמה המקומית וגם ברמה הגלובלית. המהלך יאפשר לנו להוביל קדימה את השותפים העסקיים שלנו כאן, ובאותה נשימה להרחיב את הפעילות הבינלאומית שלנו. יש כאן בשורה גדולה יותר מהאמון באנשים שלנו ומההשפעה החיובית עלינו כסוכנות full stack digital; העובדה שחברה כמו Jellyfish בוחרת לפתוח שלוחה בישראל משליכה על התעשייה כולה, ומראה שהיא מבינה את הפוטנציאל והחשיבות של כל ענף הדיגיטל בישראל".
- 1.פרלוויו האלופים, שיחקתם אותה (ל"ת)לקוחה מרוצה מאד 21/07/2019 18:06הגב לתגובה זו

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.