רפי אלול גילי כהן
צילום: סטודיו קפוצינסקי

לידיעת הח"כים: g group ורפי אלול מקימים חברת אסטרטגיה ולובינג

אלול מביא "היכרות מעמיקה עם המערכות הפוליטיות והכלכליות", חברת g group מביאה ניסיון גדול בתחום התקשורת המקומי, והתוצאה - חברת g Elul
אלכסנדר כץ | (11)

גיל עד תדמית מבית g group וחברת ISHRA בבעלות הח"כ לשעבר מטעם 'העבודה', רפי אלול, מקימים יחדיו את g Elul, מיזם לייעוץ ופתרונות אסטרטגיים, טיפול במשברים תקשורתיים, ונושאי ממשל ורגולציה, ובשם המקוצר - חברת לובינג.

הבעלים של g group הם אייל גרינברג, גילי כהן ואור לובושיץ. רק בשנה האחרונה הקימה החברה מספר מיזמים בתחום התקשורת. כעת מצטרף אליהם אלול, המתפקד כיום כאיש עסקים ויו"ר עמותת 'רוח טובה', יחד עם בנו יזם הנדל"ן זיו אלול.

המיזם החדש יעניק יעוץ אסטרטגי לחברות פרטיות וציבוריות בנושאי ממשל ורגולציה. פעילות g advanced שהושקה בשנה שעברה ומתמחה בייעוץ פוליטי-אסטרטגי, תאוחד אל תוך המיזם החדש g Elul. הפעילויות במיזם יכללו פיתוח עסקי בארץ ובחו"ל, ניהול משברים תקשורתיים ומניעתם, ייעוץ אסטרטגי ו-Issue Management לחברות במשק הישראלי, וחברות המעוניינות להשתלב בשוק המקומי. הקשרים העסקיים של אלול ובעלי g group משולבים יחדיו, יכולים להיות מנוע צמיחה ולהם הניסיון לנתב וללוות חברות בדרך להצלחה.

"ההיכרות המעמיקה שלנו עם המערכות הפוליטיות והכלכליות בארץ ובחו"ל, בשיתוף הידע של g group בתקשורת, יחסי ציבור ופרסום, זאת בנוסף למערכת היחסים החמה רבת השנים, תאפשר לנו לתת מענה רחב המותאם לצרכים החדשים של המשק, המושפע ממהלכים הקורים בתקשורת ועלינו לקחת חלק פעיל בו", מסר רפי אלול.

גילי כהן הוסיף: "חזון 'חברה 360' הנותנת מענה מלא בכל תחומי המדיה, כבר אינה רק יחסי ציבור, פרסום ודיגיטל. עוד בשנה שעברה, עם כניסתנו לתחום הממשל והרגולציה, הבנו שמענה שלם באמת קשור לכל תחומי הנראות הציבורית, אם של גוף, חברה או אישיות. החיבור עם רפי אלול, איש אהוד ואהוב, מהמקצועיים והמוערכים בתחום, הוא שלב חשוב בדרך. עם השלמת המהלך, אנו הקבוצה היחידה בישראל שתעניק בביתה את סך אפשרויות התדמית הקיימות".

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    רפי אלול מטפל במשברים תקשורתיים ? - בדיחה (ל"ת)
    משה וחצי 20/06/2013 19:18
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    זה ההוא מהמימונות, בושה (ל"ת)
    נמוך 10/06/2013 17:13
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    31/05/2013 14:29
    הגב לתגובה זו
    אנשי ההון ופועלים נגד האזרח הפשוט!
  • 8.
    אילן ציוני 30/05/2013 21:44
    הגב לתגובה זו
    קבוצת מוטו תקשורת - 17 מגזינים - קורסת. סגרו את מגזין "מוטו", את עיתון האופנה "בלמוד", שוקלים לסגור את "מסע אחר", מפטרים 20 עובדים, לא משלמים פנסיות ופיצויים, ותקשורת הברנז'ה שותקת
  • 7.
    ישר כח שילוב מדהים של אנשים טובים (ל"ת)
    דני דורון 30/05/2013 21:42
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    אנשים ישרים ומוצלחים, בהצלחה. (ל"ת)
    איתי 30/05/2013 20:09
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    רפי אלול-שב בלול! (ל"ת)
    רפי סויסה 30/05/2013 18:21
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    עופר 30/05/2013 17:52
    הגב לתגובה זו
    זה נראה כך
  • 3.
    מארק ספיץ (ל"ת)
    אלופים! 30/05/2013 17:12
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ניקול 30/05/2013 17:08
    הגב לתגובה זו
    אחלה חברה ורק צומחים
  • 1.
    פשוט ביזיון! (ל"ת)
    30/05/2013 16:29
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״