רפי אלול גילי כהן
צילום: סטודיו קפוצינסקי

לידיעת הח"כים: g group ורפי אלול מקימים חברת אסטרטגיה ולובינג

אלול מביא "היכרות מעמיקה עם המערכות הפוליטיות והכלכליות", חברת g group מביאה ניסיון גדול בתחום התקשורת המקומי, והתוצאה - חברת g Elul
אלכסנדר כץ | (11)

גיל עד תדמית מבית g group וחברת ISHRA בבעלות הח"כ לשעבר מטעם 'העבודה', רפי אלול, מקימים יחדיו את g Elul, מיזם לייעוץ ופתרונות אסטרטגיים, טיפול במשברים תקשורתיים, ונושאי ממשל ורגולציה, ובשם המקוצר - חברת לובינג.

הבעלים של g group הם אייל גרינברג, גילי כהן ואור לובושיץ. רק בשנה האחרונה הקימה החברה מספר מיזמים בתחום התקשורת. כעת מצטרף אליהם אלול, המתפקד כיום כאיש עסקים ויו"ר עמותת 'רוח טובה', יחד עם בנו יזם הנדל"ן זיו אלול.

המיזם החדש יעניק יעוץ אסטרטגי לחברות פרטיות וציבוריות בנושאי ממשל ורגולציה. פעילות g advanced שהושקה בשנה שעברה ומתמחה בייעוץ פוליטי-אסטרטגי, תאוחד אל תוך המיזם החדש g Elul. הפעילויות במיזם יכללו פיתוח עסקי בארץ ובחו"ל, ניהול משברים תקשורתיים ומניעתם, ייעוץ אסטרטגי ו-Issue Management לחברות במשק הישראלי, וחברות המעוניינות להשתלב בשוק המקומי. הקשרים העסקיים של אלול ובעלי g group משולבים יחדיו, יכולים להיות מנוע צמיחה ולהם הניסיון לנתב וללוות חברות בדרך להצלחה.

"ההיכרות המעמיקה שלנו עם המערכות הפוליטיות והכלכליות בארץ ובחו"ל, בשיתוף הידע של g group בתקשורת, יחסי ציבור ופרסום, זאת בנוסף למערכת היחסים החמה רבת השנים, תאפשר לנו לתת מענה רחב המותאם לצרכים החדשים של המשק, המושפע ממהלכים הקורים בתקשורת ועלינו לקחת חלק פעיל בו", מסר רפי אלול.

גילי כהן הוסיף: "חזון 'חברה 360' הנותנת מענה מלא בכל תחומי המדיה, כבר אינה רק יחסי ציבור, פרסום ודיגיטל. עוד בשנה שעברה, עם כניסתנו לתחום הממשל והרגולציה, הבנו שמענה שלם באמת קשור לכל תחומי הנראות הציבורית, אם של גוף, חברה או אישיות. החיבור עם רפי אלול, איש אהוד ואהוב, מהמקצועיים והמוערכים בתחום, הוא שלב חשוב בדרך. עם השלמת המהלך, אנו הקבוצה היחידה בישראל שתעניק בביתה את סך אפשרויות התדמית הקיימות".

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    רפי אלול מטפל במשברים תקשורתיים ? - בדיחה (ל"ת)
    משה וחצי 20/06/2013 19:18
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    זה ההוא מהמימונות, בושה (ל"ת)
    נמוך 10/06/2013 17:13
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    31/05/2013 14:29
    הגב לתגובה זו
    אנשי ההון ופועלים נגד האזרח הפשוט!
  • 8.
    אילן ציוני 30/05/2013 21:44
    הגב לתגובה זו
    קבוצת מוטו תקשורת - 17 מגזינים - קורסת. סגרו את מגזין "מוטו", את עיתון האופנה "בלמוד", שוקלים לסגור את "מסע אחר", מפטרים 20 עובדים, לא משלמים פנסיות ופיצויים, ותקשורת הברנז'ה שותקת
  • 7.
    ישר כח שילוב מדהים של אנשים טובים (ל"ת)
    דני דורון 30/05/2013 21:42
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    אנשים ישרים ומוצלחים, בהצלחה. (ל"ת)
    איתי 30/05/2013 20:09
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    רפי אלול-שב בלול! (ל"ת)
    רפי סויסה 30/05/2013 18:21
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    עופר 30/05/2013 17:52
    הגב לתגובה זו
    זה נראה כך
  • 3.
    מארק ספיץ (ל"ת)
    אלופים! 30/05/2013 17:12
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ניקול 30/05/2013 17:08
    הגב לתגובה זו
    אחלה חברה ורק צומחים
  • 1.
    פשוט ביזיון! (ל"ת)
    30/05/2013 16:29
    הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו

בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח

מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים. 

במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד. 

לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.