גיא מרוז מכוון לכנסת: "אני ואורלי נעבור לזירה הפוליטית כדי להשפיע משם"

העיתונאי השתתף בכנס וטען כי אין צורך בתקופת צינון ארוכה לעיתונאים שרוצים לעבור לפוליטיקה. בעבר מרוז ו-וילנאי שקלו להתמודד לכנסת
אלכסנדר כץ | (11)

העיתונאי גיא מרוז הצהיר אתמול (יום ג') כי בכוונתו ובכוונת רעייתו העיתונאית אורלי וילנאי, לעבור לפוליטיקה ביום מן הימים. בפאנל מיוחד בנושא 'החברה בישראל עם אנשי התקשורת' שנערך במסגרת הכנס השנתי של פורום סגני ראשי הערים והרשויות המקומיות שנערך במלון פלאזה בירושלים, אמר מרוז כי "אני ואורלי לא נסיים את דרכנו בטלוויזיה. מתישהו נעבור לזירה הפוליטית כדי להשפיע משם".

תשובה זו הגיעה בעקבות שאלה שנשאל על המעבר החד מדי לכאורה של עיתונאים דוגמת יאיר לפיד, מהתקשורת לעולם הפוליטי. מרוז מאמין כי אין במעבר שכזה כל פסול וכי לטעמו לא נדרשת תקופת צינון ארוכה בין התפקידים.

מרוז הוסיף ודיבר על התקשורת בעידן החדש, ועל חשיבות ניצולה לצורך שיפור השירות של גופים ציבוריים ברשויות המקומיות. לדבריו: "בעידן הסמארטפון, כל אדם הוא עיתונאי עם מצלמה. אני קורא לאזרחים לנצל זאת. אין ספק שהדבר ייצור נורמת שירות חדשה של גופים ציבוריים, כמו עיריות ומשרדי ממשלה. כשחשופים כל הזמן לביקורת ולתיעוד, מתנהלים אחרת".

יש לציין כי לפני הבחירות שאמורות היו להתקיים בקיץ שעבר (ונדחו לבסוף עם צירופה של 'קדימה' לממשלת נתניהו, א"כ), גורמים בערוץ 10 ידעו לספר כי וילנאי ומרוז השתעשעו ברעיון להתמודד באותן בחירות, מה שבסוף לא קרה, לא אז ולא בבחירות שהתקיימו בחודש ינואר השנה.

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    יצחקי חנה 10/06/2013 07:21
    הגב לתגובה זו
    אשמח אם תפנו אלי
  • 10.
    די 31/05/2013 22:34
    הגב לתגובה זו
    ועוד שניכם ביחד די לא לא לא תקחו גם את לפיד ושלי את הטלויזיה אפשר לכבות אבל בכנסת אתם סבל כל החיים הנזק שאתם עשיתם עם הפופוליזים זה לתמיד
  • 9.
    אורי 29/05/2013 23:41
    הגב לתגובה זו
    זוהי התוכנית הכי טובה בטלוויזיה, הכי נכונה, שבניגוד לשאר חברותיה למסך הבוקר כמעט ואין בה תוכן מסחרי ע"מ לקדם את ערוץ 10 או תכניותיו. הזוג נלחם כל חייו למען צדק ושיוון חברתי בארץ.
  • 8.
    סקופי 29/05/2013 16:36
    הגב לתגובה זו
    תבררו את תנאי העסקה של העובדים בתכנית הבוקר ותבינו את גודל השערוריה
  • 7.
    לא יכול לראות אתכם פשוט גועל נפש (ל"ת)
    מאיר אסופסוף 29/05/2013 11:58
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    יורם עמית 29/05/2013 11:57
    הגב לתגובה זו
    אתם בלתי נסבלים
  • 5.
    29/05/2013 11:47
    הגב לתגובה זו
    נלחמו עבור ניצולי השואה שנים ברציפות? חשפו שחיטויות פוליטיות? נאבקו בעוולות הבירוקרטיה ובביריונות של ארגונים, בעלי עסקים, קבלנים ומתעללים בבעלי חיים? הגנו עלינו מפני כל מני מגיבים ערסים עם פה ג'ורה כמוכם? זה מה שעושה אותם מתאימים לפוליטיקה? שיתביישו.הם אפילו לא מתקרבים לעיתונאי הכי חתיך בארץ שגרר אחרי החליל שלו רבבות של עכברים עיוורים שלא ראו מסנטימטר שהוא קשקשן פחדן ואופורטוניסט. הם אפילו לא קרובים למראה המדהים שלו אז באיזו זכות הם חושבים שהם יכולים ללכת לפוליטיקה?
  • 4.
    רינפ 28/05/2013 19:56
    הגב לתגובה זו
    והיא מותק של בן אדם שהייתה הראשונה להודיע על מותה של עופרה חזה המנוחה.
  • 3.
    משה 28/05/2013 18:06
    הגב לתגובה זו
    והיא הכבשה שושנה שתחזור לערוץ הקניות, שם היא היתה הכי משכנעת.
  • 2.
    פוליצר 28/05/2013 17:44
    הגב לתגובה זו
    היהירות, החשיבות העצמית, השחצנות, שלא לדבר על רמת ניתוח ירודה, השכלה לא משהו, כל אלה יהפכו אתכם לפוליטיקאים מושלמים....
  • 1.
    רק זה חסר בכנסת עוד צמד ליצנים רודפי פרסום (ל"ת)
    אסף 28/05/2013 15:59
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״