מועדון המשקיעים
צילום: מיכאל שטיין, ביזפורטל
TV

מועדון המשקיעים בהשתתפות ננו דיימנשן וסייפטי - צפו בתקציר

מערכת Bizportal | (1)

האם שנת 2017 תהיה שנת מפנה בבורסת ת"א? נראה כי מוקדם עדיין לקבוע, אבל תחילת השנה מסתמנת כמעניינת וחיובית בשוק המקומי וגם מעבר לים. המשקיעים בת"א מתרגלים לשינויים בהרכבי המדדים וגם לעובדה שאחרי שנת 2016 שהייתה שחונה במיוחד נראות כאן לאחרונה הנפקות ראשונות, שאולי מבשרות על שינוי מגמה אחרי תקופת יובש ארוכה ובעיקר מחיקות של חברות מהמסחר באחוזת בית.

 

אתר Bizportal מצטרף לרוח החדשה בת"א והשיק ביום ראשון (26.2) את כנס מועדון המשקיעים הראשון עבור קהל הקוראים והמשקיעים אשר יכלו לפגוש מקרוב את מנכ"לי חברות ננו דיימנשן וסייפטי – שתי חברות אשר נכנסו לשלב המכירות, והציגו את הדרך שלהן ליצירת צמיחה עסקית משמעותית בתחומן.

 

ננו דיימנשן מפתחת ומשווקת מדפסות תלת-ממד ייעודיות בתחום האלקטרוניקה ולאחרונה נכנסה גם לתחום הדפסת הרקמות החדשני. החברה נמצאת בשלב הבטא של המכירות ונמצאת בדרך ליעד של החכרת 20 מדפסות ראשונות ומצפה לעבור לשלב המסחור במהלך המחצית השנייה של 2017. מחיר כל מדפסת אמור לעמוד על 200 אלף דולר ובנוסף, החברה צפויה למכור את הדיו לכל מדפסת במחירי של כמה עשרות אלפי דולרים למדפסת בשנה.

 

מנכ"ל ננו דיימנשן עמית דרור התייחס ליעילות המדפסות עבור חברות המתכננות מעגלים אלקטרוניים: "לקחנו את העניין הזה של כרטיסי PCB שמיוצרים היום בכל מיני מפעלים בעולם, בעיקר באסיה, סין וטיוואן, ואמרנו שאפשר לקחת מדפסת שתדפיס בהדפסת תלת-ממד חומרים מוליכים ומבודדים ייחודיים ותאפשר לכל החברות שמתכננות כרטיסים כאלה אפשרות להדפיס אותם "בבית". יש כיום צוואר בקבוק בתהליכי פיתוח של בדיקה, לוקח שבועות עבור כל סייקל של בדיקה. המדפסת של ננו דיימנשן תקצר את התהליך מכמה שבועות לכמה שעות. יש לנו פטנטים על התוכנה ועל החומרים.  

 

סייפ-טי מספקת מוצרי אבטחת רשת מתקדמים ומציעה פתרונות להתמודדות עם התקפות הסייבר על מגוון רחב של ארגונים וחברות, בתקופה בה אנו נחשפים יותר ויותר לאיומי הסייבר ולקושי בהגנה על מידע רגיש. לסייפטי שני מוצרים ה-, Safe-T Boxו- RSAccess, המאפשרים ללקוח לייצר תרחישי העברת מידע מאובטח של לקוחותיו בצורה אוטומטית וחכמה. בין לקוחות החברה אפשר למצוא כמה שמות גדולים במשק המקומי כמו בנק הפועלים, חברות הביטוח הראל ואיילון, מכון וייצמן ואת זכיינית ערוץ 2, קשת.

 

מנכ"ל סייפ-טי , שחר דניאל, התייחס לקצב הצמיחה של החברה: "יש לנו שני קווי מוצרים מובילים, שבסופו של דבר, כמעטפת אחת, מגנים על המידע - אנחנו יודעים לבוא לארגון ולתת לו פלטפורמה אחת, שמטפלת עבורו בכל המצבים של החלפות מידע בארגון. מנהלי אבטחת המידע עייפים מריבוי מוצרים, האנשים מחפשים את הקונסולידציה ואנחנו יודעים לתת פלטפורמה אחת שתנצח כל חברה בעולם בפתרונות של החלפת מידע. ציפינו ל-5-10 לקוחות בשלב הזה, אבל נכון להיום יש לנו כ-40 לקוחות מהגדולים ביותר במשק. אנחנו כבר במצב שלקוחות בארץ פונים אלינו. יש לנו הסכמי הפצה רבים כולל בארה"ב ובמזרח אסיה, שם אנחנו מתחילים לראות כבר פירות יפים לעבודה שלנו. השקנו פתרון ייעודי למניעת הונאות פיננסיות, ואנחנו ממשיכים לגדול." 

 

צפו בתקציר כנס מועדון המשקיעים הראשון של Bizportal:

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    היה כנס נחמד וענייני, נשמח לעוד כאלה (ל"ת)
    ליאור 06/03/2017 13:45
    הגב לתגובה זו

למה קמהדע הישראלית מקדימה את הענקיות בפיתוח נוגדנים לקורונה, ואיזה מוצרים נוספים יש לחברה בקנה?

פימי ראתה פוטנציאל גדול בקמהדע והשקיעה בה ובינתיים קמהדע מספקת את הסחורה – האם זו רק ההתחלה?    

קמהדע במונחים מקומיים היא חברה גדולה ומצליחה. היא בין החברות הישראליות הבודדות שהצליחו לקבל אישור מה-FDA לתרופות שפיתחה. . בראייה עולמית מדובר בחברה קטנה יחסית, אז איך זה שהחברה הישראלית הקטנה עשויה לעקוף את ענקיות התרופות במציאת פתרונות לקורונה? זאת כנראה הטכנולוגיה. בשיחה עם מנכ"ל החברה, עמיר לונדון,לקראת כנס המשקיעים  הוא מסביר מה הסוד של החברה ומהם מנועי הצמיחה העתידיים שלה       הפתרון שלכם לטיפול בוירוס הקורונה - שימוש בפלזמה של חולים כדי להפיק נוגדנים - נעשה במקביל גם בחברות אחרות, מה הייחוד שלכם?
  • לקמהדע תהליך ייצור ייחודי המאפשר לטהר הנוגדנים לקורונה מפלסמה בקצב מהיר יחסית. החברה משתמשת לפיתוח וייצור המוצר בניסיון המצטבר רב-השנים שלה ובטכנולוגיית האימיונגלובולינים המתקדמת שלה, המאושרת ע"י ה FDA.
  האם מדובר בפתרון שייתן מענה כולל לאוכלוסייה המקומית במקרה של גל שני?
  • הטיפול מיועד בשלב זה לחולים קשים ובינוניים. איננו מעריכים כי הטיפול יהיה מיועד לכלל האוכלוסיה.
  • היקף הייצור וזמינות הטיפול לחולים תלויה בעיקר בכמות הפלסמה שנאספת ממבריאים ובקיבולת הייצור של קמהדע.
  להרשמה לכנס לחצו כאן   דיווחתם על שת"פ עם חברה אמריקאית כדי לשכפל את הפתרון גם בארה"ב - איך אתם מתקדמים שם?
  • קמהדע חתמה על הסכם שיתוף פעולה גלובלי במוצר נוגדן הקורונה עם חברת קדריון, שהינה גם השותפה שלנו במוצר נוגדן הכלבת לארה"ב.
  • קדריון אחראית על איסוף הפלסמה ממחלימים בארה"ב, והאיסוף הנ"ל החל.  המוצר עבור השוק האמריקאי ייוצר ע"י קמהדע מפלסמה שנאספת בארה"ב.
  • במסגרת תהליך פיתוח המוצר עבור השוק האמריקאי קמהדע וקדריון מתכננות להפגש עם ה- FDA להגדרת מתווה הפיתוח הנדרש
  מהם המוצרים הנמכרים של החברה, מה פוטנציאל המכירות שלהם?
  • לקמהדע פרוטפוליו של מוצרים מבוססי פלסמה הנמכרים במעל 25 מדינות, כולל שני מוצרים מאושרי FDA:
    • Glassia - חלבון AAT המיועד לטיפול במחלת ריאות כרונית הנובעת מחסר בחלבון.  היקף המכירות של קמהדע מהמוצר ב 2019 עמד על 73 מיליון דולר. שוק מוצרי ה AAT בעירוי (בעיקר בארה"ב ואירופה) העומד כיום על כ-1 מיליארד דולר בשנה, גדל בשנים האחרונות בכ- 6-8% לשנה. מכירות המוצר על ידי חברת טקדה (השותפה המסחרית של קמהדע למוצר זה בארה"ב) בשוק האמריקאי גדלו במהלך שנים אלו בשיעורים דומים. במהלך 2021 צפוי שינוי במודל הפעילות של קמהדע מול טקדה כאשר ייצור המוצר מתוכנן לעבור לאחריות טקדה אשר תשלם לקמהדע תמלוגים בעבור מכירות המוצר, בהיקף מוערך של 10-20 מיליון דולר לשנה בשנים 2022 עד 2040. 
    • KedRAB - נוגדן לטיפול באנשים שנחשפו לחיה הנגועה בכלבת. המוצר נמכר בארה"ב ע"י חברת קדריון שהינה שותפתה של קמהדע למוצר. מכירות המוצר ע"י קדריון בשוק האמריקאי ב 2019 עמדו על כ 31 מיליון דולר, המהווים כ 20% מכלל השוק. היקף מכירות זה כפול מהמכירות בשנה הקודמת 2018, שהיתה שנת ההשקה של המוצר בארה"ב. מכירות קמהדע לקדריון ב 2019 עמדו על כ 16 מיליון דולר. קמהדע צופה המשך גידול בנתח השוק ובמכירות של המוצר בארה"ב בשנים הקרובות. 
  • מלבד שני המוצרים המובילים הללו קמהדע מכרה ב 2019 בשווקים בינלאומיים אחרים עוד כ -10 מיליון דולר של מוצרי נוגדנים ייחודיים. לחברה פוטנציאל להגדלת מכירות אלו תוך הרחבת פריסתה הבינלאומית.
  • החברה מייצגת ומשווקת בישראל פרוטפוליו של מוצרים המיובאים על ידה לישראל משותפים בינלאומיים בהיקף מכירות שעמד ב 2019 על כ 30 מיליון דולר, שהיווה גידול של כ- 25% יחסית לשנה הקודמת. החברה צופה המשך צמיחה בפעילות זו בשנים הבאות בעיקר תודות להרחבת פרוטפוליו המוצרים.