נועם בנד
צילום: יח"צ

מנכ"ל אלגומייזר לקראת הכנס: "מודל ההכנסות שלנו - מאות דולרים בחודש על פני מאסה של לקוחות"

ביום ד' הקרוב יקיים Bizportal כנס משקיעים בהשתתפות מנכ"ל אלגומייזר נעם בנד - לרישום חינם לאירוע - לחץ כאן
גיא בן סימון |
נושאים בכתבה אלגומייזר

חברת הטכולוגיה אלגומייזר, המפתחת תוכנה אוטומטית להקמת קמפייני פרסום עבור עסקים קטנים באינטרנט, צפויה להשתתף ביום רביעי הקרוב (26 באפריל) בכנס מועדון המשקיעים של Bizportal (לצפייה בלו"ז והרשמה חינם, לחץ כאן). מניית החברה, שנכנסה לאחוזת בית בסוף 2013 בדלת האחורית על ידי רכישת השלד הבורסאי של מעריב, השלימה מהלך עליות של יותר מ-58% במהלך 7 החודשים האחרונים.

רק לפני כשלושה שבועות אלגומייזר הרחיבה את פעילות השיווק בארה"ב כשחתמה על הסכם עם YELP העולמית. במסגרת שיתוף הפעולה יפיצו השתיים את פתרונות הפרסום של אלגומייזר לעסקים קטנים עבור לקוחות YELP.

אלגומייזר שנוסדה בשנת 2013 על ידי אביב ברקוביץ', המשמש כסמנכ"ל השיווק והמשנה למנכ"ל. החברה מנוהלת על ידי נועם בנד, לשעבר מנכ"ל חברת דוטומי ולשעבר סמנכ"ל השיווק של FedEx ישראל. לקראת הכנס, בנד מספר בשיחה עם Bizportal על הטכנולוגיה ועל הפוטנציאל הגלום בלקוחות.

בנד: "הפרסום בגוגל אדווורדס הוא די מורכב. עסק קטן כמו: חשמלאי, נהג מונית, אינסלטלטור וכו' (קטגוריה של 400-300 מקצועות) שמעוניין לפרסם בגוגל מוצא זאת מאד מורכב מדי ויקר מדי בכדי לעשות זאת לבד. כאן אנחנו נכנסים. הקמנו כלי מאד פשוט: מערכת אלגוריתמית שתאפשר הקמת קמפיין פרסום באופן אוטומטי תוך דקה. בתוך שלוש לחיצות כפתור גם האדם הפשוט שלא בקיא בפרסום, יכול לפתוח קמפיין אינטרנטי לעסק שלו. המערכת שלנו למעשה מחלצת את הנתונים מהאתר של בעל העסק באופן אוטומטי, וכך נבנה קמפיין שמופנה לגוגל אדוורדס. בנוסף יש לנו את אותו רעיון תחת מוצר המיועד לפייסבוק ויחד יש לנו סט פתרונות לעסקים קטנים, בעיקר בארה"ב אבל גם באירופה".

אז אתם בעצם מהווים איום די גדול על ענף הפרסום?

"אני לא קורה לזה איום אלא הזדמנות לענף הפרסום כולו. הרי המפרסמים הגדולים גם ככה שם, ודווקא העסקים הקטנים לא - לכן זוהי הזדמנות לכל הענף. בגדול, אם תשאל אותי מי מתחרה בנו, אז אגיד שמדובר במשרדי הפרסום הקטנים שעושים את הפרסום באופן ידני. אבל זהו דבר יקר ומנגד אנו מציעים דרך אוטומטית ופשוטה לכל עסק בינוני-קטן".

מהו מודל ההכנסות שלכם?

"מודל ההכנסות בנוי על המון משתמשים בהכנסות קטנות. נזכיר כי למשתמש אין עלויות של הקמת קמפיין, עלות רכישת מדיה או קריאייטיב - הוא משלם על הכניסות שהגיעו אליו בפועל. התמחור הוא ברמות של עשרות עד מאות דולרים בחודש על פני מאסה של לקוחות. בנוסף יש מפיצים ברחבי העולם להם יש אישור שימוש במערכת ללקוחות הקטנים שלו. אותו מפיץ בעל גישה מידית לעסקים קטנים - הלקוחות שלו, וכך הוא מציע להם את המוצר שלנו. יחד אנו מתחלקים בכסף בהתאם למודל ההכנסות".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
שחר דניאל
צילום: יח"צ

"הדרישה לכופר במטבעות דיגיטליים מקשה על ההתחקות אחר הפושעים"

שחר דניאל מנכ"ל סייפ-טי גרופ בראיון לקראת כנס מועדון המשקיעים של Bizportal שיתקיים היום
נועם בראל |
אירוע נוסף של מועדון המשקיעים של Bizportal יתקיים היום (יום א', 17:30), והפעם בהשתתפות אורן עזר, מנכ״ל חברת אלקטרואד שמתמזגת לתוך ביומדיקס, אורן עזר, ושחר דניאל, מנכ״ל סייפ-טי מסכם שנה מוצלחת ומסמן מגמות בעולם הסייבר . את הכנס יפתח המנתח הטכני איל גורביץ - לרישום חינם לכנס וצפייה בלו"ז האירוע - לחץ כאן לפני מספר ימים התייחס חבר הכנסת לשעבר ומייסד קרן JVP, אראל מרגלית, לאיומי הסייבר על ישראל. הוא טען כי באיראן פועל צבא האקרים שמאתגר את ישראל. האיום הנוכחי מצטרף לשורת איומי סייבר שאנו שומעים עליהם חדשות לבקרים עד שלעיתים נראה כי המרחב בוירטואלי הפך למערב פרוע. אחת החברות שפועלות בזירה הזו ומנסות להגן מפני אותם התקפות היא חברת סייפ-טי שנסחרת בתל אביב ותשתתף בכנס מועדון המשקיעים של ביזפורטל. שחר דניאל, מנכ"ל החברה נפגש איתנו לראיון. לאחרונה שמענו על הזמנות רבות מהכיוון שלכם. תוכל לפרט? שחר דניאל: "במהלך הרבעון הרביעי של שנת 2017 חווינו גידול משמעותי במכירות. קיבלנו הזמנות בסך מצטבר של כ-4 מיליון שקל. חלק מההזמנות, כ-700 אלף, יוכרו כבר בהכנסות של של 2017, כ-2 מיליון מהם יוכרו כהכנסות ב- 2018 והיתר יוכרו בשנים 2019 ו-2020. גם 2018 נפתחה מעולה ועד כה קיבלנו הזמנות בהיקף של למעלה ממיליון שקל, שהחלק הארי שלהן יוכר כהכנסה כבר השנה". מה הסיבה לצמיחה הזאת? שחר דניאל: "אני יכול לייחס את הצמיחה למספר גורמים, בראשם תהליכי מכירות, קשרים, הסכמי הפצה ושיתופי פעולה שהובלנו ושהבשילו לכדי הזמנות, ההנחה שלנו שאלו רק ילכו ויגדלו עם הזמן. בנוסף, חשוב להסתכל גם ברמת המאקרו וכל השוק שלנו, שוק פתרונות הסייבר, הולך וצומח בצורה עקבית. המודעות בקרב לקוחות גוברת ומנגד גם הרגולטורים ברחבי העולם קובעים תקנות אבטחה במטרה להגן על המידע הרגיש המצוי אצל הגופים השונים". לצד ההתרחבות בפעילות גם בבורסה נרשם עניין סביב החברה. מניית סייפ-טי עלתה מתחילת השנה בכ-30%, ובשנה שעברה גייסה כ-30 מיליון שקל. בנוסף, ניתן היה לראות כי השוק מבין את הקשר של סייפ-טי לשוק הסייבר ומניית החברה הגיבה בעליות כאשר נרשמו אירועי אבטחת מידע חריפים בעולם.   נראה לאחרונה שלא עובר יום בלי פריצה לארגון כלשהו. שחר דניאל: "זה נכון מאוד. חשוב לזכור כי ההאקרים מעולם לא פסקו לנסות ולהביך את הארגונים האמונים על המידע, אך עם הזמן ההתקפות הולכות ונהיות חמורות יותר. בנוסף, המידע שלנו שנמצא אצל הגופים השונים, בין אם מדובר בבנקים, מוסדות רפואיים וגופי ממשלה, רחב יותר ממה שהיה בעבר ומי שפורץ לאחד מהמוסדות הללו יכול בהחלט לגנוב זהויות. בנוסף, התעצמות כלכלת הסייבר בדגש על המטבעות הוירטואליים, מגבירה את המוטיבציה אצל גופים פליליים והתקפות הכופר פורחות כאשר הדרישה לכופר היא במטבעות וירטואליים שמקשה אחר ההתחקות סביב הפושעים. כחלק מכללי ההגנה נדרשים אותם מוסדות "להרחיק" את הממשק המיועד לציבור מכל מערכת פנימית שלהם שכוללת גישה לדאטה- הנתונים של הלקוחות ואנו יודעים לתת את הפתרון הזה". נראה כי אתם נהנים מהעדנה שזוכה לה השוק. "בהחלט, בשנה האחרונה, הרחבנו את הפעילות שלנו בישראל, ובשווקים הבינלאומיים בדגש על ארה"ב, אפריקה והפיליפינים. צירפנו השנה לקוחות מובילים ממגוון תחומים כגון: מגזר הרפואה והבריאות, המגזר הביטחוני והממשלתי בכל העולם ועוד תחומים נוספים".  שחר דניאל ישתתף היום בכנס המשקיעים של Bizportal. לרישום חינם לכנס וצפייה בלו"ז האירוע לחץ כאן