בככככ

חזי שטרנליכט |

שון דויל, שותף ויועץ בכיר בחברת Synergy יגיע לארץ לרגל כנס הלקוחות השנתי של חברת SAS ישראל . דויל, שישתתף במסלול האנליסטי של הכנס, מביא לכנס את הבשורה החדשה בתחום ה- Analytical CRM וניהול הקמפיינים השיווקיים, תחום חדש בישראל, המתחיל לצבור תאוצה בקרב ארגונים גדולים. "פתרונות בתחום ה- Analytical CRM וניהול קמפיינים ושיווק ממוכן נועדו למקד, למכן ולפלח את עבודתו של איש השיווק, ובכך להגביר את נתח השוק של הארגון ולהגדיל את אחוזי ההיענות של לקוחותיו", אומר שון דויל, שותף ויועץ בכיר בחברת Synergy. דויל יגיע לארץ כאורחה של חברת SAS לרגל הכנס השנתי שעורכת החברה ב- 8.3.2005 במלון הילטון בת"א, ואף ישא הרצאה במסלול האנליסטי.

"בניגוד לחו"ל, שם הבינו מזמן מהו הערך בניתוח נתוני לקוח לצורך פעילות שיווקית ממוקדת ואפקטיבית, בישראל התחום עדיין בתחילת דרכו, ולכן, יש צורך בהדגשת חשיבותם של פתרונות אלו לארגונים הגדולים", הוסיף דויל.

לדברי דויל, השוק הישראלי מוכן לקבל אליו את הידע השיווקי העולמי הרחב וכי חברות הפועלות בתחומי הקימעונאות, התקשורת והפיננסים ימצאו כי מדובר בפתרון חיוני והכרחי שיאפשר להם לחזק את המותג, לחסוך באופן משמעותי בהוצאות ולהגדיל את הרווחיות.

Shaun Doyle הנו דירקטור ויועץ בכיר בחברת Synergy. Shaun שימש בעבר כסמנכ"ל פתרונות שיווקיים עסקיים בחברת SAS. בתפקידו, שקד על פיתוח פתרונות שיווקיים עסקיים בדגש על פתרונות מגזריים ייעודיים של SAS בתחומי התקשורת והבנקאות.

Shaun ייסד את חברת Intrinsic אשר סיפקה פתרונות Campaign Management וכיהן כיושב ראש החברה אשר נרכשה על ידי SAS במרץ 2001.

ל-Shaun, ניסיון עשיר בעיצוב, פתוח ויישום של מערכות Database Marketing ממוקדות לקוח במגוון מגזרים עסקיים וכן בעיצוב ובנייה של יותר מ-150 פתרונות שיווקיים ובכלל זה פתרונות Campaign Management ושיווק מתוך בסיסי נתונים בקשת רחבה של מגזרים, לרבות: פיננסים (בנקאות, כרטיסי אשראי וביטוח), קמעונאות, שירותים ותקשורת (סלולאר, תקשורת קווית וכבלים). ניסיונו של Shaun חובק עולם. הוא ביצע פרויקטים בארגונים המובילים במשק העולמי ובכלל זה בחברות בארה"ב, אירופה, אסיה ואוסטרליה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה