בהשפעת המונדיאל: אדידס גרפה כ-3 מיליארד אירו ממכירות ברבעון השני
כנראה שמשתלם להיות נותנת החסות הרשמית של המונדיאל. אדידס, חברת מוצרי הספורט הגרמנית, מדווחת על עלייה חדה ברווחיה ברבעון השני של השנה, שנגמר בעיצומו של המונדיאל בחודש יוני.
החברה, שהלבישה 12 מ-32 הנבחרות במשחקים כולל האלופה ספרד, הכניסה 2.92 מיליון אירו ממכירות, עלייה של 19% לעומת אותה תקופה בשנה שעברה.
בסך הכל, הגרמנים מקווים לרשום שיא של יותר מ-11 מיליארד אירו ממכירות עד סוף השנה. יותר מכך, הרווח הנקי של אדידס עלה מ-9 מיליון אירו ברבעון השני של 2009 ללא פחות מ-126 מיליון אירו ברבעון השני של 2010.
"הפעילות שוברת השיאים בחצי השנה הראשונה והחוזק הכלכלי שלנו מקנים לנו כלים רבים עמם נוכל להאיץ את צעדינו השיווקיים ואת השקעותינו ברבעון הקרובים", אמר הרברט היינר, מנהל בכיר באדידס.
אדידס ציינה בנוסף שמכירותיה הקשורות לספורט צמחו ברבעון שתם ביוני ב-60%. לשם השוואה, בנייקי דיווחו על עלייה של 40% במכירת מוצרי ספורט בשלושת החודשים שעד מאי.