alef
צילום: יח"צ

אלף דונם של איכות והגשמת חלומות

תוכן בחסות | (1)
נושאים בכתבה נדלן ראשון לציון

המיקום המנצח עם הקרבה לים, למרכזי הקניות והבילוי עם סמיכות לצירי תנועה ראשיים הופכים את המתחם למקום החם ביותר בשוק הנדל"ן בישראל.

בסמוך למרכזי קניות, פנאי בילוי ותחבורה ציבורית 2 ק"מ מהים הולכת להיבנות בשנים הקרובות שכונת העסקים והמגורים הבאה של ישראל במתחם מתוכננות להיבנות 4900 יחידות דיור 1,700,000 מ"ר הייטק, מרכזים פיננסים, מרכזי עסקים, מלונות, מרכזי קונגרסים, תערוכות, מוסדות מחקר וחינוך ייעודי לצד מתחמי פנאי ובילוי במרכזה של השכונה יוקם פארק מרכזי רחב ידיים ייחודי.

כמחצית מהשטח בבעלות של עיריית ראשון לציון והוא ינוהל ע"י מנהלת המתחם של החברה כלכלית. התכנון המתקדם המתבצע בימים אלה, מאפשר גם שילוב בנייני מגורים כבר היום, במידה וירצו חלק מעובדי החברות להתגורר בסמוך.

במידה ויידרשו להגיע מערים אחרות, נהנה מתחם העסקים ממיקום מרכזי ומנגישות מקסימאלית מכל כיוון: גישה ישירה לכביש 431, כביש 4 ונתיבי איילון ותחנת רכבת הנושקת למתחם, תוסיפו לזה את סביבת העסקים הירוקה – ותקבלו מקום מושלם המחכה במיוחד לכם, למתחם יתרון מיקום מובהק: נושק לתחנת הרכבת החדשה משה דיין על קו תל- אביב אשדוד, 3 קווי רכבת קלה עתידיים, נגישות לכבישים ארציים 431 ו-20, בסמיכות לשני צירי התנועה העיקריים של ראשון לציון – שדרות משה דיין ושדרות רבין, קרבה ונוף לחוף הים ולמכללה למינהל. אין כיום בישראל פרויקט כמו מתחם ה 1000 בראשון לציון, דונמים המיועדים לפיתוח עירוני מתקדם במרכז המדינה, עם נגישות ללא תקדים המיועדים ללמעלה מ 1000 מ”ר של מתחם עסקים, מגורים ובילוי.

עיריית ראשון לציון דוחפת את מימוש התוכנית וביצוע עבודות הפיתוח והתשתיות במהירות שיא שלא דומה למה שאנחנו מכירים במקומות דומים בארץ וזאת בפיקוח ודחיפה אישית של ראש העירייה מר' דב צור , מהנדס העיר מר' קיריל קוזייל, אדריכלית העיר הגברת שרון שפר ומנכ"ל החברה הכלכלית מר' ניצן פלג.

עבודות הפיתוח והתשתיות באתר מתבצעות במרץ רב ומתקדמות בקצב שיא וגורם לכלל הפרויקט לחשוב על התחלות תכנון ומימוש ביצוע כבר בשנים הקרובות, כדי שיהיה ניתן לממש את הזכויות של בעלי הקרקעות במתחם צוות ריאלטי גרופ נדל"ן

בשיתוף פעולה מלא עם משרד עוה"ד שוב ושות'.

החלו בארגון כלל הבעלים והחתמה על הסכמי שיתוף בחלקות ובמגרשים השונים והתחלת החשיבה על תכנון המתחמים, זירוז הבניה והמימוש הזכויות במתחם.

מנכ"ל ריאלטי גרופ נדל"ן מר' אבי וגן אומר שניתן לאחד את הבעלים ולזרז את התחלת התכנון והבניה רק בניהול אינטנסיבי של חברה מנהלת, בשילוב של  משרד עו"ד מהחזקים במדינה המנהל מתחמים דומים מזה שנים רבות ובעל ניסיון בארגון קבוצות בעלי קרקע בכל הארץ.

לכן יש רצון שבעלים נוספים בקרקע הצטרפו כבר היום לקבוצה חזקה על מנת שיחד נצליח לדחוף ולממש את זכותנו לתכנון ובניה מיידים בשכונה והגדלת הזכויות בכל מגרש והגדלת הרווחים של כלל הבעלים במתחם.

מרבית הבעלים במגרשים השונים פונים אלינו בימים אילה להצטרפות להסכמי השיתוף חברת ריאלטי גרופ נדלן פונה אליכם ליצור קשר ולהצטרף לקבוצה המנהלת מהחזקות במתחם ולממש את זכויותיכם בקרקע מהר ולפני כולם.

"פרויקט מתחם ה 1000 בראשון לציון" – אלף דונם של מתחם מגורים עסקים מתקדם

לפרטים חייגו עכשיו: 03-7980980

לפרטים נוספים היכנסו לאתר הבית של ריאלטי גרופ נדל"ן http://realty-group.co.il

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    בעלת עניין 23/10/2017 12:28
    הגב לתגובה זו
    אף אחד לא עושה הגהה לכתבה עם מלא שגיאות כתיב? מזלזל!!!
אופיר לוינגר. צילום: יח"צאופיר לוינגר. צילום: יח"צ

מדוע שכונת נווה עופר עוקפת את אזורי היוקרה של ת"א?

בעוד שאזורי היוקרה בעיר רושמים ירידה חדה בכמות העסקאות, המשקיעים והזוגות הצעירים נמשכים דווקא לשכונת נווה עופר. אופיר לוינגר, מאנשי הנדל"ן הפעילים והמנוסים בשכונה, מסביר מה בדיוק מתרחש באזור שהצליח לעקוף את כל שאר השכונות בעיר



נושאים בכתבה נדל"ן

רגע לפני סיום שנת 2026, תמונת הנדל"ן בתל אביב מתבהרת והיא חושפת תפנית לא צפויה. 

אם לאורך השנים התרגלנו לראות את מחירי הדירות בעיר הגדולה מטפסים ללא הפסקה, השנה האחרונה טלטלה את השוק והביאה עימה שינוי כיוון שלא ניתן להתעלם ממנו. 

לפי נתונים עולה כי במחצית הראשונה של השנה נרשמה ירידה של 36% במספר עסקאות יד 2 בעיר, זאת לעומת התקופה אשתקד.

כשבוחנים לעומק את המספרים מגלים תמונה מפתיעה במיוחד. דווקא האזורים היוקרתיים, שנחשבו עד לא כל כך מזמן למבוקשים ביותר, הם אלה שספגו את הפגיעה הקשה. 

לדוגמה, בצפון החדש שיעור העסקאות ירד בכ-58%, בנווה אביבים נרשמה ירידה של 53%, ובנחלת יצחק ירידה של 42%.

צילום: Freepikצילום: Freepik

מיתוסים באחזקת רכב: למה מים מהברז הורסים לכם את האוטו?

 שימוש במים במקום נוזלים ייעודיים ובחירה לא נכונה של שמן מנוע עלולים לגרום נזק לרכב לאורך זמן. כך תעשו את הבחירה הנכונה ותשמרו על הביצועים והחיים של הרכב 

נושאים בכתבה רכב

כשמדברים על אחזקת רכב, יש מיתוסים רבים שמובילים לבחירות לא נכונות — במיוחד סביב שימוש במים במקום נוזלים ייעודיים, כמו גם טעויות בבחירת שמן מנוע או טיפול שוטף. להבין נכון את מה שכן חשוב — זה לשמור על הביצועים והחיים של הרכב.

המיתוס על "כל השמנים אותו דבר"

אחד המיתוסים הנפוצים ביותר בקרב בעלי רכבים הוא ההנחה שכל שמן מנוע זהה או דומה — ולכן לא באמת משנה איזה סוג שמן נוזל למנוע. בפועל, לכל מנוע דרישות ייחודיות בהתאם לעיצובו, תקני היצרן, טווחי טמפרטורה וצריכת דלק. שימוש בסוג לא מתאים של שמן מנוע עלול לגרום להצטברות בוצה בתוך הבלוקים, לשחיקה מואצת של החלקים הנעים בתוך הגלילים, לפגיעה ביעילות הדלק ואף לקיצור חיי המנוע. שמן בעל צמיגות לא נכונה יכול לא להגן כראוי על חלקי המנוע בזמן התנעה קרה, או לאפשר טיפול חום יעיל בזמן חום מנוע גבוה, וכל אלה עלולים לגרום לנזק מצטבר לאורך זמן.

גם כאשר מדובר בשמנים באותה קטגוריה (למשל, שמן סינתטי מול שמן חצי-סינתטי), עדיין יש לבדוק ולבחור לפי המלצות היצרן והתקנים הבינלאומיים. המלצה מקצועית היא להיצמד לנחיות היצרן, להחליף שמן בזמן הנדרש לפי ספר הרכב ולבחור שמן איכותי יותר מאשר זול במיוחד — כי זה ישפיע ישירות על ביצועי הרכב ובריאות המנוע לטווח הארוך.

מיתוס "מים זה בסדר – זה בסך הכל נוזל"

המיתוס השני והרע ביותר באחזקת רכב הוא ההנחה שניתן להשתמש במים מהברז במקום נוזל קירור, רק כי "בסך הכל זה נוזל והמידע מסביב הוא מוגזם". ההמלצה החד-משמעית של כל המוסכים והטכנאים המנוסים היא להשתמש אך ורק במוצר תקני של נוזל קירור לרכב, המכיל תוספים מיוחדים המונעים קפיאה בקור, רתיחה בחום גבוה וקורוזיה בתוך מערכת הקירור.

מים מהברז עלולים להקפא בחורף, לעלות על גדותיו בקיץ, לגרום להתרחבות ותזוזה של חלקים בתוך מערכת הקירור ואף ליצור חלודה וצבריות של פתרון שישפיעו על היעילות לאורך זמן. נוסף על כך, מים לבדם אינם מכילים את התוספים שמונעים היווצרות משקעים מזיקים, מעלה את הסיכון לנזק לרדיאטור, לפתח חורים או להוביל למצב שבו מנוע מתחמם יתר על המידה.