כל מה שצריך לדעת על עדשות מולטיפוקל
מהן עדשות מולטיפול, למי הן מיועדות ומהי הדרך האופטימאלית ביותר לרכישתן? האופטומטריסט יניר סודאי בהסבר מאיר עיניים...
"חלק נכבד מציבור מרכיבי המשקפיים נדרש לעשות שימוש במספר זוגות משקפים המיועדים לטווחי ראייה שונים, לרבות, משקפי ראייה למרחק, משקפי ראייה לנהיגה, קריאה וכדומה", מסביר לנו יניר סודאי, אופטומטריסט מנוסה ומוסמך ומבעלי רשת "איי-אופטיק" המתמחה בשיווק משקפי ראייה, שמש ועדשות, "כיום, הנטייה הטבעית של מרבית מרכיבי המשקפיים היא להרכיב משקפי ראייה המשלבים בתוכם עדשות איכותיות שבאמצעותן ניתן ליהנות משדה ראייה גדול יותר".
עדשות המשקפיים עליהן מדבר יניר סודאי הן עדשות המיוצרות בטכנולוגיית המולטיפוקל המספקת מענה הולם ומדויק למגוון רחב של בעיות ליקויי ראיה. עדשות אלו מיועדות לכלל מרכיבי המשקפיים הנדרשים לעשות שימוש במספר זוגות משקפיים במהלך היומיום, ובאמצעותן ניתן לרכוש ולהרכיב זוג משקפיים אחד המותאם למגוון רחב של שימושים במרחקי ראייה שונים.
עדשות מולטיפוקל - מהי הדרך האופטימאלית לרכישתן?
"המעבר לעדשות המתקדמות המיוצרות בשיטת המולטיפוקל", מסביר לנו האופטומטריסט יניר סודאי, "מחייב הליך התאמה מקצועי המורכב משלושה שלבים, הראשון, בדיקת ראייה יסודית במסגרתה האופטומטריסט בוחן לעומק את ליקוי הראייה מהם סובל הנבדק, השני, התאמה מדויקת של עדשת מולטיפוקל לצרכי הלקוח והשלב השלישי בחירת המסגרת בהתאם לסוג, גודל ומבנה העדשה. הליך ההתאמה המקצועי חייב להתבצע על ידי אופטומטריסטים בעלי ניסיון מוכח בתחום עדשות המולטיפוקל, וזאת במסגרת עבודתם השוטפת אל מול חברות מובילות לייצור עדשות מולטיפוקל".
"בנוסף לכל אלו" מציין יניר סודאי, הנחשב לאחד מהאופטומטריסטים המובילים ביותר בישראל בתחום המעבר לעדשות מולטיפוקל, "הלקוח חייב להיערך לתקופת הסתגלות בת מספר ימים בעת המעבר לעדשות מולטיפוקל, כאשר הימים הראשונים למעבר עלולים להיות מלווים באי נוחות וכאבי ראש קלים החולפים תוך מספר שעות או ימי הסתגלות".
- ליניאג' ת'רפיוטיקס נסחרת בשווי אטרקטיבי בהינתן הפוטנציאל שלה
- מתי חייבים להרכיב משקפי ראייה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"אצלנו ב-איי אופטיק, אנו שמים דגש נרחב של בדיקות הראיה המקדימות כחלק מהליך התאמתן של עדשות המולטיפוקל לצרכי הלקוח וגם על הליכי בחירת המסגרת הנכונה המותאמת לעדשות המולטיפוקל. ככלל, אנו ב-איי אופטיק, ממליצים לכל אחד ואחת מלקוחותינו המעוניינים לעבור לעדשות מולטיפוקל, לעשות שימוש בעדשות בעלות תעלות רחבות המאפשרות הסתגלות מהירה, קלה ונוחה יותר".
צילום: יח"צמה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי
בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה
בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.
שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה
הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.
לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.
גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.
- חברת A2Z והסטארט-אפ Pluro מציעים את הפתרון המלא להנגשת אתרים - איתור, תיקון וניטור במערכת אחת
- השילוש הקדוש של הצמיחה הדיגיטלית: נוכחות, נראות ואינטליגנציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון
במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.
