
הישראלים בממ"ד, התיירים ברחו: משרד התיירות ישקיע 240 אלף ש' ביחצן חיצוני
משרד התיירות צפוי לצאת למכרז לשכירת שירותי משרד יחסי ציבור חיצוני בסכום כולל של 240 אלף שקלים - כך נודע לאייס. משרד היח"צ אמור לעבוד בשיתוף פעולה עם דוברת משרד התיירות.
יש לציין כי להחלטה לשכור משרד יח"צ אין קשר למצב שוק התיירות בחודש האחרון, בעקבות מבצע צוק איתן, כאשר בתי המלון בתל אביב ורוב הארץ אינם מלאים, והתיירות הזרים מעדיפים לא להגיע לישראל.
בחודשים האחרונים הוטחה ביקורת ציבורית במשרדי ממשלה שביקשו לשכור שירותי תקשורת חיצוניים, למרות אגפי הדוברות שלהם, למשל ההתקשרות של משרד האוצר עם מוטי שרף -
השירות החיצוני אמור יהיה לסייע לשיחור-אהרונסון בסדרה של פעולות יחסי ציבור, בין היתר בטיפול התקשורתי בפרויקטים של הקמת מתחמי קמפינג וחניוני קרוואנים, דירוג בתי מלון ודירוג צימרים, תחזוקת אתרי תיירות ופעילות מול ארגונים סביבתיים, כמו גם פעילויות שוטפות וטיפול בפרויקטים מתוכננים כגון קיום יריד התיירות IMTM, קיום יריד לתיירות עממית, פיתוח מדיה חברית וערוצי תקשורת ישירים עם הציבור, ועוד. בבקשה של מנכ"ל משרד התיירות אמיר לוי לוועדה להעסקת יועצי תקשורת חיצוניים במשרד האוצר, נכתב כי המשרד "זקוק לסיוע מקצועי של יועץ תקשורת ויח"צ אשר יביא את הפרויקטים לידיעת הציבור ויאפשר לו לצרוך את שירותי המשרד העומדים לרשותו".
הוועדה אישרה יציאה למכרז בכפוף לאישור סגן בכיר לחשבת הכללית. ואולם הוועדה קבעה כי על פי חוות דעת של רכז משרדים כלכליים במשרד החשב הכללי, "יש להדגיש כי המדיה וביצוע פרויקטים ייחודיים לשמם נדרשים שירותי תקשורת חיצוניים, צפויים להתקיים גם בשנים הבאות, על המשרד לפעול לשם הקצאת תקני כוח אדם נוספים לאגף הדוברות, בהתאם לנדרש".
דוברת משרד התיירות ענת שיחור-אהרונוסון אישרה את הפרטים לאייס, ואמרה כי המשרד זקוק לעזרה בחוץ, כי "אני עובדת לבד לבד, ויש למשרד התיירות המון שירותים לטובת הציבור שהוא מתקשה להפיץ אותם ברבים בגלל כוח האדם הקטן של אגף הדוברות".
- 2.ל-2, לא! (ל"ת)בולי 30/07/2014 10:50הגב לתגובה זו
- 1.לא עדיף לתרום את הסכום לצה"ל ? (ל"ת)אריאל 30/07/2014 09:44הגב לתגובה זו