פיני גרשון
צילום: יח"צ

מתחת לאף של ONE: פרשן הכדורסל פיני גרשון החליט לעבור לערוץ הספורט

אחרי שכתב באתר והגיש בערוץ ONE, הוא עובר למתחרים, ובספטמבר יפרשן מהיורובסקט. גרשון ימשיך להגיש לצידה של אופירה אסייג ברדיו תל אביב
אלכסנדר כץ | (5)

איש הכדורסל והתקשורת פיני גרשון, מצטרף לערוץ הספורט וייקח חלק בשידורי הכדורסל של הערוץ. כבר בספטמבר הקרוב ישמש כפרשן בטורניר אליפות אירופה בכדורסל שתשודר בערוץ, במקומו של צביקה שרף. את הטורניר ישדר ניב רסקין.

מלבד השידורים צפוי גרשון לקחת חלק גם במגזין הכדורסל של הערוץ 'חמישיות' ובעתיד צפוי להשתלב בתכניות נוספות.

גרשון הוא ממאמני הכדורסל הבכירים בישראל ובאירופה, זכה באליפויות עם הפועל גליל עליון ומכבי תל אביב, איתה לקח גם 3 גביעי אירופה. הוא אימן גם את אולימפיאקוס היוונית, ומ-2011 היה חלק מהצוות הניהולי של הפועל חולון.

בשנים האחרונות לקח חלק גדול ב-ONE, ככותב טורים באתר, כמראיין בתכנית בערוץ הספורט של ONE, וכמגיש לצידה של אופירה אסייג בתכנית הספורט של רדיו תל אביב, שם הוא גם ימשיך את עבודתו.

פיני גרשון מסר כי "אני שמח לחזור לעסוק במה שאני אוהב". מערוץ הספורט נמסר: "אנו שמחים על הצטרפותו של גרשון ובטוחים שיביא אל המסך את אופיו והבנתו יוצאת הדופן בתחום".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    אריה 05/09/2013 17:58
    הגב לתגובה זו
    פני כל הכבוד לך רד על הנבחרת בושה וחרפה גועל נפש אין חשק מהנבחרת
  • 4.
    מרוקנר 21/08/2013 08:45
    הגב לתגובה זו
    מדרג הצבעים החומים והשחורים, הצדיק פיני גרשון
  • 3.
    רעידת אדמהההה (ל"ת)
    אופירה אסייג 20/08/2013 13:02
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    קוקו 20/08/2013 12:31
    הגב לתגובה זו
    אופירע בטח לא תרצה להגיש איתו גם אם היתה אופציה
  • 1.
    אופירה אסייג הפסידה בענק לערוץ הספורט (ל"ת)
    שירלי 20/08/2013 12:03
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.