יוניברסל מקאן דיגיטל תבצע בקרה לקמפייני וידאו ברשת באמצעות 'הירו'

אמיר וייס, מנכ"ל יוניברסל מקאן דיגיטל: "הירו מדיה מאפשרת ללקוחותינו להבין בצורה טובה יותר את סביבת התוכן בה הקמפיינים שלהם מוצגים"
משה בנימין | (1)

יוניברסל מקאן דיגיטל, חברת המדיה הדיגיטלית מקבוצת מקאן אריקסון תחל בניהול ובקרת קמפייני וידאו באתרי האינטרנט באמצעות מערכת "הירו מדיה" המאפשרת לנטר קמפיינים, לאגור אינפורמציה על קהל הצופים, התוכניות שבהם הפרסומות שודרו, ניהול ואופטימיזציה און ליין של מלאי הוידיא ועוד.

אמיר וייס מנכ"ל יוניברסל מקאן דיגיטל: "אנחנו שמחים לשתף פעולה עם הירו- מדיה. המערכת מאפשרת ללקוחותינו להבין בצורה טובה יותר את סביבת התוכן בה הקמפיינים שלהם מוצגים, ניהול אופטימלי של כמות החשיפות שגולש צופה וניתוח האפקטיביות. ולראשונה, נוכל להיות בשליטה מלאה על ניהול ותוצאות כל הקמפיינים שאנו מעלים לאוויר". עוד הוסיף וייס כי "וידאו באינטרנט הינו הורטיקל הצומח ביותר בעולם הדיגיטלי ואנחנו שמחים כי בידינו המערכת המתקדמת מסוגה בעולם".

לדברי אריאל נפחי, מנכ"ל הירו מדיה: "יוניברסל מקאן דיגיטל העמידו בפנינו אתגר לא פשוט לענות על צרכי המפרסמים הישראלים ולענות על צורך אמיתי בשליטה על הקמפיינים שלהם". נפחי הוסיף כי "שילוב של כלי ניתוח, אופטימיזציה וניהול קמפיינים מאפשר שיפור מהותי באפקטיביות של הקמפיין תוך הורדת עלויות וקיצור תהליכי עבודה. אנחנו שמחים וגאים שיוניברסל מקאן דיגיטל בחרו בנו לבניית מערכת הפרסום העתידית שלהם".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    חתיך (ל"ת)
    XXX 07/11/2011 13:12
    הגב לתגובה זו