כרמל ונצ'רס השקיעה 5.4 מיליון דולר בסבב גיוס ראשון בחברת אמדסה

שלמה דוברת: "השירותים שמספקת החברה טומנים בחובם הבטחה עצומה עבור כל חברה המוכרת או מגייסת לקוחות באמצעות האינטרנט".
יוסי פינק |

חברת הסטארט-אפ אמדסה (Amadesa) המספקת לאתרי אינטרנט שירותים לאופטימיזציה של הכנסות ולהצגה דינמית וממוקדת לקוח של תכנים, הודיעה היום כי גייסה 5.4 מיליון דולר מקרן ההון סיכון כרמל ונצ'רס, במסגרת סבב הגיוס הראשון שלה. שלמה דוברת, שותף כללי וממייסדי כרמל ונצ'רס, הצטרף לדירקטוריון החברה.

אמדסה מספקת פלטפורמה טכנולוגית המאפשרת הצגה דינמית של תכנים (באמצעות ניתוח התנהגות הגולשים), המלצות אוטומטיות על מוצרים, ואופטימיזציה של דפים, עגלת הקניות וטפסים אלקטרוניים. פתרון זה מתוכנן באופן המאפשר לאתרים לקבל החזרים גדולים יותר על כל דולר המושקע בשיווק. אמדסה, המציעה הן פתרון המנוהל על ידה והן פתרון לשימוש עצמי על ידי האתר, מתמקדת בשיפור שורת ההכנסות של הלקוחות, באמצעות שיפור חוויית הגולשים לאתר. אמדסה נוסדה ב-2005 ומנוהלת על ידי דויד איפרגן, לשעבר סמנכ"ל תפעול בדיגיטל ריוור, הנסחרת בנאסד"ק.

שלמה דוברת, שותף כללי וממייסדי כרמל ונצ'רס, אמר: "אופטימיזציה של אתרים והתאמת תכנים לגולשים טומנות בחובן הבטחה עצומה עבור אתרי מסחר אלקטרוני ועבור כל חברה המקיימת קשר עם לקוחותיה באמצעות הרשת. ליישום אופטימיזציה של אתרים ולהצגת תוכן המותאם להתנהגות הלקוח בזמן אמת יש השפעה מוכחת ומדהימה על ההכנסות ועל הרווח הנקי של האתרים. התרשמנו מאוד מעושר האפשרויות שמספקת פלטפורמת ה- SaaS (Software as a Service) של אמדסה, הכוללת ארגז כלים לאופטימיזציה של חוויית הגולש, כמו גם מהצלחת השירות של החברה. אנחנו מצפים לעבוד עם דויד איפרגן ועם צוות המומחים של אמדסה, ולתמוך בהם בהקמת חברה שתהיה מובילת שוק בתחומה".

דויד איפרגן, מנכ"ל אמדסה, אמר: "אנחנו נרגשים מההשקעה של כרמל ומהידע והבנת השוק שראשיה מביאים עמם. התגובות החיוביות שאנו מקבלים מלקוחותינו והצמיחה יוצאת הדופן שלנו עד כה מהווים אינדיקציה ברורה לפוטנציאל המשמעותי שטמון באמדסה. ההשקעה של כרמל והתמיכה שלה יסייעו לנו לתת מענה מלא לצרכי השוק באופטימיזציה של ההכנסות, ולהפוך לחברה המובילה בעולם באופטימיזציה ובהתאמה אישית של אתרי מסחר אלקטרוני".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה