מבזקי שיווק: נירלט מציעה לצבוע את הבית באיטרנט
* חברת הצבעים נירלט מעלה בימים אלה באתר האינטרנט של החברה שירות חדשני לחובבי הצביעה: אפליקציה המאפשרת צביעה וירטואלית של חדרך. בחברה אומרים, כי השירות הינו חידוש ברמה עולמית, המאפשר לגולשים לעלות לאתר תמונות של חדר אשר צילמו באופן עצמאי ולבצע ניסיונות לבחירת הגוונים המתאימים כדי לעצב את החדר שברצונם לצבוע על גבי מסך המחשב. מהלך שיווקי נוסף אותו מבצעת החברה בימים אלה הוא פתיחתו של המרכז לעיצוב בצבע, מרכז ראשון מסוגו בישראל בפרט ובעולם בכלל. בהקמת המרכז הושקעו מיליון וחצי שקלים.
* תמי 4 החלה בימים אלה לשווק מטהר מים חדש "תמי 4 צבעוני". זהו מטהר מים המותקן מתחת לכיור, כולל סנן חדש יחודי ומשווק במגוון של שישה צבעים במטרה להתאימו לצבע המטבח והכיור. לבן, כחול, צהוב, אדום, כסוף, ירוק. פיתוח המתקן בשיתוף חברה אמריקנית נמשך כ-3 שנים והחברה השקיעה כ-2 מיליון שקל. בפיתוח מטהר המים החדש שמו דגש מיוחד על העיצוב , הצבעוניות וההתאמה לצרכי המטבח.
* לרגל פורים, עלתה חברת "קלוגס", יצרנית דגני הילדים פרוסטיס, בקמפיין ייחודי באינטרנט בו יוכלו הגולשים לחפש בתחפושות את טוני הנמר, הדמות המייצגת את דגני פרוסטיס, להשתתף בחידון ולזכות באלפי פרסים מדליקים. הקמפיין כולל מיני אתר באינטרנט. הקמפיין יכלול באנרים שיפורסמו באתרים פופולריים לילדים, ערוץ 6, ג'טיקס, גופ, טיפו ונענע) וימשך 8 ימים, החל מתאריך 13/3 ועד 21/3.
* קדם אירוויזיון 2006 ישודר מחר בשידור חי ובלעדי ב-oboxlive, פורטל הדור השלישי של orange. בנוסף, ניתן יהיה לצפות במסגרת הפורטל בחזרות ובהתרחשויות מאחורי הקלעים, כמו גם ברגעים הגדולים של תחרויות האירוויזיון הקודמות ובכללם הביצוע של שירי מימון לשיר "השקט שנשאר".orange, בשיתוף בלעדי עם הערוץ הראשון, תשדר מחר בשידור חי את קדם האירוויזיון. לקוחות orange יוכלו לצפות בטקס בהנחייתן של יעל בר זוהר ועדן הראל, ב-oboxlive - פורטל הדור השלישי של orange.
* ישראכרט יוצאת בקמפיין חדש ל-more - כרטיס אשראי חוץ בנקאי המאפשר לראשונה גם תשלום באמצעות המחאה. חיים קרופסקי, מנכ"ל תשלובת ישראכרט, אמר היום: "כרטיס more המונפק ישירות על ידי ישראכרט ומעניק מסגרת אשראי חוץ בנקאי ללקוחות כל הבנקים. בנוסף אנו מציעים חידושב תשלום החיוב גם באמצעות המחאה". בנוסף, מציעה ישראכרט ללקוחות more עד 50 ימי אשראי ללא ריבית ומסגרת אשראי של עד 45 אלף שקל. הקמפיין ב-15 במארס, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי בהשקעה של כ-850 אלף דולר.
* אתר המכירות הפומביות באינטרנט, GetIT, של תפוז אנשים וג. יפית עולה בקמפיין פרובוקטיבי תחת הכותרת "קח אותי ב-99 ש"ח בלבד" הקמפיין עולה עצמאית ב-100 פני פרסום בבתי קפה של ל'עומק התודעה'. האתר יקדם את המכירות הפומביות המתבצעות דרכו במגוון מוצרים: מסכי פלאסמה, LCD, מחשבים, ציוד צילום, ריהוט ועוד רבים אחרים. זאת הפעם הראשונה שהאתר יוצא בקמפיין לקידום פעילותו בפלטפורמה זו.
* תשלובת בקר תנובה הטיסה משלחת של 14 קצבים ומנהלי מחלקות בשר מרשת הריבוע הכחול, לסיור השתלמות בנושא בשר בברלין. הסיור, אמרו בתנובה, נועד להעמיק את הידע המקצועי של הקצבים, התמחותם בנושא בשר בקר טרי והעשרתם בשיטות עבודה ומכירה הנהוגות בעולם המערבי, לטובת ציבור הלקוחות בישראל. הסיור, שימשך 5 ימים, יכלול בין היתר סיור בנקודות מכירה נבחרות בברלין תוך השמת דגש על מכר הבשר בקצביה ובשרות העצמי ארוחת ערב חגיגית במסעדה כשרה – באירוח בקר תנובה ולבסוף סיור תיירותי מודרך בברלין להנאת המשלחת.
* רשת "קו אופ ירושלים" זכתה במכרזי האוניברסיטה העברית, עיריית ירושלים וביה"ח הדסה לאספקת תווי שי לעובדים. שווי תווי הקנייה לחגים שיחולקו לעובדי המוסדות הנ"ל כ-20 מיליון שקל. הרשת מונה 29 סניפים בירושלים והסביבה, ראשל"צ, נתניה ואשדוד.
* שריונית חסם משיקה בימים אלה סדרת דלתות בטחון חדשה ומעוצבת, המשלבת בין העוצמה של דלת הבטחון עם עיצוב קלאסי של חיפוי עץ (פורניר) בשילוב פסי נירוסטה אופנתיים. בחברה הסבירו, כי ניתן לשלב את פסי הנירוסטה בתוך פורניר העץ בצורה אופקית או אנכית במגוון אפשרויות עיצוב. סדרת פסי הנירוסטה עוצבה על ידי מעצב הבית של שריונית חסם והעיצובים הינם בלעדיים ויחודיים.