בורסה
צילום: אתר הבורסה
סקירה

נעילה בירוק בוהק: ת"א 35 קפץ 3%; הנדל"ן והביטוח בעד 5.6%; הנפטיות נפלו

הורדת הריבית האיצה את העליות בתל אביב, וגם המגעים מול איראן תרמו לאווירה החיובית; הנגיד הוריד את הריבית ברבע אחוז ל-3.75%, והמגמה בבורסה התחזקה. יזמיות הבנייה קפצו ביותר מ-5%, חברות הביטוח זינקו ב-5.6%, וגם הבנקים, שנסחרו קודם לכן בירידות, עברו לעליות של עד 1.7%; טורבוג'ן זינקה 31% ברקע למו"מ עם צחי אבו; פאלו אלטו בלטה גם היא עם עלייה של 10%; מנגד, בזן איבדה 5% ודלק ירדה ב-4.4%
נושאים בכתבה שער הדולר בורסה

המסחר בתל אביב ננעל בעליות חדות, בפתיחה חזקה לשבוע המסחר אחרי החזרה מחופשת שבועות, כשברקע הורדת הריבית של בנק ישראל והמגעים מול איראן שתמכו באווירה החיובית בשוק. גם הציוץ של טראמפ כי סעודיה צריכה להצטרף להסכמי אברהם, תרם למומנטום החיובי: טראמפ רוצה את סעודיה בהסכמי אברהם כחלק מעסקת איראן; מה זה יעשה לבורסה?

מדד ת"א 35 עלה בכ-3.1%, ת"א 125 התחזק בכ-3.2%, ות"א 90 בלט עם עלייה של כ-3.6%, מה שמעיד שהמומנטום לא נשאר רק במניות הגדולות אלא התרחב גם לשכבה השנייה של השוק. מחזור המסחר הסתכם על 5.3 מיליארד שקל - מחזור חריג בהתחשב בכך שוול סטריט סגורה היום לרגל יום הזכרון. 

הורדת הריבית ברבע אחוז ל-3.75% נתנה דחיפה בעיקר לסקטורים הרגישים לריבית: הבנקים, שנסחרו במהלך היום בירידות קלות, עברו לעלייה של כ-1.7%, ואילו מדד הביטוח זינק בכ-5.7%, לצד עליות חדות גם במדד הפיננסים. 

גם יזמיות הבנייה נהנו מהמהלך, עם קפיצה של יותר מ-5%, על רקע הציפייה שסביבת ריבית נמוכה יותר תקל בהמשך על עלויות המימון ותשפר את התנאים בענף. 

במקביל, מדד הקלינטק בלט עם זינוק של כ-6.4%, בהובלת אנלייט, שחזרה מוול סטריט עם פער ארביטראז' חיובי ומשכה את המדד כלפי מעלה. נופר אנרג'י תרמה גם היא למגמה אחרי שדיווחה על הסכם זכויות בכורה פרטיות עם קבוצת הפניקס בהיקף של 450 מיליון שקל. 

מנגד, מדד הביטחוניות ירד בכ-1.55%, כשהשוק מתמחר ירידה בפרמיית הסיכון הביטחונית - תמונת המצב במדד בשעת הנעילה:




עדכון: כצפוי, בנק ישראל הוריד את הריבית ברבע נקודת אחוז לרמה של 3.75%, אחרי שתי החלטות רצופות שבהן הריבית נותרה ללא שינוי. ההחלטה מגיעה על רקע אינפלציה שנתית של 1.9%, בתוך יעד יציבות המחירים, התחזקות חדה של השקל וירידה מסוימת בפרמיית הסיכון של ישראל. בבנק ישראל מציינים כי השקל התחזק מאז ההחלטה הקודמת ב-8.3% מול הדולר וב-7.4% במונחים נומינליים אפקטיביים, מה שממתן את לחצי המחירים ומרחיב את מרחב הפעולה של הבנק. עם זאת, הוועדה המוניטרית עדיין מדגישה כי קיימים סיכונים לעלייה מחודשת באינפלציה, בעיקר מצד ההתפתחויות הגיאופוליטיות, מחירי האנרגיה, מגבלות ההיצע והמדיניות הפיסקלית, ולכן ההורדה הנוכחית לא בהכרח מסמנת מעבר מהיר לרצף של הפחתות נוספות. בינתיים הדולר ממשיך להיחלש מול השקל ושערו הרציף יורד ב-0.7% לרמה של 2.88 שקלים - דולר שקל רציף 


העליות החדות במניות קיבלו ביטוי גם בשוק האג"ח הממשלתיות, שם נרשמו זינוקים במחירי האג"ח הארוכות וירידה בתשואות , תגובה טבעית להורדת הריבית ולציפייה שהמהלך לא בהכרח יהיה חד-פעמי. אג"ח ממשלתית שקלית עם מח"מ של 17.4 שנים עלתה בכ-2%, אג"ח ממשלתית שקלית עם מח"מ של 14.5 שנים התחזקה בכ-1.9%, וגם סדרות שקליות ארוכות נוספות, עם מח"מ של 11.1 ו-10.1 שנים, רשמו עליות של יותר מ-1%. המשמעות היא שהמשקיעים מתמחרים מחדש את עקום התשואות, בעיקר בחלק הארוך שלו, מתוך הנחה שסביבת הריבית בישראל מתחילה לרדת ושפרמיית הסיכון בשוק המקומי מתמתנת, בין היתר על רקע המגעים מול איראן והירידה בחשש מהסלמה אזורית. כשמחירי האג"ח עולים כך, התשואות לפדיון יורדות, וזה בדיוק סוג התנועה שמתחבר גם לעליות במניות הנדל"ן, הבנקים והביטוח: עלויות המימון העתידיות נראות נוחות יותר, שווי הנכסים הפיננסיים עולה, והמשקיעים חוזרים לקחת יותר סיכון.




טורבוג'ן זינקה 31% ובולטת בראש טבלת המניות העולות בבורסה - איש העסקים צחי אבו בדרך למהלך נוסף בבורסה, הפעם מחוץ לעולם הנדל"ן שבו הוא מזוהה בשנים האחרונות. טורבוג'ן 2.23%   , שפועלת בתחום ייצור מקומי ומבוזר של חשמל וחום באמצעות מיקרו-טורבינות, מדווחת כי היא מנהלת משא ומתן מתקדם לרכישת 50% ממניות חברת אלבטק, שמוחזקות כיום בידי חברת אבו יחיאל שבשליטת אבו. המחצית השנייה של אלבטק מוחזקת בידי התעשייה האווירית.

קיראו עוד ב"שוק ההון"

העסקה המתגבשת משקפת לאלבטק שווי של כ-1.2 מיליארד שקל, כך שחלקו של אבו בחברה מוערך בכ-600 מיליון שקל. התמורה לא צפויה להיות משולמת במזומן, אלא באמצעות הקצאת מניות של טורבוג'ן. אם העסקה תיחתם ותושלם, אבו צפוי להפוך לבעל השליטה בטורבוג'ן עם החזקה של כ-55% ממניות החברה - טורבוג'ן מזנקת: צחי אבו מכניס את אלבטק לפי שווי של 1.2 מיליארד שקל




מחזור המסחר הסתכם על 5.3 מיליארד שקל - מחזור חריג בהתחשב בכך שוול סטריט סגורה היום לרגל יום הזכרון 


המלצה על מניית דלק - אפסייד בדלק - בלידר ממליצים לקנות


המצוקה של הקבלנים - מצוקת הקבלנים: אנשי העיר מוכרת פרויקטים במכירת חיסול


נקסט ויז'ן, נקסט ויז'ן -3.8%  העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק פתרונות צילום מיוצבים ליום ולילה עבור כלים קרקעיים ואוויריים, קיבלה הזמנה לרכישת מצלמות ומוצרים נוספים של החברה, בהיקף כולל של כ-6.4 מיליון דולר. החברה תספק את המוצרים עד לתום הרבעון השלישי של שנת 2026.

חן גולן, יו"ר ומייסד נקסט ויז'ן אמר על רקע העסקה: "אנחנו ממשיכים לראות מגמת התחזקות בביקוש למוצרי החברה בשוקי היעד, וההזמנה הנוכחית מהווה הבעת אמון נוספת מצד לקוחותינו ביכולותינו ובמצוינות הטכנולוגית שלנו. הזמנה זו מצטרפת לצבר ההזמנות לשנת 2026 ותומכת בהשגת יעד המכירות המעודכן לשנה זו. במקביל, נקסט ויז'ן ממשיכה להרחיב את כושר הייצור בקווי ההרכבה, במטרה להגיע עד סוף 2026 לקצב ייצור של למעלה מ־5,000 יחידות בחודש, וכן פועלת לקידום והקמת יכולות ייצור באירופה."

הזמנה זו מצטרפת לשורת הזמנות שקיבלה נקסט ויז'ן מאז תחילת 2026, שמסתכמות בלמעלה מ- 152 מיליון דולר. לאחרונה עדכנה החברה כלפי מעלה את יעד המכירות לשנת 2026 לכ־315 מיליון דולר – גידול של כ־15% ביחס לתחזית הקודמת. יעד זה משקף צמיחה של למעלה מ־87% לעומת הכנסות שנת 2025, וזאת על רקע המשך ביקושים חזקים, העמקת הפעילות עם לקוחות אסטרטגיים, לקוחות חדשים, והרחבה משמעותית של יכולות הייצור והתפעול של החברה.


עשות - בעת מועד פרסום הדוח השנתי של עשות (לפני כחודשיים), ניתחנו את המספרים (ניתוח פשוט למדי) ובדקנו את הצבר והפוטנציאל והגענו למסקנה שככל הנראה - שווי של 3.2 מיליארד לחברה הוא מוגזם - הדוחות של עשות והאם המניה יקרה?  במבחן השוק - צדקנו. 

המניה ירדה לשווי של כ-2.3 מיליארד שקל, והיום התפרסמו דוחות הרבעון הראשון. התוצאות ימשיכו להשתפר גם בזכות המלחמה, ועדיין - בהינתן הדוח לרבעון הראשון ומכלול הנתונים, התמחור של עשות לא יקר כמו לפני מספר חודשים, אבל הוא מלא - מניית עשות נפלה 33% מהשיא - לא בטוח שזה מספיק


גיוס באקונרג'י מרים את המניה - אקונרג'י גייסה כ-550 מיליון ש"ח באמצעות הקצאת מניות פרטית



ביג  ביג 1.57%    פותחת את 2026 עם המשך צמיחה במדדי הפעילות המרכזיים, אבל הדוחות שלה מציגים תמונה קצת יותר מורכבת. מצד אחד, ה-NOI וה-FFO ממשיכים לעלות, שיעורי התפוסה במרכזי החברה נותרו קרובים מאוד ל-100%, והפעילות באירופה, בעיקר בפולין, ממשיכה להתרחב. מצד שני, התזרים השוטף נשחק, ובחלק מהנכסים נרשמו שערוכים שליליים, גם אם בשורה הכוללת החברה עדיין רשמה עליית שווי הוגן. ביג היא בעלת השליטה באפי נכסים, שבה היא מחזיקה בכ-79.9%, אפי נכסים, שפרסמה ב-14 לחודש את דוחותיה, פועלת בתחום הנדל"ן המניב בישראל ובאירופה, והפעילות שלה מהווה חלק משמעותי מהתוצאות המאוחדות ומהחשיפה של ביג לשווקים באירופה.

הכנסות החברה מהשכרה, דמי ניהול ואחרות הסתכמו ברבעון הראשון בכ-677 מיליון שקל, לעומת כ-633 מיליון שקל ברבעון המקביל, עלייה של כ-7%. הוצאות הפעלת הנכסים להשכרה עלו בכ-6% לכ-176 מיליון שקל, והרווח הגולמי עלה לכ-508 מיליון שקל, לעומת כ-471 מיליון שקל ברבעון המקביל. לפי נתוני האיחוד האפקטיבי, הכוללים גם את חלקה של ביג באפי נכסים, ה-NOI הסתכם בכ-464 מיליון שקל, עלייה של כ-1.3% לעומת כ-458 מיליון שקל ברבעון המקביל. ה-FFO עלה בכ-7.7% לכ-252 מיליון שקל, לעומת כ-234 מיליון שקל ברבעון המקביל - התפוסה כמעט מלאה, השווי פחות: ביג מעלה FFO אך רושמת שערוכים שליליים


קבוצת אלקטרה אלקטרה 2.8%   מסכמת את הרבעון הראשון של 2026 עם המשך צמיחה בהכנסות ושיפור מסוים ברווחיות, בעיקר ביחס לרבעונים האחרונים של 2025, שבהם מגזר הפרויקטים למבנים ותשתיות בישראל סבל מלחצי עלויות, התייקרות ביצוע וקשיים תפעוליים שנבעו בין היתר מהמלחמה. בתגובה לדוחות זינקה מניית אלקטרה בכ-8%, אבל למרות העלייה החדה היום היא עדיין מציגה תשואה שלילית של כ-11% מתחילת השנה, ונסחרת לפי שווי שוק של כ-7.9 מיליארד שקל - אלקטרה חזרה לרווח בקבלנות, המניה זינקה ב-8%


פנינסולה פנינסולה 0%    מסכמת את הרבעון הראשון של 2026 עם רווח נקי של 17.1 מיליון שקל, כמעט ללא שינוי לעומת רווח של 17.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. במבט ראשון זה נראה דוח יציב. החברה שומרת על רווחיות, ממשיכה לחלק דיבידנד, מציגה ירידה בהוצאות המימון ומדווחת על ירידה בהוצאות בגין הפסדי אשראי. אבל כמו שקורה לא פעם אצל חברות אשראי חוץ-בנקאי, הסיפור האמיתי נמצא לא רק בשורת הרווח, אלא באיכות תיק האשראי, בהפרשות, בתזרים ובשינוי בתמהיל הלקוחות.

מניית פנינסולה נמצאת מתחילת השנה בטריטוריה שלילית, עם ירידה של כ-4%, והחברה נסחרת לפי שווי של כ-726 מיליון שקל. ביחס לרווח היסטורי של כ-70 מיליון שקל ב-12 החודשים האחרונים, היא במכפיל רווח של סביב 10. זה לא מכפיל גבוה במיוחד לחברה שממשיכה להציג רווחיות רבעונית של כ-17 מיליון שקל ומחלקת דיבידנד, אבל נראה שהשוק עדיין מתמחר את הסיכונים שנחשפו בסוף 2025: איכות תיק האשראי, החשיפה לענף הנדל"ן, שחיקת המרווחים והירידה בתיק לעומת סוף השנה. לכך מצטרפת גם סוגיית הסחירות, אחרי שמיטב הגדילה את החזקתה לכמעט 88% מהמניות - פנינסולה מתייצבת אחרי הזינוק בהפרשות: הרווח ב-17 מיליון שקל, תיק האשראי מתכווץ



מנועי בית שמש בית שמש -0.76%    מדווחת על הזמנה נוספת בהיקף של כ-148 מיליון דולר, כ-455 מיליון שקל, לייצור מנועי סילון. ההזמנה מגיעה בהמשך לדיווחים קודמים של החברה על התקשרויות עם לקוחות מובילים בתחומן לפיתוח וייצור מנועי סילון, ומצטרפת להזמנות קודמות שכבר התקבלו בתחום. בעקבות ההזמנה החדשה, החברה מעדכנת כלפי מעלה את ההערכה הכללית שלה לגבי היקף ההתקשרויות, מכ-1.3 מיליארד שקל בהודעה קודמת לכ-1.9 מיליארד שקל. מתוך הסכום הזה, החברה מציינת כי כבר התקבלו הזמנות בהיקף של כ-1.4 מיליארד שקל, כולל ההזמנה הנוכחית - הזמנה נוספת למנועי בית שמש: 455 מיליון שקל לייצור מנועי סילון - נציין כי מב"ש צפויה לדווח את התוצאות לרבעון הראשון ביום שלישי השבוע.



טיאסג'י טיאסגי -2.48%   פותחת את 2026 עם עלייה בהכנסות וברווחים, אבל התזרים דווקא קטן. החברה, שעוסקת בפיתוח מערכות תוכנה ופתרונות טכנולוגיים למגזר הביטחוני והמוניציפלי, רשמה ברבעון הראשון הכנסות של 120.7 מיליון שקל, לעומת כ-101 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2025, עלייה של 19.4%. במקביל, המניה נמצאת בתקופה של מימושים. מתחילת השנה היא משלימה ירידה של כ-18%, כאשר בחודש האחרון לבדו איבדה כ-15%, והיא נסחרת כיום סביב שווי שוק של כ-1.4 מיליארד שקל. הירידה מגיעה אחרי שנה שבה הגאות בסקטור הביטחוני הקפיצה את המניה ביותר מפי שניים, אבל ככל שהשוק מתחיל לתמחר אפשרות לרגיעה ביטחונית, המשקיעים מצמצמים את המכפילים שהם מוכנים לשלם על חברות בתחום. במקרה של טיאסג'י, החברה נסחרת במכפיל רווח היסטורי של כ-67 על בסיס הרווח האחרון, (לפני השיפור ברווח הרבעוני המכפיל היה סביב 86). זה עדיין מכפיל גבוה ביחס לחברות ביטחוניות אחרות שהשוק כבר מתמחר בפרמיה, קחו את נקסט ויז'ן, שנסחרת סביב מכפיל 65, ואלביט מערכות, שנסחרת סביב מכפיל 59 - טיאסג'י צומחת בהכנסות וברווח, אבל התזרים נחלש - מה המכפיל שלה?


אחרי סוף שבוע ארוך מהרגיל כשבחמישי ושישי לא התקיים מסחר לרגל חופשת שבועות, פערי הארביטראז׳ מאותתים על פתיחה חיובית בבורסה של כ-0.6% אם כי הפעם, ויותר מתמיד צריכים לקחת את המספרים ביתר זהירות. גם וול סטריט לא תספק לנו כיוון תוך כדי המסחר, מאחר שבארה"ב לא יתקיים מסחר בשל יום הזיכרון האמריקאי.

בינתיים, הנפט יורד מתחת ל-100 דולר, באסיה עליות אבל לא חדות במיוחד. היום אין מסחר בוול סטריט.  

הדיווחים מצביעים על התקדמות במגעים בין וושינגטון לטהרן, כולל אפשרות להסכם מסגרת שיביא להפסקת המלחמה, ואולי גם להפסקת אש רחבה יותר בזירה הלבנונית. מצד שני, התמונה עדיין רחוקה מלהיות סגורה: באיראן מדגישים כי נושא הגרעין לא נכלל בהסכם המקדים, ובכיר איראני הבהיר שטהרן לא תסכים למסור את מאגרי האורניום המועשר שלה.

מי שאמורות לתמוך בפתיחה הן בעיקר מניות השבבים, או כמו שאנחנו אוהבים לקרוא להן, מניות ה"טנק". טאואר חוזרת מוול סטריט עם פער ארביטראז׳ חיובי של כ-5.5%, קמטק עם פער של כ-6.4%, נובה עם פער חיובי של כ-1.2%, וגם אנלייט חוזרת עם פער חיובי של כ-4.5%. גם פאלו אלטו חוזרת עם פער חיובי משמעותי של כ-6.6%, עם זאת היא עדיין לא נכללת עדיין במדדים כך שההשפעה שלה מוגבלת.

אורמת אורמת טכנו 2.27%    חוזרת עם פער חיובי קטן מוול סטריט, המניה של שחקנית הגיאותרמיה הישראלית כבר משלימה זינוק של כ-15% מתחילת החודש, על רקע שילוב בין הדוחות החזקים שפרסמה בתחילת החודש לרבעון הראשון לבין ההתלהבות המחודשת בוול סטריט מתחום הגיאותרמיה. הטריגר גם מגיע מפרבו אנרג'י, חברת גיאותרמיה אמריקאית שהונפקה לפני כשבועיים והספיקה לזנק לשווי של כ-12.4 מיליארד דולר, למרות שהיא עדיין כמעט לא מייצרת הכנסות. השוק מתמחר את פרבו בעיקר כסיפור של ביקוש עתידי לחשמל רציף ונקי מצד דאטה סנטרים וענקיות טכנולוגיה, והסנטימנט הזה מקרין גם על אורמת, שהיא שחקנית הרבה יותר ותיקה ומבוססת בתחום, עם תחנות פעילות, חוזי חשמל ארוכי טווח ותוצאות כספיות שכבר תומכות בסיפור - חשמל מחום האדמה: למה ענקיות הטק משלמות מיליארדים על גיאותרמיה -  פרבו אנרג'י זינקה בהנפקה ומאותתת על שינוי בשוק האנרגיה



לחצו על התמונה למעבר לעמוד שערי הארביטראז':


אבל לא כל הדואליות חוזרות עם רוח גבית. אלביט אלביט מערכות -0.37%   חוזרת עם פער שלילי של כ-2.6%, והיא עשויה להעיב על המדד בפתיחה. אלביט נהנתה מהביקושים החזקים, בין היתר על רקע הגידול בתקציבי ביטחון בעולם והחוזים הגדולים שעליהם דיווחה, בהם גם העסקה מול יוון המניה משלימה עליה של 24% מתחילת שנה וכמעט 60% בטווח של 12 חודשים, אבל אם יתברר שההסכם עם איראן יוריד את הסיכונים להסלמה אזורית, זה עשוי ללחוץ על המניה שנסחרת כבר במכפיל של סביב 60 על הרווח.


קריאה חשובה - בנק אוף אמריקה בהמלצת מכירה: "שוק המניות בשלב בועתי"

קריאה מעניינת - לרכוב על הגל: כך תפסה קרן המומנטום של מיטב את הטרנדים החמים בבורסה




עונת הדוחות לרבעון הראשון מתקרבת לישורת האחרונה, ובימים הקרובים צפוי עוד רצף של פרסומים מצד חברות בולטות בבורסה, מדובר ברשימה חלקית, שמבוססת בעיקר על אלו שבחרו לעדכן על מועדי פרסום הדוחות אבל היא נותנת תמונה טובה של הפיזור הרחב של הדיווחים שנותרו: היום דיווחו TSG, גאון, קליל, פנינסולה וצפויות לדווח ביג ועשות; בשלישי יגיע תורן של בית שמש, אלביט מערכות, מבנה, ג'י סיטי, קרן ג'נריישן ושפיר; ביום רביעי צפויות לדווח בין היתר אאורה, הולמס פלייס, נופר אנרג'י, עמל הולדינגס, קסטרו, ברן ואמפא. אחרי שבוע שבו הפוקוס היה כמעט כולו על הבנקים, מרכז הכובד של עונת הדוחות עובר כעת לחברות הנדל"ן, התשתיות, האנרגיה, התעשייה והצריכה.


עונת הדוחות לרבעון הראשון כבר ברובה מאחורינו, ואחרי שבוע שבו קיבלנו את התוצאות של כל המערכת הבנקאית, אפשר לומר שהבנקים ממשיכים להציג רווחיות גבוהה, אבל כבר לא באותו קצב של השנים האחרונות. 

חמשת הבנקים הגדולים סיכמו את הרבעון עם ירידות קלות ברווח הנקי, בעיקר בגלל המס המיוחד שהוטל על המערכת הבנקאית, בהיקף כולל של 3 מיליארד שקל לכלל הבנקים. לאומי הוביל את המערכת עם רווח נקי של כ-2.3 מיליארד שקל, הפועלים סיים עם רווח של כ-2.12 מיליארד שקל ותשואה להון של 13%, מזרחי טפחות הציג רווח של 1.24 מיליארד שקל ואת התשואה להון הגבוהה בענף, 14.1%, ודיסקונט דיווח על רווח של 930 מיליון שקל ותשואה להון של 10.9%. כלומר, הרווחיות עדיין חזקה, אבל המס, סביבת הריבית והציפיות להמשך הורדות ריבית מתחילים לשנות את הסיפור סביב הסקטור - דוח טוב ללאומי - מזרחי עם התשואה להון הטובה בסקטור


IBI עם אפסייד של 20% לנאוויטס - נאוויטס נאוויטס פטר יהש -0.98%    דיווחה בשבוע שעבר על תוצאות הרבעון הראשון של 2026, רבעון שמסמן את המעבר של השותפות לשלב חדש: פחות חברה שנשענת על הבטחות פיתוח עתידיות, ויותר חברה שכבר מייצרת תזרים משמעותי מנכס מפיק. הרבעון הזה כלל לראשונה תרומה מלאה של שננדואה, שהחל בהפקה מסחרית ביולי 2025, והתוצאה ניכרת במספרים: ההכנסות ממכירת נפט וגז, נטו מתמלוגים, קפצו לכ-238 מיליון דולר, לעומת 17.6 מיליון דולר בלבד ברבעון המקביל, וה-EBITDA הסתכם בכ-188.2 מיליון דולר. ב-IBI מדגישים שגם אם הרווח הנקי החשבונאי הסתכם בכ-3.2 מיליון דולר בלבד, אחרי נטרול הפסד חד-פעמי מהמימון מחדש והפרשי שער, הרווח הנקי מגיע לכ-59 מיליון דולר.

לצד התוצאות, ב-IBI שמים דגש גם על השינוי במאזן ועל האופק קדימה. המימון החדש מסוג RBL, בהיקף של 1.35 מיליארד דולר, שימש לפירעון חובות קיימים ולפישוט מבנה החוב, כך שנאוויטס יוצאת מהרבעון עם מבנה פיננסי מסודר יותר ונזילות כוללת של כ-870 מיליון דולר. במקביל, סי ליון ממשיך להתקדם אחרי קבלת החלטת השקעה סופית, עם תחילת הפקה צפויה במרץ 2028, והשותפות מוסיפה לעצמה אופציונליות גם דרך רישיונות נוספים, בהם PL001 ליד סי ליון ורישיון CBK 1 Block בדרום אפריקה. השורה התחתונה של IBI היא שהדוח לא משנה את תזת ההשקעה בנאוויטס, אלא מחזק אותה: יש כבר נכס מפיק שמייצר EBITDA רבעוני של כמעט 190 מיליון דולר, מאזן פשוט יותר, פרויקט דגל נוסף בביצוע וחשיפה להמשך צמיחה. בהתאם, בבית ההשקעות מעלים את מחיר היעד ל-161 שקל, המשקף אפסייד של כ-20%, ומותירים את ההמלצה על "תשואת יתר".


הבורסה הבורסה לניע בתא -1.2%     מדווחת כי המשא ומתן למכירת פעילות המדדים שלה וליצירת שיתוף פעולה אסטרטגי עם גוף בינלאומי משמעותי הופסק בשלב זה. ההודעה מגיעה בהמשך לדיווחים קודמים שבהם עדכנה הבורסה כי דירקטוריון החברה אישר להנהלה לבחון מהלכים אסטרטגיים בתחום המדדים, לרבות אפשרות לעסקה עם גוף בינלאומי. כעת, הצדדים החליטו לעצור את המגעים.


קריאה מעניינת - למה שוק האג״ח שוב מלחיץ את וול סטריט?

בנק אוף אמריקה בהמלצת מכירה: "שוק המניות בשלב בועתי"

הוספת תגובה
112 תגובות | לקריאת כל התגובות

תגובות לכתבה(112):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 64.
    אנונימי 26/05/2026 08:34
    הגב לתגובה זו
    אחרי שבלילה עלו כבר ב 1.3 אחוז..ככל שמתקרבים לפתיחה העליות בחוזים מצטמצמות
  • 63.
    היום יהיו ירידות . כרגיל דפקו לונגיסטים (ל"ת)
    עמי 26/05/2026 05:52
    הגב לתגובה זו
  • 62.
    אנונימי 25/05/2026 21:50
    הגב לתגובה זו
    הריצו את הבורסה היום אבל המון מניות ירדו חזק והמון לא זזו יותר מידילמה רסקו את הבטחוניות הישראלים לא מבינים שהמלחמות ימשכו בכל העולם הרכש של נשק ותחמושת יגדל מאוד בכל העולם אבל מרסקים את הבטחוניות כאילו לא יהיה ביקוש גועל נפש של בורסה מורצת
  • 61.
    ערוץ 14 יקבל 40 מיליון שקל בשנה הערוץ שמהלל את ביבי (ל"ת)
    אנונימי 25/05/2026 18:25
    הגב לתגובה זו
  • הלוואי ויקבל יותר (ל"ת)
    אנונימי 25/05/2026 20:16
    הגב לתגובה זו
  • אנונימי 25/05/2026 19:49
    הגב לתגובה זו
    ערוצי התבהלה התרעלה 12 13 ועולה על כולם הביוב התקשורתי 11 שעולה למשלם המיסים קרוב למיליארד לפרנס טפילים מצחינים.
  • 60.
    אנונימי 25/05/2026 18:22
    הגב לתגובה זו
    לשלם מיסים לישראל למה כדי שיהיה עוד כסף לחרדים לדאוג להם לדירותהם לא יתגייסו והחילונים שמשלמים מיסים הם היחידים שממנים את קופת האוצרעד לאן הגענו ארץ אוכלת יושביה
  • אי אפשר לחייב אנשים להקים חברה במדינה מסוימת. עדיין לא הפכנו לדיקטטורה (ל"ת)
    אנונימי 25/05/2026 21:45
    הגב לתגובה זו
  • 59.
    אנונימי 25/05/2026 18:15
    הגב לתגובה זו
    ירידת הריבית ברבע אחוז הייתה צפויה ומגולמת. ההסכם עם איראן לא טוב לנו. אז על מה העליות החדות
  • 58.
    רק לא לממש מחר (ל"ת)
    אנונימי 25/05/2026 17:32
    הגב לתגובה זו
  • 57.
    הביטוח טס והשאר צולע (ל"ת)
    אנונימי 25/05/2026 17:14
    הגב לתגובה זו
  • 56.
    מקווה שנגיע בקרוב ל 4700 ויותר (ל"ת)
    אנונימי 25/05/2026 17:02
    הגב לתגובה זו
  • 55.
    מקווה שעד שישי כל יום נעלה 3 אחוז (ל"ת)
    אנונימי 25/05/2026 16:57
    הגב לתגובה זו
  • 54.
    מי שישן בערב שבת 25/05/2026 16:52
    הגב לתגובה זו
    העלות היא 3% היום ואם לא נכנס עוד 2% מחר!!!
  • בדיוק (ל"ת)
    אנונימי 25/05/2026 18:07
    הגב לתגובה זו
  • 53.
    אנונימי 25/05/2026 16:38
    הגב לתגובה זו
    מזל שתמיד עושה הפוך מחרטטני האתר
  • 52.
    אנונימי 25/05/2026 16:17
    הגב לתגובה זו
    אף אחד לא ידע להגיד בוודאות שהיום תרד הריבית.אכן אנחת רווחה קלה לשווקים
  • 51.
    רמי 25/05/2026 15:37
    הגב לתגובה זו
    זאת השנה של לאומי עים עתיד בנק מאוד מוצלח
  • אבי נחמני 26/05/2026 05:52
    הגב לתגובה זו
    דלק רכב מעל 100 אחוז פחות מהשיא. כיל פחות 130 אחוז חברה לישראל מעל 100 אחוז טבע מעל 80 אחוז. דלק קבוצה מעל 50 אחוז. ישראכרט 45 אחוז. אל על 40אחוז. נייס. בזן. בזק 27 אחוז. פרטנר90 אחוז. ארית 100 אחוז.אלביט 45 אחוז גועל
  • 50.
    אנונימי 25/05/2026 15:32
    הגב לתגובה זו
    זאת הסיבה שבנק ישראל מעדיף את מטבעות החוץ זולים לעומת השקל כמו כן הזרים שלקחו הלוואות בחול כאשר ה$ היה ברמה של 4.5 4.9 הם נכנסו לשוק הישראלי ורכשו נכס בסיס עכשיו השוק יקר מאוד והם יוצאים כאשר המטבעות זולים
  • 49.
    מחר הנפילה..אין אוכל חינם (ל"ת)
    אנונימי 25/05/2026 15:22
    הגב לתגובה זו
  • 48.
    חוץ מהביטוח שמתפוצץ למחעלה שאר המניות עושות טובה שעולות 2 או 3 אחוז במקסימום..פחחח! (ל"ת)
    אנונימי 25/05/2026 15:22
    הגב לתגובה זו
  • ולכן הביטוח עלה יותר מהשאר 25/05/2026 21:51
    הגב לתגובה זו
    אגב הביטוח לא חזר עדיין לשיאו. רק תיקן את הירידות האחרונות. סיכוי שמחר נראה עוד עליה
  • 47.
    אנונימי 25/05/2026 14:04
    הגב לתגובה זו
    עם איראן הפך את מגמת הירידה לודאית הרבה יותר מאשר הייתה לפני ההסכם
  • 46.
    אנונימי 25/05/2026 13:49
    הגב לתגובה זו
    בחברת נאוויטס!!!לא נראה לי הגיוני שתדמור יחלק למשקיעים דיבידנד רק פעם בשנה אם טובת החברה חשובה לו...
  • אנונימי 25/05/2026 16:00
    הגב לתגובה זו
    ואין לנו על מי להישען ועל מי לסמוך אלא אך ורק על אבינו שבשמים!!!
  • אין נביאים בדורותינו!!! (ל"ת)
    אנונימי 25/05/2026 15:52
    הגב לתגובה זו
  • 45.
    הביטוח והבנקים בבועת העשור צפי לנפילות חדות (ל"ת)
    אנונימי 25/05/2026 13:37
    הגב לתגובה זו
  • לא מזמן פורסמו דוחות רבעוניים של כל הבנקים וחברות הביטוח. חברות רווחיות מאד לידיעתך (ל"ת)
    לך תלמד את ההגדרה של בועה 25/05/2026 21:53
    הגב לתגובה זו
  • 44.
    עדיף תקנו שבבי שום בסופרמרקט במקום שבבים בשוק ההון (ל"ת)
    שבב 25/05/2026 13:13
    הגב לתגובה זו
  • קניתי היום שבבי שום לרוטב האיטלקי לפסטה המיוחדת. כדי לחגוג את העליות במניות השבבים (ל"ת)
    שביב של טכנולוגיה 25/05/2026 21:54
    הגב לתגובה זו
  • 43.
    אנונימי 25/05/2026 13:06
    הגב לתגובה זו
    באמת כל הכבוד לבורסה שלנו היא כל הזמן ממריאה וממריאה למראות שאני לא מבין למה ואולי אני טועה בכך שאני חושב לפי ההגיון הבריא
  • למה שהיא לא תעלה. הריבית ירדה היום. זה מסייע לצמיחה. טראמפ מגבש הסכם עם אירן. מחירי הנפט ירדו (ל"ת)
    הכל תומך בחיזוק הכלכלה 25/05/2026 21:56
    הגב לתגובה זו
  • 42.
    אנונימי 25/05/2026 12:33
    הגב לתגובה זו
    במפורש שההמלצות אינן אומרות כלום ולפעמים כמו במקרה זה קורה בשטח בדיוק הפוך.והמבין יבין.
  • אנונימי 25/05/2026 13:52
    הגב לתגובה זו
    גם על חלוקת דיבידנד.
  • 41.
    יוחאי 25/05/2026 12:32
    הגב לתגובה זו
    לפי מה שאני רואה לדעתי היום לאומי תיפרוץ את שער 7600 הכיוון חיובי
  • אנונימי 25/05/2026 15:29
    הגב לתגובה זו
    לאומי עים עתיד של דיוידנדים בנק ריווחי
  • 40.
    אנונימי 25/05/2026 11:44
    הגב לתגובה זו
    קרטל חברות הביטוח צמח למימדים מפלצתיים.ועושק את הציבור בביטוחי רכב.צריך להכריז עליהם כקרטל ולחייב אותם להוריד מחירים ולהחזיר לציבור את מה שעשקו שנים.ולהטיל עליהם מס מיוחד כמו שעשו לבנקים
  • נכון. אנו נשלם יותר 25/05/2026 21:59
    הגב לתגובה זו
    בנקים הם עסקים פרטיים והמטרה שלהם היא להרוויח כסף. המדינה לא באמת מתעניינת בקושי שלך אלא מה שמעניין אותה זה לחלוק את הרווחים עם הבנק. זה לא קרטל של הבנקים בלבד אלא כל הקרובים לצלחת משתתפים
  • 39.
    מעניין מי החכם שמכר 10 קולים 4390 לפי שער 3100 כייף לקונה (ל"ת)
    אנונימי 25/05/2026 11:41
    הגב לתגובה זו
  • 38.
    איך התיק אדום שוב (ל"ת)
    אנונימי 25/05/2026 11:31
    הגב לתגובה זו
  • 37.
    אנונימי 25/05/2026 11:18
    הגב לתגובה זו
    לאומי דווח של רבעון ראשון של שנת 2026 רווחים גדולים בנק מאוד ריווחי ומוצלח צועדת קדימה
  • אנונימי 25/05/2026 12:28
    הגב לתגובה זו
    מניה מאוד מוצלחת עים רווחים מאוד עצומים לאומי עים עתיד חיובי
  • 36.
    דורון שטייף 25/05/2026 11:15
    הגב לתגובה זו
    כרגיל במערכת ביזפורטל יש כתבים מתנשאים שמכנים ציבור עדר שחושבים שהם חכמים יותר מכולם.
  • 35.
    נ 25/05/2026 10:47
    הגב לתגובה זו
    לא מבין מה האופוריה אבל סבבה
  • אנונימי 25/05/2026 14:23
    הגב לתגובה זו
    וזה כשעוד אין היום מסחר בארהב לרגל חג
  • 34.
    בנקים הכי יציבים (ל"ת)
    אנונימי 25/05/2026 10:06
    הגב לתגובה זו
  • מתאימים רק לבעלי אורך רוח ולטווח ארוך. בתקופת הקורונה למשל הבנקים ירדו משמעותית ולקח זמן להתאוששות (ל"ת)
    אבל כשהשוק עולה הבנקים חזקים 25/05/2026 22:02
    הגב לתגובה זו
  • 33.
    ליויתן 25/05/2026 10:01
    הגב לתגובה זו
    שבוע שעבר חוזה ענק לליויתן..ורציו נמוכה 30 אחוז מהשיא שלה מלפני 10 שנים כשאז לא היה כלום..הזוי
  • רציונאלי 25/05/2026 11:21
    הגב לתגובה זו
    בקרוב מאד בשורות מצויינות לרציו..סבלנות.. ותיזכור שכתבתי
  • 32.
    אנונימי המקורי 25/05/2026 09:26
    הגב לתגובה זו
    מלחמה זה טוב לבורסה.
  • 31.
    אנונימי 25/05/2026 08:39
    הגב לתגובה זו
    $
  • 30.
    כסף טיפש נכנס וכסף חכם יוצא... (ל"ת)
    אנונימי 25/05/2026 08:11
    הגב לתגובה זו
  • היו עליות נאות. נראה שכסף חכם נכנס ומי שיוצא מוציא כסף טיפש (ל"ת)
    יש מקום להמשך עליות 25/05/2026 22:03
    הגב לתגובה זו
  • 29.
    מוכר הכל בפתיחה (ל"ת)
    סוחר 25/05/2026 08:08
    הגב לתגובה זו
  • חבל העליות התחזקו. (ל"ת)
    אנונימי 25/05/2026 19:54
    הגב לתגובה זו
  • 28.
    אנונימי 25/05/2026 06:39
    הגב לתגובה זו
    מי שרוצה אינדיקציה לגבי הסנטימנט להסכם עם אירן שבו על פי הפירסומים היא מתחייבת להעביר את כל האורניום המועשרתמורת הפשרת נכסים במיליארדיםיכול לראות את קפיצת הנייקי
  • אנונימי 25/05/2026 14:22
    הגב לתגובה זו
    תבדוק את עצמך בצמוד למטבע!! ושם המצב גרוע. אל תשווה בכלל ל35 בהרצת הפיננסים
  • 27.
    מוטי 25/05/2026 05:33
    הגב לתגובה זו
    בדרך להסכם המראה
  • 26.
    אנונימי 25/05/2026 03:36
    הגב לתגובה זו
    בחודשים הקרובים
  • למה תכפיל (ל"ת)
    נחמן 25/05/2026 17:54
    הגב לתגובה זו
  • 25.
    אנונימי 25/05/2026 00:39
    הגב לתגובה זו
    נייס הזדמנות קניה
  • 24.
    רוני 24/05/2026 23:05
    הגב לתגובה זו
    מחר שיאים חדשיםיש בשורות טובות
  • 23.
    דור Z יחטוף z 24/05/2026 22:22
    הגב לתגובה זו
    אין ארוחות חינםהדלת החוצה צרה כמו V
  • 22.
    מסכימה עם רוב המגיבים כאן יום ירוק בוהק לפנינו. (ל"ת)
    אנונימית 24/05/2026 21:53
    הגב לתגובה זו
  • שטויות ..בולשיט..כולה טריליון וחתי שקל חובות המדינה ובדרך לחדלות פרעון ואני כואב זאת.. (ל"ת)
    אנונימינוס 25/05/2026 09:31
    הגב לתגובה זו
  • בדיוק כפי שהיא כתבה זו גם הכותרת בביזפורטל בסוף היום ירוק בוהק (ל"ת)
    אנונימי 25/05/2026 18:09
  • 21.
    יוסי 24/05/2026 21:07
    הגב לתגובה זו
    הכל מרמז על עליות חזקות השבוע
  • שטויות. עוד טרולצוק (ל"ת)
    הדר 1 המקורי 24/05/2026 22:21
    הגב לתגובה זו
  • והנה הגיע סוף היום מי הטרול עכשיו (ל"ת)
    אנונימי 25/05/2026 18:09
  • יוסי 25/05/2026 08:02
    ונראה מי טרול
  • 20.
    יום חג לקליל הביאה דוח טיל. (ל"ת)
    אסולין 24/05/2026 21:07
    הגב לתגובה זו
  • 19.
    אם צריך לתקן למעלה אז לפחות 10 אחוז (ל"ת)
    אנונימי 24/05/2026 21:06
    הגב לתגובה זו
  • 18.
    אנונימי 24/05/2026 20:58
    הגב לתגובה זו
    אין תחליף ולעולם לא יהיה תחליף טוב יותר לבנקים
  • חד משמעי (ל"ת)
    אנונימי 24/05/2026 23:17
    הגב לתגובה זו
  • 17.
    בועת הבועות. הפיצוץ מגיע וכל המשקיעים כאן עם חלב על השפתיים יזכרו את הנפילה עד יומם האחרון. (ל"ת)
    בוגר מפולות 24/05/2026 20:55
    הגב לתגובה זו
  • אנונימי 25/05/2026 00:38
    הגב לתגובה זו
    נייס הזדמנות קניה
  • אנונימי 24/05/2026 23:03
    הגב לתגובה זו
    הנפילה היחידה שאני רואה מחר היא של הפוטים
  • 16.
    משקיע 24/05/2026 20:46
    הגב לתגובה זו
    החברה הזו נסחרת במכפיל רווח של 20 הדוח לרבעון הראשון לא פחות ממדהים צמיחה של מעל 50% ברווח הנקי. המניה התחילה לזוז וזו רק ההתחלה ...
  • 15.
    yoro 24/05/2026 20:29
    הגב לתגובה זו
    בתקופה הקרובה בוודאת עוד השנה תלל המפולת הגדולה בהיסטוריה בארהב הבועה התנפחה למימדים מיפלצתיים
  • 14.
    עליות מחר ראש הממשלה החדש שלנו הוא טראמפ (ל"ת)
    אנונימי 24/05/2026 20:20
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    תדגובת השוק 24/05/2026 19:34
    הגב לתגובה זו
    דולר ירד עד 2.86 הנגיד יוריד רבע השוק יעניש אותו והדולר יחצה את ה2.8!! הבורסה תעלה 3% או יותר הנפט יקרוס ל73 דולר 20 אחוז מינמינום השחרים יטוסו ואנשי הפוטים יכנסו לממד!!!
  • וזה עוד לפני הזינוקים בשלישי בחול 24/05/2026 19:48
    הגב לתגובה זו
    בגאפ ל78 וירד בהמשך עד ל65 כתוצאה מסטופים שיתפסו ושורט סקוויז הפוך
  • 12.
    נו כל הפחדנים שחיכו להסכם עכשיו רוצים להיכנס 24/05/2026 19:31
    הגב לתגובה זו
    אולי בפלוס שלוש וחצי ארבע מישהו ישחרר קצת סחורה כי להערכתי כל השבוע יטוס!!.
  • 11.
    אנונימי 24/05/2026 19:24
    הגב לתגובה זו
    חיובי על תשואת היתר.זה נראה לי אמיתי אבל השאלה היא איך השוק יסתכל על ההמלצה הזו לאור הירידה הצפויה במחירי הנפט.ומה זה אומר לגבי האופציה
  • אנונימי 24/05/2026 22:29
    הגב לתגובה זו
    היתר של נאוויטס!!! הם נתנו אמנם אבסייד של 20% באופן כללי על הנייר אבל לא הוסיפו על תשואת היתר שום המלצת קניה אלא השאירו את ההמלצה שהיתה.
  • אנונימי 24/05/2026 19:56
    הגב לתגובה זו
    לפי דעתי האישית.
  • אנונימי 25/05/2026 16:32
    הנייר יכול לטוס לדעתי גם לשער 200 ואפילו יותרוהוא יכול גם לדשדש וגם לצנוח חזק.בקיצור כל האופציות פתוחות.
  • אנונימי 24/05/2026 19:40
    הגב לתגובה זו
    בעבר וזאת למרות ההמלצה.שחקני השוק משחקים הרבה על שורטים ואף נייר ערך בבורסה אינו מוגן מפני ירידות!!!
  • 10.
    גיא 24/05/2026 19:11
    הגב לתגובה זו
    יאלה לשיא חדש $$$
  • צחי 25/05/2026 13:23
    הגב לתגובה זו
    תגיע ל 500$ בשנתיים הבאות
  • 9.
    לונגי 24/05/2026 17:51
    הגב לתגובה זו
    שוק של קונים וקונים ועוד קונים!!
  • 8.
    נייס חוזרת עם פער ארביטראז חיובי 2.17% (ל"ת)
    אנונימי 24/05/2026 15:35
    הגב לתגובה זו
  • דיין דניאנונימי 24/05/2026 22:23
    הגב לתגובה זו
    נייס מנייה מעולה חברה טובה.עד סוף שנה.לפחות שער 50000 עד 60
  • מי שמכר עם העדר עוד יצטער לא סתם הראל נכנסו ב 220 מיליון שח (ל"ת)
    אנונימי 24/05/2026 18:19
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    ק1 24/05/2026 15:30
    הגב לתגובה זו
    ימי הבורסה העליזים מתחילים!! הריבית יורדת בורסה עולה!! ומחר זאת ייירית הפתיחה!!בהצלחה לכל הממונפים
  • שלום שלום 24/05/2026 23:08
    הגב לתגובה זו
    כלכלת ישראל הולכת לקבל בוסט רציני הסרת איום הגרעין הסכמי שלוםנמל חיפה כאלטרנטיבה וגיוון להורומוז עבור סעודיה והמיפרציות ועוד...
  • 6.
    אורי 24/05/2026 14:53
    הגב לתגובה זו
    חגיגה גדולה
  • 5.
    אנונימי 24/05/2026 14:26
    הגב לתגובה זו
    זינוקים
  • 4.
    יצחק 24/05/2026 13:55
    הגב לתגובה זו
    נכנסנו לתקופה ארוכה שבה הנשק יהיה מאוד מבוקשישראל למדה שהיט יייבת לייצר הכל שלט ניהיה תלוים במדינות כמו שקרה לפני שנתייםבארופה הם מתחילים מאפס והם צריכים להוציא טריליוניםלכן אני נשאר עם הבטחוניות לשנים רבות
  • 3.
    סוחר ערך 24/05/2026 13:20
    הגב לתגובה זו
    שימו לב למניית חילן. תוכנית רכישת המניות החלה דוח חזק פורסם אחד המוסדיים נכנס במחיר 240 שח ועסקת לוג און יוצאת לדרך.
  • 2.
    עליות מחר (ל"ת)
    אנונימי 24/05/2026 12:42
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    חכם זקן עיראקי 24/05/2026 12:38
    הגב לתגובה זו
    3% זה המינימום שיעלה!! הנה הסיבות הורדת ריבית של רבע או חצי!! דולר בקרשים. אבטלה חיכוכית המינימום האפשרי וול סטריט זינוק בשלישי בעקבות הסכם עם אירן נפט יקורב לשמונים ואולי אף פחות והמשך הסטה לשוק הישראלי והפקדות שוטפות של מיליארדים שממשיכות להזין את השוק. אז 3% בדרך !!!
  • חכם חנוכה 25/05/2026 16:49
    הגב לתגובה זו
    והכל בטוב טעם.
  • אתה לא חכם אתה גאון!! 25/05/2026 10:46
    הגב לתגובה זו
    איזה יופי של אנשים טובים ומלומדים.
  • סנטימנט חיובי 24/05/2026 18:53
    הגב לתגובה זו
    העליות בפתח אבל עדיין עיכובים. בגלל אי ודאות על הסכם ארהב אירן ועד שלא יהיה הסכם כזה.. מחירי הנפט עדיין גבוהים ומכבידים על רוב החברות בבורסה. אם תהיה הפחתת ריבית השבוע והסכם עם אירן בשבועשבועיים ומיצר הורמוז יפתח. נראה פה שיאים שעוד לא ראינו
  • מי שמעריך שיהיו עליות קונה מראש. מי שמחכה שהמחירים יעלו רק כדי לקבל תחושה של עליה. ישלם יקר יותר (ל"ת)
    עדיין סנטימנט חיובי 25/05/2026 22:11
  • אין מתנות חינם חביבי 24/05/2026 19:29
    מי שרוצה וודאות עם הלחימה ולישון בשקט סופש ארוך ישלם והרבה!! מינימום 3.5% עלייה!!
  • סבתא עזיזה 24/05/2026 17:50
    הגב לתגובה זו
    פוט ששוב 5000 היום מחר שווה 700!!
  • אסלה 25/05/2026 03:46
    מה אני עושה הלך עליי.
  • גם קול ששוה היה 700 יהפוך ל 5000 (ל"ת)
    אנונימי 24/05/2026 21:24
  • אנונימי 24/05/2026 13:23
    הגב לתגובה זו
    2029 מתחיל סדר עולמי חדש יהיה מתקפת סייבר הכל יקרוס היצר הרע