צחי אשכנזי האח הגדול 6
צילום: עודד קרני
רייטינג

בעיצומה של הפסקת האש ההומנטרית: צחי הודח - 'האח הגדול' רשמה כ-33%

28% ל'חדשות השבת', שיא ל'המגזין' עם 13.7%. בשישי: 22.4% להשקת התכנית של איל קיציס 'תכנית קיציס'. בחמישי: כ-30% לטקס השבעת הנשיא
אלכסנדר כץ |

באיחור של כמעט שעתיים, הופצו לפני דקות אחדות (יום א') נתוני הרייטינג של יום שבת. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי האח הגדול (קשת, ערוץ 2) רשמה 32.8%, בדומה לרייטינג שקיבלה בתכניות האחרונות.

'שיחות במרחב המוגן' (ערוץ 10) רשמה 8.1%, שידור חוזר של 'בנות הזהב' (ערוץ 10) עם 5.9%. 'חדשות הלילה' (חדשות 2) עם 25.7%.

מהדורה מוקדמת של 'חדשות 2' רשמה 14.5%, מול 'חדשות 10' במהדורה מוקדמת, עם 7.4%.

בגזרת החדשות: מהדורת 'חדשות השבת' (חדשות 2), בעיצומה של הפסקת האש ההומניטארית, קיבלה אמש 28%, נתון נאה. 'המגזין' (ערוץ 10) עם אושרת קוטלר, רשמה שיא עם 13.7%.

יום שישי

השקתה של התכנית תכנית קיציס (קשת, ערוץ 2) בהגשתו של אייל קיציס, רשמה 22.4%, ולאחריו שידור חוזר של 'רמזור' (קשת, ערוץ 2) עם 18.1%. מבזק 'חדשות 2' קיבל 13.1%, שידור חוזר של 'סברי מרנן' (קשת, ערוץ 2) עם 11.6% ושידור חוזר של 'יום האם' (קשת, ערוץ 2) עם 9%. שידור חוזר של 'החברים של נאור' (ערוץ 10) רשם 3.8%.

בגזרת הבוקר: 'הבוקר של קשת' (קשת, ערוץ 2) רשמה 12.6% מול 'אורלי וגיא' (ערוץ 10) עם 6.9%.

שידורים מיוחדים של 'חדשות 2' בין 10:00 בבוקר עד 19:00 רשמו בין 13.1% ל-18%, ומהדורה מוקדמת של 'חדשות 2' עם 17.3%. משדרים מיוחדים של ערוץ 10 קיבלו בין 6% ל-9.7%. מהדורה מוקדמת של 'חדשות 10' עם 7%. שידור מיוחד של ערוץ 9 בין 19:00 ל-20:00 קיבל 3.3%

בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) רשמה 19.9%, מול 'שישי' (חדשות 10) עם 7% ו'יומן' (ערוץ 1) שהניבה 4.3%. 'חדשות היום' (ערוץ 9) קיבלה 2.9% ופיק של 4.4%.

יום חמישי

משדר מיוחד של עובדה (קשת, ערוץ 2) עם אילנה דיין רשם 22%, ומיד אחריו - סודות מחדר האח (קשת, ערוץ 2) עם 22.9% ו'החדשות הלילה' (חדשות 2) שזכתה ב-15.4%. מנגד, מדינה תחת אש (ערוץ 10) רשמה 11.7%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) הניבה 8.6%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-7.4%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) קיבלה 9.1%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 10.4%. אגב, ערוץ 24 רשם באותו יום ממוצע רייטינג של אפס אחוזים.

משדרים מיוחדים של 'חדשות 2' לאורך כל היום רשמו בין 11.3% ל-14.5%, ולאחריהם 'שש עם עודד בן עמי' (חדשות 2) שקיבלה 15.7%. ואילו המשדרים בערוץ 10 קיבלו בין 4.4% ל-9.6%

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

טקס השבעת נשיא המדינה החדש רובי ריבלין, רשם 17.5% בערוץ 2 ו-9.3% בערוץ 10. שידור מיוחד בין 18:00 ל-20:00 של ערוץ 9 עם 3.3%.

בגזרת הבוקר: 'הבוקר של קשת' (קשת, ערוץ 2) רשמה 10.8% מול 'אורלי וגיא' (ערוץ 10) עם 6.2%.

בגזרת החדשות: יממה לאחר שקיבלה 33.2%, נחתכה 'חדשות 2' בכמעט רבע, ל-26%. 'חדשות 10' רשמה 13%, נקודה וחצי פחות מהיום שלפני כן. מהדורת 'חדשות היום' (ערוץ 9) הניבה 3.2%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.