צחי אשכנזי האח הגדול 6
צילום: עודד קרני
רייטינג

בעיצומה של הפסקת האש ההומנטרית: צחי הודח - 'האח הגדול' רשמה כ-33%

28% ל'חדשות השבת', שיא ל'המגזין' עם 13.7%. בשישי: 22.4% להשקת התכנית של איל קיציס 'תכנית קיציס'. בחמישי: כ-30% לטקס השבעת הנשיא
אלכסנדר כץ |

באיחור של כמעט שעתיים, הופצו לפני דקות אחדות (יום א') נתוני הרייטינג של יום שבת. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי האח הגדול (קשת, ערוץ 2) רשמה 32.8%, בדומה לרייטינג שקיבלה בתכניות האחרונות.

'שיחות במרחב המוגן' (ערוץ 10) רשמה 8.1%, שידור חוזר של 'בנות הזהב' (ערוץ 10) עם 5.9%. 'חדשות הלילה' (חדשות 2) עם 25.7%.

מהדורה מוקדמת של 'חדשות 2' רשמה 14.5%, מול 'חדשות 10' במהדורה מוקדמת, עם 7.4%.

בגזרת החדשות: מהדורת 'חדשות השבת' (חדשות 2), בעיצומה של הפסקת האש ההומניטארית, קיבלה אמש 28%, נתון נאה. 'המגזין' (ערוץ 10) עם אושרת קוטלר, רשמה שיא עם 13.7%.

יום שישי

השקתה של התכנית תכנית קיציס (קשת, ערוץ 2) בהגשתו של אייל קיציס, רשמה 22.4%, ולאחריו שידור חוזר של 'רמזור' (קשת, ערוץ 2) עם 18.1%. מבזק 'חדשות 2' קיבל 13.1%, שידור חוזר של 'סברי מרנן' (קשת, ערוץ 2) עם 11.6% ושידור חוזר של 'יום האם' (קשת, ערוץ 2) עם 9%. שידור חוזר של 'החברים של נאור' (ערוץ 10) רשם 3.8%.

בגזרת הבוקר: 'הבוקר של קשת' (קשת, ערוץ 2) רשמה 12.6% מול 'אורלי וגיא' (ערוץ 10) עם 6.9%.

שידורים מיוחדים של 'חדשות 2' בין 10:00 בבוקר עד 19:00 רשמו בין 13.1% ל-18%, ומהדורה מוקדמת של 'חדשות 2' עם 17.3%. משדרים מיוחדים של ערוץ 10 קיבלו בין 6% ל-9.7%. מהדורה מוקדמת של 'חדשות 10' עם 7%. שידור מיוחד של ערוץ 9 בין 19:00 ל-20:00 קיבל 3.3%

בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) רשמה 19.9%, מול 'שישי' (חדשות 10) עם 7% ו'יומן' (ערוץ 1) שהניבה 4.3%. 'חדשות היום' (ערוץ 9) קיבלה 2.9% ופיק של 4.4%.

יום חמישי

משדר מיוחד של עובדה (קשת, ערוץ 2) עם אילנה דיין רשם 22%, ומיד אחריו - סודות מחדר האח (קשת, ערוץ 2) עם 22.9% ו'החדשות הלילה' (חדשות 2) שזכתה ב-15.4%. מנגד, מדינה תחת אש (ערוץ 10) רשמה 11.7%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) הניבה 8.6%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-7.4%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) קיבלה 9.1%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 10.4%. אגב, ערוץ 24 רשם באותו יום ממוצע רייטינג של אפס אחוזים.

משדרים מיוחדים של 'חדשות 2' לאורך כל היום רשמו בין 11.3% ל-14.5%, ולאחריהם 'שש עם עודד בן עמי' (חדשות 2) שקיבלה 15.7%. ואילו המשדרים בערוץ 10 קיבלו בין 4.4% ל-9.6%

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

טקס השבעת נשיא המדינה החדש רובי ריבלין, רשם 17.5% בערוץ 2 ו-9.3% בערוץ 10. שידור מיוחד בין 18:00 ל-20:00 של ערוץ 9 עם 3.3%.

בגזרת הבוקר: 'הבוקר של קשת' (קשת, ערוץ 2) רשמה 10.8% מול 'אורלי וגיא' (ערוץ 10) עם 6.2%.

בגזרת החדשות: יממה לאחר שקיבלה 33.2%, נחתכה 'חדשות 2' בכמעט רבע, ל-26%. 'חדשות 10' רשמה 13%, נקודה וחצי פחות מהיום שלפני כן. מהדורת 'חדשות היום' (ערוץ 9) הניבה 3.2%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.37%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.37%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״