יונית לוי
צילום: מסך: ערוץ 2
רייטינג

חוזרים לשגרה: ירידה ברייטינג למשדרי החדשות - ערוץ 10 שידר את 'גיא פינס'

משדרי האקטואליה המיוחדים ששודרו בפריים-טיים, מתחילות לאבד קצת רייטינג, וכך גם מהדורות החדשות. 'מבט' ממשיכה לדשדש במהלך 'צוק איתן'
אלכסנדר כץ | (7)
נושאים בכתבה חדשות 2 צוק איתן

ערוצי הטלוויזיה ממשיכים לשנות את לוח השידורים בשל הלחימה בדרום, ואולם גם אמש (יום ג'), בערוץ 10 ניסו לשלב את גיא פינס בשידורים, בפעם השלישית מאז החלה הלחימה בדרום. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי ערב טוב עם גיא פינס (ערוץ 10) הניבה 9.9%.

אולם עוד לפני כן, קיבל המשדר המיוחד של חדשות 2 לאחר המהדורה, 23.1%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) הניבה 15.5%, ו'מדברים על זה' (רשת, ערוץ 2) עם 7.9%. לפני גיא פינס שודרה 'מדינה תחת אש' (ערוץ 10) שרשמה 12.9%. 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-10.8%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) 7.4% ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 7.1%.

בגזרת הבוקר: 'העולם הבוקר' (רשת, ערוץ 2) רשמה 10.3%, מול 'אורלי וגיא' (ערוץ 2) עם 7.6%.

בשעות אחר הצהריים והערב: 'שש עם עודד בן עמי' (חדשות 2) הניבה 17.2%, לפני מהדורה מוקדמת של 'חדשות 2' עם 19.1%. מנגד, 'לונדון את קירשנבאום' (ערוץ 10) זכתה ב-10.9%, ולאחריה מהדורת מוקדמת של 'חדשות 10' עם 11.5% שידור מיוחד של ערוץ 9 בשעה 19:00 עם 3.2%.

בגזרת החדשות: מהדורת 'חדשות 2' הניבה 29.5%, ירידה של כמעט 25% ביחס לשיא שנרשם בתחילת השבוע - 38.2%. ממול 'חדשות 10' עם 14.7%, 'מבט' (ערוץ 1) עם 3.1% ו'החדשות היום' (ערוץ 9) שקיבלה 3%.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    משה 24/07/2014 17:32
    הגב לתגובה זו
    עם כל הכבוד לפרשני הערוץ , יש כאלה שיוצרים רושם מוטעה במשך ימי הלחימה שישראל ששה להסכם הפסקת אש ושמחתי לשמוע את מר לפיד בראיון אתמול בלילה בו אמר מפורשות שאנחנו ממשיכים במבצע ואם החמס יבקש אז נדון בזאת בהתאם לרצוננו ושבעצם אנחנו שולטים במבצע ולא החמס. משום מה לא שמעתי הערות והדגשת הפרשנים לאמרה חשובה זו של שר האוצר אלא ממשיכים ליצור את הרושם שאנחנו מתחננים להפסקת אש. חן חן תודה
  • 6.
    ויצמן 24/07/2014 17:18
    הגב לתגובה זו
    מאחר ורוב המגישים. חדשות בצד השמאלי ולא מאפשרים לצד הימני גם כאשר אחד או יותר מדברים ימין קוטעים אותו מהדבורים בצורה שנראת לצופים גם להחליף את מגישת החדשות לוי מדברת ללא הפסקה בן משפט למשפט
  • 5.
    איציק 24/07/2014 14:33
    הגב לתגובה זו
    לא נעים לראות את תנועות הידיים והברות הפנים של הגישה
  • 4.
    סתו 23/07/2014 17:28
    הגב לתגובה זו
    אצלנו כמה ערוצים פתוחים. מהארץ ומהעולם, בטלוויזיה ובאינטרנט, תומכינו ושונאינו. ערוץ 10 זוכה לאמוננו המלא. אינטליגנטי, לא מתחנף, רציני, לא פופוליסטי ולא מתלהם. הרבה יותר רלוונטי ואמין מן השניים האחרים.
  • 3.
    אחד העם 13 23/07/2014 14:41
    הגב לתגובה זו
    נהדרת. רק בשבילה שווה להיות בערוץ 10
  • 2.
    מאיר 23/07/2014 13:29
    הגב לתגובה זו
    קצת שגרה רק יעזור לציבור להתמודד ללא חרדות
  • 1.
    משה 23/07/2014 12:37
    הגב לתגובה זו
    הפסקנו לפתוח את ערוץ 10 בגלל הנסיון של המגישים להשפיע על דעת הקהל ולעצור את הפעולה בעזה לא פותחים ערוץ 10
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.