18:01 מניית פייסבוק צללה הלילה במחזור גדול >>

21:06 הנפט קופץ 3% ונסחר מעל 52 דולר לחבית מזה 4 חודשים

18:35 מסיבת העיתונאים שהחריפה את הלחץ הערב במדדים >>

17:06 השערים היציגים: הדולר נקבע על 3.512 שקלים, האירו על 4.170 שקלים

16:41 בולטת באדום - מניית פייסבוק נופלת 2.5% בפתיחה בוול סטריט

15:29 דודו מזרחי מונה לתפקיד משנה למנכ"ל בקבוצת תנובה >>

14:20 ארדואן על משאל העם בעיראק: "חיילנו ערוכים לתגובה בגבול"

13:38 מניית איידיאו מאבדת 2.55% במחזור ער

13:04 יפן: ראש הממשלה הכריז על הקדמת הבחירות לחודש הבא

12:25 בולטות בת"א: פורסייט טסה 9%, קרדן אן.וי מזנקת 13.2%

11:57 מחאת הנכים: המשטרה חילקה דוחות למוחים שחסמו את כביש 1

10:47 סיטיגרופ: "הרוכשים בפועלים רואים בעסקה כהשקעה לטווח ארוך" >>

10:21 מניית ארפורט סיטי יורדת 2.3% ומשלימה 4 ימי ירידות רצופים

10:20 בולטות בת"א: אל על עולה 1.7%, פרוטרום עולה 1.3%

10:10 המשטרה החלה לחלק דו"חות לנכים שחוסמים את כביש 1 >>

08:44 כוחות צה"ל עצרו הלילה 20 מבוקשים ביהודה ושומרון

08:21 הדולר מאבד 0.4% ונסחר סביב 3.50 שקלים

08:18 עיראק: היום ייערך משאל העם לעצמאות הכורדים

07:53 האירו נחלש הבוקר 0.1% מול הדולר ונסחר סביב 1.193

07:52 מדד הניקיי היפני עולה 0.4%

20:30 לקראת תנודה חדה במדדים השבוע? שימו לב למצב הקיצון שמאיים להתפרץ >>

17:09 מחאת הנכים: כביש החוף נפתח לתנועה לאחר שנחסם למשך כשעה

17:03 שר החוץ הסעודי בנאומו באו"ם: "לא רואים סיבה להמשך הסכסוך הישראלי-ערבי

16:56 פרשת ישראל ביתנו: כתב אישום נגד איש העסקים משה קליסקי

13:55 מניית כלכלית ירושלים מרכזת מחזור חריג של 32.5 מיליון שקל >>

13:33 מדד SME60 ממשיך לתקן מעלה - מזנק עוד 1.4%

13:08 שטייניץ מגיב על החקירות בסביבתו >>

10:31 אקסלנס ברוקראז': "התקלה בתמר - אירוע חיובי לבזן" >>

10:16 תאת טכנולוגיות: חוזה בשווי של 40 מיליון דולר עם חברת תעופה גדולה >>

10:09 אירונאוטיקס רוכשת את Chassis Plans תמורת 6 מיליון דולר >>

10:05 טראמפ: איראן משתפת פעולה עם צפון קוריאה, הסכם הגרעין לא מוצלח

08:10 מזור חוזרת עם פער חיובי של 4.1%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

לב לבייב: "אני מחרבן על הבנקים, משתין עליהם מלמעלה - כולל על רקפת"; צפו בקטע

 |  67
התבטאות קשה
Share
המשבר באפריקה ישראל רק הולך ומתעצם. השבוע שעבר נפתח בדו"ח עגום שחשף הפסד של מיליארד וחצי שקלים ברבעון והערת 'עסק חי', נמשך עם מכתב התראה לפני עיקול מצד הבנק המלווה של אפי פתוח בשני הפרויקטים הגדולים במוסקבה, אחרי זה הגיעה הורדת דירוג מצד מידרוג (והותרת 'אופק שלילי'). מניית אפריקה התרסקה כ-32% תוך 1 ימים מסחר.


ואם כל זה לא מספיק, אז ביום שישי במהדורה המרכזית חשפה איילה חסון בערוץ 10 התבטאות קשה מאוד של לבייב כלפי הבנקים בארץ - בדגש על מנכ"לית לאומי רקפת רוסק עמינוח - הנה הקטע:

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

67 תגובות ב-56 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
56 אף אחד 02/05/2016 17:34 למה יש שפיץ במיטריה ? (ל"ת)
55 סיפור ישן 11/04/2016 17:38 ביזפורטל תתעוררו ,ההקלטה כבר פורסמה לפני שבוע (ל"ת)
54 עליק 10/04/2016 10:38 לבייב מחרבן גם על איילה חסון
סתם ברווז עיתונאי וקישקוש
53 ה. אדולף 09/04/2016 09:22 חרבן גם עלי! ביטה שיין! ביטה שיין!
http://www.mako.co.il/hix-history/Article-eaa2bf7a2ad4351006.htm
52 רק טייקונים מושחתים 08/04/2016 07:24 ואני שאלה: מי מסכים להיות לקוח בבל"ל ובנק הפועלים? (ל"ת)
51 מצטרף אליו על הבנקים 08/04/2016 07:21 האיש שעשה עלינו תספורת גם לא מהסס לחרבן על הציבור.... (ל"ת)
50 לבייב גנב 07/04/2016 18:18 אני קניתי מניות הפסדתי הכל מחרבן עליך ובנותך ששי (ל"ת)
49 יצחק 05/04/2016 20:09 לבייב היקר
פופוליזם זול ותקשורת רמה אפס האיש צודק באמה אחוז וחכם מי שיכנס וישקיע את כספו באפריקה כי שם האפסיד יכול להפוך ולשנות חיים מקצה לקצה ואין עוד הזדמנות כזאת המשק.למזען ההזדהות אני מתכוון להעביר המון חשבונות מבנק לאומי ובטח שלא לבנק הפועלים!!!.לבייב היקר אני מאחל לך קצת נחת מכל צרי העין שלא מבינים ביזנז וקודמו כי הן נשים.........יש פה באמת מי שלוקח ברצינות את הבנק הרוסי שעומד למכירה???
48 אליעז 04/04/2016 12:48 בגסות הרוח שלו המיט האיש חרפה וקלון על עצמו ועל עסקיו!!
הטייקון העלוב הזה כנראה שאינו מבין כי בהתבטאותו הנכלולית המלוכלכת לפיה זיהם את תרבות הדיבור ואת השיח הציבורי תוך שהוא מביא על ראשו ועל עסקיו בזיון ואות קין בלתי הפיכים.
47 קולה מוסיף גורע 04/04/2016 08:55 הרעש של המוסיקה מפריע לשמוע את הקריינית (ל"ת)
46 מזדהה ומעריך 04/04/2016 08:25 פופוליזם זול ותקשורת רמה אפס
האיש צודק באמה אחוז וחכם מי שיכנס וישקיע את כספו באפריקה כי שם האפסיד יכול להפוך ולשנות חיים מקצה לקצה ואין עוד הזדמנות כזאת המשק.למזען ההזדהות אני מתכוון להעביר המון חשבונות מבנק לאומי ובטח שלא לבנק הפועלים!!!.לבייב היקר אני מאחל לך קצת נחת מכל צרי העין שלא מבינים ביזנז וקודמו כי הן נשים.........יש פה באמת מי שלוקח ברצינות את הבנק הרוסי שעומד למכירה???
45 תשאיר קצת 03/04/2016 23:55 לבייב תשאיר קצת חרא בשביל המוסדיים והביטוח
לא הכל על הבנקים ורקפת,ואת הטיפות האחרונות על הבורסה
44 הנק קטן 03/04/2016 23:28 גם לחרבן אתן לך אם תן לי 8 מילארד בשנה , כמו הבנקים
ברור שרקפת תסכים שתשתין עליה, רק היא הרוויחה 80 מיליון השנה
43 בנק קטן 03/04/2016 23:25 שישתין עליהם בכיף, הרוויחו 8 מיליארד השנה הבנקים
תן לי להרוויח 1 מיליארד, וגם שיבוא להשתין עלי
42 מאיר 03/04/2016 21:57 אין כבר לאן לרדת , מי שימכור רק יצטער.
בגדר המלצה בלבד
41 המחרבן 03/04/2016 19:59 גם אני
גם אני מחר.. על הבנקים.
40 ארנון 03/04/2016 18:51 חזק ואמץ לבייב - כל חירבון על הבנקים בסלע
אחרי שמצצו את דמך יש להם עוד מה לבוא אליך בטענות? אתה היחידי שמקיים את כל הבטחותיך ועמדת בהתחיבות שלך.אני מאמין בך.ואם הייתי יכול להצטרף בדמחה הייתי גם מחרבן על הבנקים שמשלמים מליונים מהצער של האנשים.מיליונים מדמי הגזל.ץמריביות העושק.אתה ליד הבנקים ומנהלהם צדיק טהור.עוד יבוא יום וכל הבנקים ישובו לחזר אחריך.ואז חרבן עליהם בהכי כיף שאפשר.חרבן ואמץ.
39 שי 03/04/2016 18:44 איילה חסון
אין לך על מה לכתוב את כותבת על קקי ופיפי זה הרמה שלך אפריקה עוד תכפיל את עצמה לפחות
38 גדעון 03/04/2016 17:04 שומר פיו ולשונו שומר מצרות נפשו -גם אתם
לבייב מתמודד עם מציאות שאינה תלויה בו לחלוטין, תפסיקו להשמיץ את רוסיה זה לא משרת את האינטרסים של עם ישראל, הרחבת הקשרים העסקיים עם רוסיה זה אינטרס ישראלי ממדרגה ראשונה, לבייב נהג נכון ולדעתי זה גם יוכיח את עצמו, עכשיו הוא יצטרך להעניק הלוואה עומדת מכספו לאפי פיתוח ולאפריקה האם ולהוציא את העגלה מהבוץ, המגמה כעת היא יציב ושיפור בכול הפרמטרים ולדעתי לבייב והמאמינים ביושרו ובכישוריו הם שיצחקו אחרונים בעזרת השם יתברך,
37 עירית 03/04/2016 17:01 מי שקונה אג"ח של חברות אחרי כל התספורות שהיו..מגיע לו
ואיפה המחוקק? מקווה שיחרימו לו רכוש כדי לפדות את חובותיו לציבור.
36 דוד 03/04/2016 15:01 הקטע חזק מאוד (ל"ת)
35 אורן 03/04/2016 13:56 מגיע להם אחרי התספורת העמוקה (ל"ת)
34 ללא 03/04/2016 13:26 איפה המוסדיים?
ממשיכים לקנות אותו אחרי כל התספורות שהיו? איפה האחריות שלהם?
אותו דבר 03/04/2016 15:33 ואת תשובה המוסדיים לא קונים
מחכים לעוד תספורת
33 לובה מהסופר 03/04/2016 12:50 גם אני (ל"ת)
32 אורי 03/04/2016 10:48 בורסה מורסה - לבייב
אין לי טענות ללייב לבייב. יש לי טענות למי שאיפשרו לו לעשות תספורת ב- 2008 ולקחת את כספי המשקיעים במקום לשבת בבית סוהר. אז שיאכלו אותה אלא ששבו להשקיע בו יחד עם השתן והחרה ץ
31 tr 03/04/2016 09:52 מספיק עם השטויות העולם השתנה והוא לא השתנה איתו (ל"ת)
30 tr 03/04/2016 09:50 תכניס את היד לכיס הפרטי שלך (ל"ת)
29 בריטי 03/04/2016 09:29 תחזור לבוחרה. לונדון לא מתאים. (ל"ת)
שרה 03/04/2016 20:05 תגובה
בוכרה כותבים עם כ. מקווה שלונדון מתאימה לך!
פלוך 04/04/2016 08:58 הוא התכוון "תחזור לבחורה" (ל"ת)
28 מתי 03/04/2016 08:55 וחירבנו על הכביסה סל שרה כובסת תולה כובסת תולה (ל"ת)
27 אורנה 03/04/2016 08:17 ברגע הבנק נותן כסף למטרת רווח, לא יקרה כלום
אם גם יפסיד. ברגע שהבנק מפסיד ובוכה, זה הזמן להשתין עליו
26 אמיר 03/04/2016 08:01 ליובה הגזים .
מר לבייב עשה טעות מרה - לא עושים צרכים בבאר , שאולי יצתרך לשתות ממנו , לשם כך יש אסלה מזהב בארמונו בלונדון . מחזיקי מניות יכולים לפרש את זה כהתנהגות אדם , שאין לו כבר מה להפסיד .
25 דני 03/04/2016 06:13 אחלה ספין של לבייב להסתיר את כישלונו בניהול אפריקה
הקרחת בדרך - או תספורת מארינס!
24 חאוס 03/04/2016 00:23 תקשורת מלוכלכת צמאת דם
הוצאתם איזה משפט מהקשרו ועשיתם חגיגה! אתם יודעים באיזה הקשר זה נאמר? אתם יודעים כמה דם הבנקים שתו לו עד שהלוו לו שקל? לא טוב לכם העסקים של לבייב אל תשקיעו בו! אף אחד לא מחייב. כולכם חכמים בדיעבד אחרי המשבר! למה כמה כסף הצליח לעשות מישהו מכל החוכמולוגים האלה שיושבים באולפנים הממוזגים ומבלבלים את המוח?? תעשו מיליארדים כמוהו ואז נשמע אותכם.
23 פליקס 02/04/2016 23:54 נקווה שהמוסדיים , הבנקים ובעלי האג"ח יעיפו את הקאקר
מחרבן , משתין . מה זה פה בוכרה? מהיכן החינוך הזה ? מהרבי מלובביץ? בושה . סלקו אותו מהבעלות על אפריקה ישראל.יפה שעה אחת קודם.
22 לקס לותור 02/04/2016 23:47 פוטין חירבן על לבייב
וכולם אכלו אותה
21 אוהב ציון 02/04/2016 22:43 מאז שלבייב עזב את הארץ הוא נפל מקוה שיחזור ומזלו יעלה
מאז שלבייב ירד מהארץ הוא נפל אני מקוה שהוא יחזור ומזלו יעלה
20 אזרח 02/04/2016 21:22 קצת על נגב קרמיקה מקבוצת אפריקה
פעם נכנסתי לסניף שלהם מחירים בשמיים . יחס אפס ללקוחות לא הבנתי כיצד הם מצליחים בכלל עם גישה כזו .
19 נוכל עם כיפה 02/04/2016 21:12 הוא הבריח כספים לניו יורק אמרו ככה!!! (ל"ת)
18 ענבל 02/04/2016 21:00 אור
בנק מזרחי שוק אפור צודקת כל הבנקים הם שוק אפור רק עם רישיון
17 חכם חנוכה 02/04/2016 20:59 בורסה
כולנו שונאים בנקים בגלל זה אנחנו בבורסה לפחות בבורסה גונבים אותנו ברכות
16 מוני 02/04/2016 20:55 גדול אתה לבייב - כל מילה בסלע החברה שלך עוד תצלח את ה (ל"ת)
15 נקדימון 02/04/2016 20:53 לבייב לאורך כל הדרך עמד במילה שלו הוא הצליח להוריד את ה
לבייב הצליח להוריד את החוב של אפריקה ישראל מ 7 מליארד ל 3 מליטרד.לאורך כל התקופה הוא עמד בהתחיבותיו.כל הבלאגן כרגע נובע בגלל שווי הנכסים שירד בגלל שער הרובל.זה לא ימשך הרבה זמן .השוק הרוסי בסוף יתקן למעלה והכלכלה הרוסית תחזור לדרך המלך כי ככה כלכלות מתנהלות.יבוא יום ואפריקה תראה במאזנים שלה צמיחה חיובית ואז המניה תקפוץ כמו טיל.ולגבי הבנקים כל מילה של לבייב בסלע.הם רק רואים אם האינטרס שלהם והם אלו שלפעמים גורמים לכל הבלאגן.היום כל התיאוריה שלי נשמעת הזויה .ימים יגידו.אפריקה לעולם לא יהיה גורלה כגורל החברות שפשטו את הרגל.אצל אפריקה היא כבר עברה את שבע השנים הרעות
14 המומחה 02/04/2016 20:36 רק ענין של זמן, נשימות אחרונות של אפריקה.
עקבתי רבות אחרי אפריקה והמסקנה היתה שלמעלה חולבים את החברה ככל שניתן ואין אופק עתידי פשוט להוציא כמה וככל שניתן מי שהבין את מוקדם ניצל מי שלא פשוט כבר הפסיד את כספו ניתן לראות שער 163 נק' זה אומר הכל , והאם תהיה הפתעה אני ממש לא מאמין, זה עניין של זמן.
13 המומחה 02/04/2016 20:24 לפי לשון התגובה אין לו חוב ללאומי ואני שמח
אפריקה גמורה זאת ידעתי וממזמן
12 יוסי 02/04/2016 20:12 מי שמשתין על הבנק, אני איתו (ל"ת)
11 אורנה 02/04/2016 20:11 צודק 200 אחוז, נותנים בשביל להרויח ריבית.
זה לא נתנו בחינם .הם נותנים בשביל להרויח, אז הגיע הזמן שילמדו לקח,
10 אורן 02/04/2016 20:09 הבנקים והמוסדיים מחלקים את הכסף שלנו לכולם
ואז מטביעים אותנו ,
9 אני מזמן ברחתי מאפרי 02/04/2016 20:05 מי שלא לומד לקח שיכה על חטא (ל"ת)
8 לבייב 02/04/2016 19:57 חייב לצבור הרבה כסף. המניה היתה בשיא 58000.
ועכשיו זה בדיחה. תכף יחימוביץ תספר כמה טייקונים יש פה במדינה וכמה הם מרויחים . בסוף מסתבר שיחימוביץ וסתיו הם הטייקונים החדשים . אחרי שדאגו שהרבה כסף יגיע לממשלה הם קרוב לצלחת והעלו להם את השכר כל מי שמתקרב לישראל ומשקיע פה נכווה. ואם הפנסיות של הצבור נפגעו אז מצויין. יש לממשלה תמלוגים שתשלם פנסיה לצבור כולל בטוח לאומי. ולא בגיל 70
7 מיכאל 02/04/2016 19:44 אלק בצניעות
אדון לבייב קודם תחזיר את ההשקעות של הציבור העם הפשוט, במקום לחיות בטירות במליוני דולרים, ואח״כ מצידנו תחרבן על הבנקים כנה שיותר בכסף, הציבור יעריך ויאבויאהב אותך הרבה יותר.
6 Piccolo 02/04/2016 19:40 כתבה של חובבנים, איילה חסון תתחפפי מהמסך (ל"ת)
5 שי 02/04/2016 19:40 בורא עולם ממתין לך למעלה.
נבלה. תוריד את הכיפה מהראש חלאה.
" הדוס " 03/04/2016 00:28 למה מי שיש לו כיפה בראש לא מחרבן ומשתין?! (ל"ת)
שי 03/04/2016 18:21 משתין ומחרבן, אך לא על אנשים. בדר"כ.
לפחות אני עכשיו יודע שקוראים את התגובות שלי.
" הדוס " 04/04/2016 10:16 ישנם אנשים שצריך לחרבן ולהשתין עליהם
ואין קשר לכיפה שעל הראש של מאן דהו !!!
אורן 02/04/2016 20:27 שמור פיך לא יפה, צריך לחרבן גם בפה שלך (ל"ת)
שי 02/04/2016 23:38 ידידי האיש הרס המון אנשים, אני לא הרסתי.
אז למה ככה לדבר. כמו שהוא משתין על הבנקים, הוא משתין על האנשים שנתנו בו אמון ורכשו את המניה, האג"ח, ואת אפי. ובעניין אפי, מאוד נוח למחוק מניה שהנפקת ב-15 כשהיה יורדת למחיר של 2. וזאת לאחר שהצהיר שאינו רוצה להיות חזיר ולמחוק המניה. אגב אני האמנתי לו ומחקתי למעלה מ-100k ש"ח.
4 פחות מיליארד שקל מס 02/04/2016 19:37 כך אמור להתנהג טייקון במדינת ישראל
שהכל נעשה למענו כאשר האזרחים נושאים בעול
3 אני 02/04/2016 19:31 הבנקים אשמים וגם האנליסטים
נא לקחת אחריות
2 איל 02/04/2016 19:30 לב לביב היגזים
מה קרה ללב לבייב למה הוא מזלזל בישראל
גם האזרחים 02/04/2016 19:58 צריכים לזלזל בישראל. כי הממשלה מזלזלת באזרחים שלה
הממשלה עשתה תספורת למשקיעים עם ועדת בכר. אחכ הרסה את כל החברות כמו חברות הגז וכיל. אחכ העלתה את גיל הפרישה והציבה תנאים לקבלת קצבה עלובה שבעלובים. אז גם הצבור צריך לזלזל בממשלה שמנוהלת ע"י חלשלוש וקומוניסטית מסיתה
1 רקפת 02/04/2016 19:15 לבייב חירבן על מחזיקי מניות ואגח אפריקה .
מחזיקי אגח אפריקה צריכים לדרוש פרעון מיידי
משקיע צפוני 02/04/2016 20:26 לבייב תותח
צודק בדבריו, מחזיק את הבנקים בביצים.... ואת לאומי בביציות