ותודה לחג הפסח: קסטרו מסכמת את הרבעון עם צמיחה של 19% בהכנסות ל-165 מיליון שקל

הגידול בהכנסות נובע כתוצאה מפתיחת חנויות חדשות, שיפור במכירות בחנויות קיימות ומעיתוי חג הפסח. הרווח ברבעון הראשון הסתכם ב-7.5 מיליון שקל
תומר קורנפלד |

רשת האופנה קסטרו פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2010. לצד צמיחה ברבעון, מציגה קסטרו ירידה ברווח הנקי הנובע מאירועים חד פעמים שחלו ברבעון המקביל.

רשת קסטרו המפעילה 166 חנויות אופנה בישראל, גרמניה, שוויץ, רוסיה, קזחסטן ותאילנד חתמה את הרבעון הראשון עם הכנסות של 164.7 מיליון שקל, עליה של 19% בהשוואה לרבעון המקביל.

העלייה בהכנסות מיוחסת בעיקר מהשפעת עיתוי חג הפסח (אשר חל השנה במהלך הרבעון הראשון ואילו בשנה שעברה חל במהלך הרבעון השני) אך גם מפתיחת חנויות חדשות וגידול בהכנסות החנויות הזהות בישראל מול התקופה המקבילה אשתקד.

הרווח התפעולי של קסטרו ברבעון הראשון הסתכם ב-12 מיליון שקל, לעומת 31.7 מיליון שקל ברבעון המקביל. הרווח מפעולות רגילות ברבעון המקביל אשתקד כלל הכנסות חד פעמיות בסך של כ- 22 מיליון שקל מייחוס מוניטין שלילי וכן סך של כ-16 מיליון שקל בגין הכנסות אחרות שמקורן בשינויים בשווי הוגן של השקעות החברה בני"ע.

בשורה התחתונה, חתמה קסטרו את הרבעון עם רווח נקי של 7.5 מיליון שקל, לעומת רווח של 28.8 מיליון שקל ברבעון המקביל (אשר הושפע לחיוב מאותם אירועים חד פעמיים).

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה