מירס ואגד יספקו שירות חדש מבוסס על טכנ' ה-GPS
חברת אגד וחברת מירס תקשורת ישתפו פעולה בשירות חדש שיספק מידע על תחבורה ציבורית מבוסס - GPS Mirs lines. מעתה ,לקוחות מירס המשתמשים בשירותי התחבורה הציבורית של אגד, יוכלו לקבל מידע עדכני המבוסס על GPS המותקן במכשיר הסלולרי שלהם אודות: מס' הקו הרלוונטי עבורם, מחיר הכרטיס, מועד הגעה משוער של האוטובוס לתחנה, וכן פירוט על גבי מפה או הנחיות טקסטואליות כיצד להגיע לתחנת האוטובוס הקרובה והיכן נמצאת התחנה.
במהלך נסיעות בין עירוניות ארוכות ניתן לבחור בשירות "התראות". שירות זה מאפשר קבלת חיווי בתצוגה החיצונית של המכשיר לגבי המרחק אל תחנת היעד בק"מ. 3 ק"מ לפני תחנת היעד, המכשיר יספק חיווי קולי. המסלול מתעדכן אוטומטית לאורך הדרך, כך שברגע שהנוסע ירד מהאוטובוס הוא יוכל לקבל המשך הנחיה לנקודת היעד מהתחנה בה ירד זה עתה.
עופר בללי, מנהל השיווק של אגד: "כחברה המובילה את תחום שירותי התחבורה הציבורית בישראל ומתוך מודעות לצרכי לקוחותינו, שמחנו לשתף פעולה עם חברת מירס ולספק שירות מתקדם וראשון מסוגו בישראל עבור ציבור ללקוחותינו הנמנים עם לקוחות מירס.השירות שהושק הופך את המידע של אגד למידע הרלוונטי לנוסע בפלטפורמה סלולרית שהכי רלוונטית בעידן הנוכחי".
גיא ידלין, סמנכ"ל שיווק ומכירות של מירס, אמר כי "שירות זה מצטרף למגוון השירותים מבוססי GPS אותם השיקה חברת מירס בשנתיים האחרונות. בכך מירס ממשיכה להוביל, לחדש ולהפתיע בעולם התוכן של מוצרי ה-GPS והפעם בתחום התחבורה הציבורית. שיתוף הפעולה עם אגד מאפשר לנו לתת מענה אמיתי לצורכי לקוחותינו".