TV

פוקוס TV: המניה הכי חמה במעו"ף אחרי טיסה של 60% השנה - הראלי יימשך?

בראיון ל-BizportalTV מתייחסים האנליסטים יונתן קרייזמן מ'ירושלים ברוקראז'' וסבינה לוי מ'לידר' למניה הכי חמה במעו"ף - צפו בסרטון
עדי ברזילי | (9)

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    כל הטיפשים חכמים .. 23/12/2014 11:07
    הגב לתגובה זו
    כל האנליסטים ממש כולם כולל היועצים בבנק לאומי ואני זוכר שגם בתכניות כלכלה בטלויזיה. אני שהייתי מושקע חזק חזק עם הפסד למעלה ממאה אלף שח רק במניה זו . התפללתי לנס ואכן הנס הגיע. מה שהתפללתי הוא שכל הממלצים יצאו טיפשים ותפילותי התגשמו. יצאתם חכמים בדיעבד אבל טיפשים בפועל. כייף לי
  • 8.
    יופיטר שוקי הון 20/12/2014 20:19
    הגב לתגובה זו
    מוסדיים מדוע קנאים?
  • 7.
    משה 20/12/2014 19:43
    הגב לתגובה זו
    עם עיניים כאלה את אנליסטית מסוכנת כי את עובדת על היפנוזה
  • 6.
    יוסי 20/12/2014 18:13
    הגב לתגובה זו
    ללכת הפוך מהם
  • 5.
    תמיד מקשקשים בדיעבד, אחרי 60 אחוז שעלתה (ל"ת)
    סוחר ותיק 20/12/2014 18:13
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    משקיע 20/12/2014 18:06
    הגב לתגובה זו
    רק לפני כמה חודשים. מה קרה? התחלת לשלוח טוטו במוצ"ש?
  • 3.
    מדוע בניתם אחוזת בית שלא מאפשרים לי לגיס הון? (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 20/12/2014 18:03
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    שקרנים בגדול 20/12/2014 12:49
    הגב לתגובה זו
    אינכם יודעים דבר גם לי סיפרתם סיפרים אבל בפועל נהפכתם תחמנים לדעתי ראו את זאת רק כהודאה אישית בלבד
  • 1.
    לידר 20/12/2014 11:55
    הגב לתגובה זו
    המהולל יואב בורגן שאמר שכיל תגיע ל 110 אחכ שינה את דעתו ל 70. המניה הגיעה אחרי המלצנו לשפל השפלים 18.
ביומד

איתמר מסמנת את השוק היפני: הסכם הפצה ענק למוצר הקרדיולוגי

ההסכם נחתם עם ענקית מכשור רפואי אשר תשווק את המוצר של איתמר בפני 100,000 רופאים ובתי חולים במדינה
תומר קורנפלד |
חברת איתמר רוצה לחזק את נוכחותה בשוק היפני. היום (א') מדווחת חברת הביומד על הסכם הפצה אסטרטגי עם ענקית המכשור הרפואי Nihon Kohden אשר תשווק את המוצר שלה בפני 100,000 רופאים ובתי חולים במדינה. ההסכם נחתם לתקופה של שלוש שנים ומותנה בעמידה ביעד מכירות מינימליים. לאיתמר הפועלת בתחום הדיאגנוסטיקה ישנם שני קווי מוצרים: מוצר לתחום השינה ומוצר בתחום הקרדיולוגיה. המפיץ היפני ישווק את המוצר הקרדיולוגי של החברה אשר קרוי גם EndoPAT. באיתמר מעריכים כי גודל השוק הפוטנציאלי של המוצר בארה"ב, אירופה ויפן מסתכם ב-2.6 מיליארד דולר בשנה. חברת איתמר זיהתה את הפוטנציאל של השוק היפני לפני כשנה ומאז רשמה חברת הבת שלה במדינה גידול במכירות. במקביל עסקה הנוכחית, איתמר פועלת לשיווק המוצר השני שלה ה-WatchPAT דרך הסכם הפצה אסטרטגי שנחתם לאחרונה עם פיליפס. מנכ"ל איתמר מדיקל, גלעד גליק אמר: "ההסכם עם NK מעיד על האמון במוצר ובפוטנציאל הקליני והמסחרי שלו. ההסכם שנחתם, בהמשך להסכם עם פיליפס בתחום השינה, יאפשר לאיתמר להאיץ את החדירה לשוק ביפן. מדובר בגוף מוביל בשוק הקרדיולוגיה ביפן, אחד משוקי המכשור הרפואי החשובים והמתוחכמים ביותר בעולם, ואנו מאמינים כי NK הינה שותף מצוין להחדרת בדיקת ה-EndoPAT לשימוש קליני בשוק זה". לדברי גליק, "השוק היפני מוביל כיום את השימוש הקליני בהערכת תפקוד אנדותל כחלק מאסטרטגית טיפול בחולה, עם שיפוי ביטוחי מאושר לבדיקה, במקביל לפעילות מחקרית ענפה ולכן אנו רואים בו פוטנציאל רב".