עוד פרישה מהתאגיד: מנהלת מחלקת הרכש עוזבת
פרישה נוספת מתאגיד השידור הציבורי כאן: לאייס נודע כי אסנת אדן, מנהלת מחלקת הרכש הודיעה הבוקר (יום א') על עזיבתה לאחר כשנתיים וחצי בתפקיד, ותסיים את תפקידה בסוף השנה. היא מצטרפת למנהל מחלקת התעודה סיני אבט שעזב בשבוע שעבר בהסכמה עם המנכ"ל אלדד קובלנץ, ושורה ארוכה של סמנכ"לים ומנהלים.
אדן ניהלה לפני הגעתה לכאן את תחום הרכש הדוקומנטרי ב-yes במשך כעשור. בכאן הקימה את מחלקת הרכש הבינ"ל בתאגיד השידור, והייתה אמונה על רכש תכניות ופורמטים לערוצי הטלוויזיה של התאגיד.
אחד מהישגיה הגדולים היה איתור הפורמט האוסטרלי 'סליחה על השאלה' שכבר משודר בכאן 11, רכישת 'המרדף', ועוד תכנים מ-BBC, בין היתר 'העולם המופלא 2' ו'הכוכב הכחול'.
בכאן אישרו את הפרטים. סמנכ"ל הטלוויזיה טל פרייפלד מסרה: "אנו מודים לאסנת על תרומתה הרבה. ניסיונה ויכולותיה המקצועיות באות לידי ביטוי על המסך, ואני מאחלים לה הצלחה בהמשך הדרך".
- 8.תאגיד מושחת 29/10/2018 10:32הגב לתגובה זושחיתות תפירות מכרזים קומבינות העלאות שכר מופרזות פיטורים התעמרויות - לשם כך נסגרה הרשות? אוטוטו הכלללללל יחשף
- 7.למה לעבוד במקום פשיסטי!? (ל"ת)ישראלי 29/10/2018 09:31הגב לתגובה זו
- 6.אני 29/10/2018 08:42הגב לתגובה זוהתאגיד הזה הוקם ע"י חבורה שבעה ומקושרת שבעיקר העשירו אחד את השני בשנתיים האחרונות (מה שלומך רם לנדס? לא שכחנו). הגיע הזמן לסוסים חדשים חזקים ולא מקושרים. לאט לאט...
- 5.עוד אובדן של התאגיד, הקימה מחלקת רכש מאפס (ל"ת)יותם 28/10/2018 19:15הגב לתגובה זו
- 4.אנטי אייג'ינג 28/10/2018 18:20הגב לתגובה זובלאגן גדול שם . כספי ציבור ואף אחד לא נזעק
- 3.מישו מבפנים 28/10/2018 17:42הגב לתגובה זואשת מקצוע מעולה. בנאדם ישר עם ניצוץ תמידי בעיניים. מה קורה שם במחלקת טלוויזיה??
- 2.יוסי 28/10/2018 17:19הגב לתגובה זוזאת הסיבה היחידה שבגללה כולם עוזבים שם. מי שיכול עוזב, פשוט מאד.
- 1.מנשה 28/10/2018 15:41הגב לתגובה זואשת מקצוע ואדם מגניב
- סמדר 28/10/2018 23:05הגב לתגובה זוהציבור הפסיד, התאגיד בדרך להיות רשות השידור חבל!

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.