ליאור מאירי
צילום: יח"צ/ אייס

"ב-2006 חזרתי מקאן למלחמת לבנון - זה ניער את עולמי"

"מהיאכטות להארד קור" כך מגדיר ליאור מאירי מבאומן את המעבר מפסטיבל קאן למלחמת לבבנון שגרם לו לעשות מעשה ולהקים את 'הליכודניקים החדשים'
כתבי אייס | (1)

לליאור מאירי, מנהל קריאייטיב בבאומן בר ריבנאי יש עבר עשיר בעולם הפרסום, כפרילנס וגם ממשרדים גדולים כגון אדלר חומסקי ומקאן אריקסון. עם זאת, השורה הכי מוכרת בקורות החיים שלו וזו שמבליטה אותו מעבר לשאר העוסקים בתחום היא הקמת "הליכודניקים החדשים" - התנועה שמנסה לייצר מציאות פוליטית חדשה במפלגה הגדולה בישראל. 

לכל הפרקים של EAR CATCHER - לחצו כאן

מאירי התארח בפרק ה-32 של פודקאסט הפרסום EARCATCHER של מירן פחמן וסיפר על הרגע ש"ניער אותו" ושינה את חייו: "במלחמת לבנון השנייה הייתי קופי באדלר חומסקי שחוזר מפסטיבל קאן. ביוני 2006 הייתי בקאן וביולי 2006 הייתי בלבנון - זה ניער את עולמי - מהיאכטות להארד קור. לחוסר מזלי הייתי בלבנון 3 שבועות וכשיצאתי הייתה מין גאות של שחיתות, הירשזון הלך לכלא ונפתחה חקירה נגד אולמרט, פרשת מניות חלוץ ונפתחה חקירת קצב והתחושה הייתה איומה - האנשים שדורשים מאיתנו קרבנות רבים בגוף ובנפש, האנשים האלה צריכים להיות לא נגועים בשחיתות וציניות. אנשים לא ראויים שלחו אותי להרוג ולהיהרג".

על הליכודניקים החדשים הוא אומר: "זה סוג של שליחות שלא ידעתי שתהיה עליי בסוף. מצד אחד יש לי משאלה כמוסה שמישהו יבוא וייקח את זה ממני ומצד שני זה עוד עליי ועל עוד 45 אנשים". עוד הוא מוסיף: "אני לא יודע אם הליכודניקים החדשים היו יכולים לקום על ידי מישהו שהוא ממקצוע אחר ולא פרסום. בפרסום יש קסם וטכניקות, ולדעת לזקק מסר אחד ולבוא אליו מכל מיני כיוונים, ואיך להסיר התנגדויות ולעשות את זה כמה שיותר חינני, כי אנשים לא רוצים שיזיינו להם במוח. יחד עם זאת אני מרגיש שלפחות לפי הפיד שלי לאנשים יש המון זעם והמון רצון לפעולה".

    

 

הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.

הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מנהיג עליון ונאה בקטע מסנוור (ל"ת)
    גרופית 29/01/2018 21:29
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.