סופי מלניק. EAR CATCHER
צילום: יח"צ

"לאחר 10 שנות איסוף מידע על יוזרים הפכנו לחברת טירגוט"

מנהלת השיווק של אאוטבריין בישראל, אסיה ומזרח אירופה, סופי מלניק, מתארחת בפודקאסט הפרסום של מירן פחמן. על המתחרה טאבולה: "מזל שיש אותם"
כתבי אייס | (3)

בפרק מספר 20 של פודקאסט הפרסום EAR CATCHER מתארחת סופי מלניק, מנהלת השיווק של אאוטבריין בישראל, מזרח אירופה ואסיה ובעברה סמנכ"ל האסטרטגיה של יהושע TBWA. מלניק מתארת את התפתחות חברת המלצות התוכן בשנים האחרונות אותה היא מגדירה כמעבר "מפלטפורמת תוכן לטירגוט".

מלניק מתייחסת לטאבולה, חברת המלצות התוכן היריבה אף היא מישראל, עליה היא אומרת "מזל שיש את טאבולה, התחרות הופכת אותנו לטובה יותר". לדבריה רוב לקוחות החברה עובדים כיום במודל פרפורמנס לפי ביצועים  וחלק נוסף מהלקוחות מחפשים מיתוג ותדמית. עם זאת בתשובה לשאלה "האם אפשר לבנות מותג דרך אאוטבריין בלבד? "משיבה מלניק כי אאוטבריין היא "חלק מתזמורת גדולה שאנחנו רוצים לשמש בה כלי מרכזי".

על כלי הוידאו אותו החברה צפויה להשיק אומרת מלניק: "אנחנו עכשיו בבטא ובתחילת 2018 נשיק את כלי הוידאו בישראל. מוצר הוידאו יהיה אוטופליי שיישב בווידג'ט על אייטם ויתחיל אוטומוטית...תוכן עובר בוידאו בצורה מלאת רבדים ועמוקה והשאלה היא איך זה שלא עשינו את זה עד עכשיו?".

לכל הפרקים של EAR CATCHER - לחצו כאן

הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.

  

הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    גרין 05/11/2017 12:39
    הגב לתגובה זו
    אאוטבריין צריכה לעשות תוכן וידאו בעצמה חינם. אם תדע לעשות את זה ללקוחות זה יהיה הצלחה, אחרת זה קומודטיז . ללקוחות קטנים אפשר להתחבר עם ספקי וידאו, ללקוחות בינוניים אפשר לייצר תוכן זול באולפן. ללקוחות גדולים אפשר לתפור. מחלקת קריאייטיב כבר יש להם
  • 1.
    בעיני אאוטבריין לא מתקרב לטאבולה. לא אותה ליגה אפילו (ל"ת)
    משתמש 05/11/2017 12:11
    הגב לתגובה זו
  • המניה צונחת בעקבות התגובה שלך (ל"ת)
    גיא 06/11/2017 08:38
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.