suda
צילום: suda

"אנחנו בדרך לפריסה ארצית תוך מספר שנים"

כתיבת המומחים |
נושאים בכתבה עיניים

בתחילת 2017 תשיק רשת I-OPTIC את הסניף השישי במספר שלה

לאיש העסקים יניר סודאי מבעלי הרשת יש תוכניות ארוכות טווח בכל הנוגע  לצמיחת הרשת  בשנים הקרובות.

I-OPTIC אופטומטריסטים היא אחת מרשתות האופטיקה המובילות ביותר בישראל. הרשת נוסדה בשנת 2003 ע"י צמד האופטומטריסטים יניר סודאי ועידן שמואל, וכיום היא מונה חמישה סניפים הממוקמים בנקודות אסטרטגיות ברמת גן, הרצליה, פתח-תקווה ושני סניפים בתל אביב, האחד ברחוב ירמיהו והשני בקניון רמת אביב (במקום בו בעבר פעלה רשת אופטיקה דורון). הסניף השישי במספר של הרשת עתיד להיפתח בתחילת 2017 בקניון גינדי TLV במתחם שוק הסיטונאי.

"הסניף החדש שלנו" טוען איש העסקים והאופטומטריסט יניר סודאי מבעלי הרשת, "עתיד להפוך לסניף הדגל של הרשת והוא ישלב בתוכו את כל האלמנטים אשר הפכו אותנו לאחת מרשתות האופטיקה המובילות ביותר בישראל, החל מתמהיל מוצרים ושירותים נרחב, דרך עיצוב מודרני ומושקע ועד לציוד האופטומטרי המוביל ביותר מסוגו בעולם".

רשת I-OPTIC, שהחלה את דרכה עם כחנות אופטיקה ברמת גן, הפכה תוך מספר שנים מרשת אלמונית וצעירה לאחת מרשתות האופטיקה המובילות ביותר בישראל, וכיום היא נחשבת בעיני רבים לרשת האופטיקה המועדפת ביותר על מובילי דעת הקהל והסלבריטאים של ישראל.

"תמהיל השירותים הרחב והמגוון המוצע ללקוחות הרשת", טוען איש העסקים והאופטומטריסט יניר סודאי מבעלי הרשת, "לצד מותגי העל המשווקים בחנויות הרשת והיחס האישי המוענק לכל לקוח ולקוחה, הן הסיבות לכך שרשת I-OPTIC הפכה תוך זמן קצר למותג מוביל בשוק האופטיקה של ישראל".

רשת I-OPTIC בדרך לפריסה ארצית

"כיום", מסביר לנו יניר סודאי, "אנו מצויים בעיצומו של הליך התרחבות העתיד להפוך את הרשת לגדולה ולמובילה ביותר בישראל, וזאת באמצעות מתן זיכיונות לבעלי עסקים לצורך פתיחת חנויות בכל רחבי הארץ. המהלך העסקי העתידי שלנו לפתיחת סניפים בכל רחבי הארץ, מגובה בנתוני צמיחה מרשימים במיוחד של כל אחת מחנויות הרשת הפועלות כיום, והוא מהווה הזדמנות עסקית עבור אנשי עסקים המעוניינים להצטרף להצלחה".

זכייני הרשת יוכלו ליהנות ממערך שירות מקצועי המופעל כיום על ידי הרשת ומהמוניטין הרב לו זוכה הרשת בקרב מובילי דעת קהל וסלבריטאים. "אנחנו ברשת I-OPTIC", מסביר איש העסקים יניר סודאי, "עושים ימים כלילות על מנת להנגיש את שירותי הרשת לכלל תושבי המדינה, ולכל אחד מהזכיינים העתידים להצטרף אלינו בחודשים הקרובים אנו נעמיד מערך שירות מקצועי ומוביל בתחומו".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.