הדס גרוסמן
צילום: יח"צ

קבוצת פובליסיס ישראל נכנסת לתחום המוצרים הדיגיטליים: השיקה את Mint

החברה תתמחה במוצרים טכנולוגיים שיווקים. את Mint תוביל הדס גרוסמן, ששימשה עד לאחרונה כסמנכ״לית הפיתוח והמחקר של בית התוכנה YKM
משה בנימין | (15)

קבוצת פובליסיס ישראל עושה צעד משמעותי לתוך תחום המוצרים הדיגיטליים ומשיקה את חברת Mint - חברה חדשה המתמחה במוצרים טכנולוגיים שיווקיים, בראשה תעמוד הדס גרוסמן.

גרוסמן, ששימשה עד לאחרונה כסמנכ לית הפיתוח והמחקר של בית התוכנה YKM, הובילה פרויקטים טכנולוגיים רבים ללקוחות מובילים במשק הישראלי ביניהם: ישראכרט, עדן טבע מרקט, MSD ובנק הפועלים. בין המוצרים שפיתחה גרוסמן, היא האפליקציה של ישראכרט שעלתה לגמר בתחרות פרסי המובייל העולמי בברצלונה ב-2012.

יוסי לובטון מנכ ל 'באומן בר ריבנאי' ושותף בקבוצת פובליסיס בישראל, מסר: "בעולם הפרסום והשיווק של ימינו, הטכנולוגיה הופכת להיות חלק הכרחי בארגז הכלים של משרד הפרסום. הטכנולוגיה מאפשרת למותגים ולמשרדי פרסום לנהל את מערכות היחסים שלהם עם צרכנים, ליצור עבורם ערך ולהשתמש בדאטה על מנת להשיג את מטרותיהם. אנו מאמינים כי השינויים המהירים בסביבה בה אנו חיים, הנגזרים מההתפתחויות הטכנולוגיות, מחייבת אותנו לשלב יכולות טכנולוגיות בפתרונות המוצעים ללקוחותינו. השילוב של הבנת הצרכן, יכולות הקריאטיב של משרד הפרסום ויכולות טכנולוגיות גבוהות, הן הדרך הנכונה להתנהל בעולם הפרסום והשיווק של ימינו".

Mint תשולב באופן אינטגרטיבי בפעילות הקבוצה ותהיה חשופה לאסטרטגיות של החברות והמותגים הנמנים על לקוחות החברות בקבוצה. היחידה עצמה תמוקם במשרדי 'באומן בר ריבנאי'.

מהלך מתבקש, כבר לפני כמה שנים

המהלך של פובליסיס הוא ללא ספק צעד מתבקש. תחום המוצרים הדיגיטליים הוא העתיד של עולם הפרסום כבר יותר משנתיים, ובעולם שבו הבידול בין משרדי פרסום, עם דגש על התעשייה המקומית, קיים בקושי, מי שיוכל לייצר לעצמו מובילות בנישה הזו עשוי למצוא את היתרון היחסי, לקחת את הקופה ולגרוף את הדיבידנד.

החיצים שיורה פובליסיס ישראל למטרה הדיגיטלית, עומדים בקנה אחד עם התפיסה הדיגיטלית של פובליסיס העולמית. ההשקעה בתחום המוצרים הטכנולוגיים-שיווקיים אינה דבר של מה בכך. הגב הבינלאומי שיש למותגי פובליסיס המקומיים, בנוסף לידע הרב והגישה למתודות המקצועיות שכבר הוכיחו את עצמן, אמורים לעזור לה "להחליק" לתוך העולם הזה בדרך נוחה יותר.

אחד המותגים שהיה הראשון לסמן את המגמה העולמית היה נייקי, לפני כ-7 שנים עם הצגת נייקי+. בשנת 2012 הציגה החברה את ה-Fuelband, הצמיד הדיגיטלי החכם שמחבר את כל הפיצ'רים של נייקי+.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

מעבר לאימוץ הפיתוח על ידי הקהל הרחב, הוא זכה גם להכרה מצד תעשיית הפרסום הבינלאומית כשגרף בפסטיבל קאן את פרס הגראנד פרי בקטגוריית הסייבר, וכן זהב וגראנד פרי בטיטאניום ואינטגרייטד.

תגובות לכתבה(15):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 14.
    לימור מחנאי 12/05/2014 07:42
    הגב לתגובה זו
    הדס בהצלחה אין ספק שגם כאן תצליחי להפתיע בכשרון בקסם וביכולות הבלתי נגמרות שלך!
  • 13.
    :) 12/05/2014 00:00
    הגב לתגובה זו
    תחום המוצרים הדיגיטליים!!!
  • 12.
    פאבו 11/05/2014 20:33
    הגב לתגובה זו
    אני עבדתי עם הדס בעברי ואני יכול להעיד ממקור ראשון שמדובר באישה מדהימה בצורה שמילים לא יכולות לתאר. שיהיה בהתצלחה!
  • 11.
    stam1 11/05/2014 20:32
    הגב לתגובה זו
    אם מישהו לא בא לה טוב, חבל לו על הזמן... יכולה להיות ביצ׳ית אמיתית. (סתם אחד שיודע)
  • 10.
    מ.ב 11/05/2014 19:50
    הגב לתגובה זו
    הדס גרוסמן האישה והאגדה!רווח לעולם הפרסום בכלל ולפובליסיס בפרט!
  • 9.
    אסף 11/05/2014 19:10
    הגב לתגובה זו
    בחירה מוצלחת.
  • 8.
    התגובות אמינות :) (ל"ת)
    רועי 11/05/2014 16:31
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    בבר 11/05/2014 16:24
    הגב לתגובה זו
    ורייר.
  • אולי די להתעסק עם הרוק שלו?! (ל"ת)
    ד 11/05/2014 16:54
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    כישרון ענק!!!! (ל"ת)
    עידית זומר 11/05/2014 15:35
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    דרור 11/05/2014 15:08
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה!
  • 4.
    שמוליק 11/05/2014 14:55
    הגב לתגובה זו
    ובן אדם מקסים! חסרים אנשים כאלו בתעשייה
  • 3.
    בחורה מדהימה, מאחלת לה רק בהצלחה! (ל"ת)
    אוהדת 11/05/2014 14:54
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מיטל 11/05/2014 13:41
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה יקרה, תתחילי להפעיל את הקסם שלך הגבול מבחינתך הוא השמיים.... מלכה!
  • 1.
    דותן 11/05/2014 13:16
    הגב לתגובה זו
    המון בהצלחה!
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.