קבוצת פובליסיס ישראל נכנסת לתחום המוצרים הדיגיטליים: השיקה את Mint
קבוצת פובליסיס ישראל עושה צעד משמעותי לתוך תחום המוצרים הדיגיטליים ומשיקה את חברת Mint - חברה חדשה המתמחה במוצרים טכנולוגיים שיווקיים, בראשה תעמוד הדס גרוסמן.
גרוסמן, ששימשה עד לאחרונה כסמנכ לית הפיתוח והמחקר של בית התוכנה YKM, הובילה פרויקטים טכנולוגיים רבים ללקוחות מובילים במשק הישראלי ביניהם: ישראכרט, עדן טבע מרקט, MSD ובנק הפועלים. בין המוצרים שפיתחה גרוסמן, היא האפליקציה של ישראכרט שעלתה לגמר בתחרות פרסי המובייל העולמי בברצלונה ב-2012.
יוסי לובטון מנכ ל 'באומן בר ריבנאי' ושותף בקבוצת פובליסיס בישראל, מסר: "בעולם הפרסום והשיווק של ימינו, הטכנולוגיה הופכת להיות חלק הכרחי בארגז הכלים של משרד הפרסום. הטכנולוגיה מאפשרת למותגים ולמשרדי פרסום לנהל את מערכות היחסים שלהם עם צרכנים, ליצור עבורם ערך ולהשתמש בדאטה על מנת להשיג את מטרותיהם. אנו מאמינים כי השינויים המהירים בסביבה בה אנו חיים, הנגזרים מההתפתחויות הטכנולוגיות, מחייבת אותנו לשלב יכולות טכנולוגיות בפתרונות המוצעים ללקוחותינו. השילוב של הבנת הצרכן, יכולות הקריאטיב של משרד הפרסום ויכולות טכנולוגיות גבוהות, הן הדרך הנכונה להתנהל בעולם הפרסום והשיווק של ימינו".
Mint תשולב באופן אינטגרטיבי בפעילות הקבוצה ותהיה חשופה לאסטרטגיות של החברות והמותגים הנמנים על לקוחות החברות בקבוצה. היחידה עצמה תמוקם במשרדי 'באומן בר ריבנאי'.
- תקציב המדיה של סופר פארם בהיקף 80 מיליון ש' עובר למקאן
- הקמפיין הייעודי של טיב טעם לסניף המשופץ ברמת החייל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מהלך מתבקש, כבר לפני כמה שנים
המהלך של פובליסיס הוא ללא ספק צעד מתבקש. תחום המוצרים הדיגיטליים הוא העתיד של עולם הפרסום כבר יותר משנתיים, ובעולם שבו הבידול בין משרדי פרסום, עם דגש על התעשייה המקומית, קיים בקושי, מי שיוכל לייצר לעצמו מובילות בנישה הזו עשוי למצוא את היתרון היחסי, לקחת את הקופה ולגרוף את הדיבידנד.
החיצים שיורה פובליסיס ישראל למטרה הדיגיטלית, עומדים בקנה אחד עם התפיסה הדיגיטלית של פובליסיס העולמית. ההשקעה בתחום המוצרים הטכנולוגיים-שיווקיים אינה דבר של מה בכך. הגב הבינלאומי שיש למותגי פובליסיס המקומיים, בנוסף לידע הרב והגישה למתודות המקצועיות שכבר הוכיחו את עצמן, אמורים לעזור לה "להחליק" לתוך העולם הזה בדרך נוחה יותר.
אחד המותגים שהיה הראשון לסמן את המגמה העולמית היה נייקי, לפני כ-7 שנים עם הצגת נייקי+. בשנת 2012 הציגה החברה את ה-Fuelband, הצמיד הדיגיטלי החכם שמחבר את כל הפיצ'רים של נייקי+.
- פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- הכוכב הבא בראש הפריים טיים
מעבר לאימוץ הפיתוח על ידי הקהל הרחב, הוא זכה גם להכרה מצד תעשיית הפרסום הבינלאומית כשגרף בפסטיבל קאן את פרס הגראנד פרי בקטגוריית הסייבר, וכן זהב וגראנד פרי בטיטאניום ואינטגרייטד.
- 14.לימור מחנאי 12/05/2014 07:42הגב לתגובה זוהדס בהצלחה אין ספק שגם כאן תצליחי להפתיע בכשרון בקסם וביכולות הבלתי נגמרות שלך!
- 13.:) 12/05/2014 00:00הגב לתגובה זותחום המוצרים הדיגיטליים!!!
- 12.פאבו 11/05/2014 20:33הגב לתגובה זואני עבדתי עם הדס בעברי ואני יכול להעיד ממקור ראשון שמדובר באישה מדהימה בצורה שמילים לא יכולות לתאר. שיהיה בהתצלחה!
- 11.stam1 11/05/2014 20:32הגב לתגובה זואם מישהו לא בא לה טוב, חבל לו על הזמן... יכולה להיות ביצ׳ית אמיתית. (סתם אחד שיודע)
- 10.מ.ב 11/05/2014 19:50הגב לתגובה זוהדס גרוסמן האישה והאגדה!רווח לעולם הפרסום בכלל ולפובליסיס בפרט!
- 9.אסף 11/05/2014 19:10הגב לתגובה זובחירה מוצלחת.
- 8.התגובות אמינות :) (ל"ת)רועי 11/05/2014 16:31הגב לתגובה זו
- 7.בבר 11/05/2014 16:24הגב לתגובה זוורייר.
- אולי די להתעסק עם הרוק שלו?! (ל"ת)ד 11/05/2014 16:54הגב לתגובה זו
- 6.כישרון ענק!!!! (ל"ת)עידית זומר 11/05/2014 15:35הגב לתגובה זו
- 5.דרור 11/05/2014 15:08הגב לתגובה זובהצלחה!
- 4.שמוליק 11/05/2014 14:55הגב לתגובה זוובן אדם מקסים! חסרים אנשים כאלו בתעשייה
- 3.בחורה מדהימה, מאחלת לה רק בהצלחה! (ל"ת)אוהדת 11/05/2014 14:54הגב לתגובה זו
- 2.מיטל 11/05/2014 13:41הגב לתגובה זובהצלחה יקרה, תתחילי להפעיל את הקסם שלך הגבול מבחינתך הוא השמיים.... מלכה!
- 1.דותן 11/05/2014 13:16הגב לתגובה זוהמון בהצלחה!

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.
