הדס גרוסמן
צילום: יח"צ

קבוצת פובליסיס ישראל נכנסת לתחום המוצרים הדיגיטליים: השיקה את Mint

החברה תתמחה במוצרים טכנולוגיים שיווקים. את Mint תוביל הדס גרוסמן, ששימשה עד לאחרונה כסמנכ״לית הפיתוח והמחקר של בית התוכנה YKM
משה בנימין | (15)

קבוצת פובליסיס ישראל עושה צעד משמעותי לתוך תחום המוצרים הדיגיטליים ומשיקה את חברת Mint - חברה חדשה המתמחה במוצרים טכנולוגיים שיווקיים, בראשה תעמוד הדס גרוסמן.

גרוסמן, ששימשה עד לאחרונה כסמנכ לית הפיתוח והמחקר של בית התוכנה YKM, הובילה פרויקטים טכנולוגיים רבים ללקוחות מובילים במשק הישראלי ביניהם: ישראכרט, עדן טבע מרקט, MSD ובנק הפועלים. בין המוצרים שפיתחה גרוסמן, היא האפליקציה של ישראכרט שעלתה לגמר בתחרות פרסי המובייל העולמי בברצלונה ב-2012.

יוסי לובטון מנכ ל 'באומן בר ריבנאי' ושותף בקבוצת פובליסיס בישראל, מסר: "בעולם הפרסום והשיווק של ימינו, הטכנולוגיה הופכת להיות חלק הכרחי בארגז הכלים של משרד הפרסום. הטכנולוגיה מאפשרת למותגים ולמשרדי פרסום לנהל את מערכות היחסים שלהם עם צרכנים, ליצור עבורם ערך ולהשתמש בדאטה על מנת להשיג את מטרותיהם. אנו מאמינים כי השינויים המהירים בסביבה בה אנו חיים, הנגזרים מההתפתחויות הטכנולוגיות, מחייבת אותנו לשלב יכולות טכנולוגיות בפתרונות המוצעים ללקוחותינו. השילוב של הבנת הצרכן, יכולות הקריאטיב של משרד הפרסום ויכולות טכנולוגיות גבוהות, הן הדרך הנכונה להתנהל בעולם הפרסום והשיווק של ימינו".

Mint תשולב באופן אינטגרטיבי בפעילות הקבוצה ותהיה חשופה לאסטרטגיות של החברות והמותגים הנמנים על לקוחות החברות בקבוצה. היחידה עצמה תמוקם במשרדי 'באומן בר ריבנאי'.

מהלך מתבקש, כבר לפני כמה שנים

המהלך של פובליסיס הוא ללא ספק צעד מתבקש. תחום המוצרים הדיגיטליים הוא העתיד של עולם הפרסום כבר יותר משנתיים, ובעולם שבו הבידול בין משרדי פרסום, עם דגש על התעשייה המקומית, קיים בקושי, מי שיוכל לייצר לעצמו מובילות בנישה הזו עשוי למצוא את היתרון היחסי, לקחת את הקופה ולגרוף את הדיבידנד.

החיצים שיורה פובליסיס ישראל למטרה הדיגיטלית, עומדים בקנה אחד עם התפיסה הדיגיטלית של פובליסיס העולמית. ההשקעה בתחום המוצרים הטכנולוגיים-שיווקיים אינה דבר של מה בכך. הגב הבינלאומי שיש למותגי פובליסיס המקומיים, בנוסף לידע הרב והגישה למתודות המקצועיות שכבר הוכיחו את עצמן, אמורים לעזור לה "להחליק" לתוך העולם הזה בדרך נוחה יותר.

אחד המותגים שהיה הראשון לסמן את המגמה העולמית היה נייקי, לפני כ-7 שנים עם הצגת נייקי+. בשנת 2012 הציגה החברה את ה-Fuelband, הצמיד הדיגיטלי החכם שמחבר את כל הפיצ'רים של נייקי+.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

מעבר לאימוץ הפיתוח על ידי הקהל הרחב, הוא זכה גם להכרה מצד תעשיית הפרסום הבינלאומית כשגרף בפסטיבל קאן את פרס הגראנד פרי בקטגוריית הסייבר, וכן זהב וגראנד פרי בטיטאניום ואינטגרייטד.

תגובות לכתבה(15):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 14.
    לימור מחנאי 12/05/2014 07:42
    הגב לתגובה זו
    הדס בהצלחה אין ספק שגם כאן תצליחי להפתיע בכשרון בקסם וביכולות הבלתי נגמרות שלך!
  • 13.
    :) 12/05/2014 00:00
    הגב לתגובה זו
    תחום המוצרים הדיגיטליים!!!
  • 12.
    פאבו 11/05/2014 20:33
    הגב לתגובה זו
    אני עבדתי עם הדס בעברי ואני יכול להעיד ממקור ראשון שמדובר באישה מדהימה בצורה שמילים לא יכולות לתאר. שיהיה בהתצלחה!
  • 11.
    stam1 11/05/2014 20:32
    הגב לתגובה זו
    אם מישהו לא בא לה טוב, חבל לו על הזמן... יכולה להיות ביצ׳ית אמיתית. (סתם אחד שיודע)
  • 10.
    מ.ב 11/05/2014 19:50
    הגב לתגובה זו
    הדס גרוסמן האישה והאגדה!רווח לעולם הפרסום בכלל ולפובליסיס בפרט!
  • 9.
    אסף 11/05/2014 19:10
    הגב לתגובה זו
    בחירה מוצלחת.
  • 8.
    התגובות אמינות :) (ל"ת)
    רועי 11/05/2014 16:31
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    בבר 11/05/2014 16:24
    הגב לתגובה זו
    ורייר.
  • אולי די להתעסק עם הרוק שלו?! (ל"ת)
    ד 11/05/2014 16:54
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    כישרון ענק!!!! (ל"ת)
    עידית זומר 11/05/2014 15:35
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    דרור 11/05/2014 15:08
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה!
  • 4.
    שמוליק 11/05/2014 14:55
    הגב לתגובה זו
    ובן אדם מקסים! חסרים אנשים כאלו בתעשייה
  • 3.
    בחורה מדהימה, מאחלת לה רק בהצלחה! (ל"ת)
    אוהדת 11/05/2014 14:54
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מיטל 11/05/2014 13:41
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה יקרה, תתחילי להפעיל את הקסם שלך הגבול מבחינתך הוא השמיים.... מלכה!
  • 1.
    דותן 11/05/2014 13:16
    הגב לתגובה זו
    המון בהצלחה!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.