הדס גרוסמן
צילום: יח"צ

קבוצת פובליסיס ישראל נכנסת לתחום המוצרים הדיגיטליים: השיקה את Mint

החברה תתמחה במוצרים טכנולוגיים שיווקים. את Mint תוביל הדס גרוסמן, ששימשה עד לאחרונה כסמנכ״לית הפיתוח והמחקר של בית התוכנה YKM
משה בנימין | (15)

קבוצת פובליסיס ישראל עושה צעד משמעותי לתוך תחום המוצרים הדיגיטליים ומשיקה את חברת Mint - חברה חדשה המתמחה במוצרים טכנולוגיים שיווקיים, בראשה תעמוד הדס גרוסמן.

גרוסמן, ששימשה עד לאחרונה כסמנכ לית הפיתוח והמחקר של בית התוכנה YKM, הובילה פרויקטים טכנולוגיים רבים ללקוחות מובילים במשק הישראלי ביניהם: ישראכרט, עדן טבע מרקט, MSD ובנק הפועלים. בין המוצרים שפיתחה גרוסמן, היא האפליקציה של ישראכרט שעלתה לגמר בתחרות פרסי המובייל העולמי בברצלונה ב-2012.

יוסי לובטון מנכ ל 'באומן בר ריבנאי' ושותף בקבוצת פובליסיס בישראל, מסר: "בעולם הפרסום והשיווק של ימינו, הטכנולוגיה הופכת להיות חלק הכרחי בארגז הכלים של משרד הפרסום. הטכנולוגיה מאפשרת למותגים ולמשרדי פרסום לנהל את מערכות היחסים שלהם עם צרכנים, ליצור עבורם ערך ולהשתמש בדאטה על מנת להשיג את מטרותיהם. אנו מאמינים כי השינויים המהירים בסביבה בה אנו חיים, הנגזרים מההתפתחויות הטכנולוגיות, מחייבת אותנו לשלב יכולות טכנולוגיות בפתרונות המוצעים ללקוחותינו. השילוב של הבנת הצרכן, יכולות הקריאטיב של משרד הפרסום ויכולות טכנולוגיות גבוהות, הן הדרך הנכונה להתנהל בעולם הפרסום והשיווק של ימינו".

Mint תשולב באופן אינטגרטיבי בפעילות הקבוצה ותהיה חשופה לאסטרטגיות של החברות והמותגים הנמנים על לקוחות החברות בקבוצה. היחידה עצמה תמוקם במשרדי 'באומן בר ריבנאי'.

מהלך מתבקש, כבר לפני כמה שנים

המהלך של פובליסיס הוא ללא ספק צעד מתבקש. תחום המוצרים הדיגיטליים הוא העתיד של עולם הפרסום כבר יותר משנתיים, ובעולם שבו הבידול בין משרדי פרסום, עם דגש על התעשייה המקומית, קיים בקושי, מי שיוכל לייצר לעצמו מובילות בנישה הזו עשוי למצוא את היתרון היחסי, לקחת את הקופה ולגרוף את הדיבידנד.

החיצים שיורה פובליסיס ישראל למטרה הדיגיטלית, עומדים בקנה אחד עם התפיסה הדיגיטלית של פובליסיס העולמית. ההשקעה בתחום המוצרים הטכנולוגיים-שיווקיים אינה דבר של מה בכך. הגב הבינלאומי שיש למותגי פובליסיס המקומיים, בנוסף לידע הרב והגישה למתודות המקצועיות שכבר הוכיחו את עצמן, אמורים לעזור לה "להחליק" לתוך העולם הזה בדרך נוחה יותר.

אחד המותגים שהיה הראשון לסמן את המגמה העולמית היה נייקי, לפני כ-7 שנים עם הצגת נייקי+. בשנת 2012 הציגה החברה את ה-Fuelband, הצמיד הדיגיטלי החכם שמחבר את כל הפיצ'רים של נייקי+.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

מעבר לאימוץ הפיתוח על ידי הקהל הרחב, הוא זכה גם להכרה מצד תעשיית הפרסום הבינלאומית כשגרף בפסטיבל קאן את פרס הגראנד פרי בקטגוריית הסייבר, וכן זהב וגראנד פרי בטיטאניום ואינטגרייטד.

תגובות לכתבה(15):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 14.
    לימור מחנאי 12/05/2014 07:42
    הגב לתגובה זו
    הדס בהצלחה אין ספק שגם כאן תצליחי להפתיע בכשרון בקסם וביכולות הבלתי נגמרות שלך!
  • 13.
    :) 12/05/2014 00:00
    הגב לתגובה זו
    תחום המוצרים הדיגיטליים!!!
  • 12.
    פאבו 11/05/2014 20:33
    הגב לתגובה זו
    אני עבדתי עם הדס בעברי ואני יכול להעיד ממקור ראשון שמדובר באישה מדהימה בצורה שמילים לא יכולות לתאר. שיהיה בהתצלחה!
  • 11.
    stam1 11/05/2014 20:32
    הגב לתגובה זו
    אם מישהו לא בא לה טוב, חבל לו על הזמן... יכולה להיות ביצ׳ית אמיתית. (סתם אחד שיודע)
  • 10.
    מ.ב 11/05/2014 19:50
    הגב לתגובה זו
    הדס גרוסמן האישה והאגדה!רווח לעולם הפרסום בכלל ולפובליסיס בפרט!
  • 9.
    אסף 11/05/2014 19:10
    הגב לתגובה זו
    בחירה מוצלחת.
  • 8.
    התגובות אמינות :) (ל"ת)
    רועי 11/05/2014 16:31
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    בבר 11/05/2014 16:24
    הגב לתגובה זו
    ורייר.
  • אולי די להתעסק עם הרוק שלו?! (ל"ת)
    ד 11/05/2014 16:54
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    כישרון ענק!!!! (ל"ת)
    עידית זומר 11/05/2014 15:35
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    דרור 11/05/2014 15:08
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה!
  • 4.
    שמוליק 11/05/2014 14:55
    הגב לתגובה זו
    ובן אדם מקסים! חסרים אנשים כאלו בתעשייה
  • 3.
    בחורה מדהימה, מאחלת לה רק בהצלחה! (ל"ת)
    אוהדת 11/05/2014 14:54
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מיטל 11/05/2014 13:41
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה יקרה, תתחילי להפעיל את הקסם שלך הגבול מבחינתך הוא השמיים.... מלכה!
  • 1.
    דותן 11/05/2014 13:16
    הגב לתגובה זו
    המון בהצלחה!
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

מי הזיז את מדורת השבט שלי?

המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על  5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג. 

גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר. 

פריים טיים

לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

מי הזיז את מדורת השבט שלי?

המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על  5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג. 

גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר. 

פריים טיים

לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.