הקמפיין: ג'סטין טימברלייק לא היה במופע של מדונה אך משתתף בקמפיין חדש

מאיה זיסר |

מידי שבוע עולים קמפיינים רבים בכלי המדיה השונים, חלקם בתקציבים נמוכים וחלקם בכסף גדול. אתר Bizportal מביא לכם את רשימת הקמפיינים הבולטים שעלו בשבוע החולף.לקמפיינים של השבוע שעבר

קמפיין לבושם החדש של ג'יבנשי- בכיכובו של ג'סטין טימברלק

חברת 'אלפא קוסמטיקה' המיבא מוצרי קוסמטיקה, טואלטיקה ובישום מבתי המותגים המובילים בעולם, משיקה את הבושם, PLAY, מבית היוקרה ג'יבנשי. לרגל ההשקה יוצאת אלפא בקמפיין פרסום רחב היקף להשקת הבושם בשוק הישראלי, תוך השקעה של כ- 2 מיליון שקל.

את קמפיין ההשקה העולמי של המותג מוביל הכוכב הבינלאומי ג'סטין טימברלייק ועל פי הודעת החברה, הבחירה בג'סטין "נעשתה בהלימה לסמלי הבושם ולסגנון של ג'יבנשי - חיבור, פיתוי וחופש". את ג'סטין טימברלייק לקמפיין PLAY של ג'יבנשי צילם צלם העל טום מונרו.

פיליפס במהלך להחדרת דור חדש של טלוויזיות

חברת 'פיליפס ישראל' וחטיבת הסחר של 'אלקטרה' מוצרי צריכה ישראל, יבואנית והמשווקת של טלוויזיות פיליפס בישראל, יוצאות בקמפיין רחב היקף להחדרת דור חדש של טלוויזיות אמבילייט חדשניות למיינסטרים של השוק הישראלי.

מדובר בטלוויזיות פיליפס Ambilight Full HD מסדרת 8,000 החדשה, שמשלבות תאורת לדים אקטיבית המסתנכרנת עם התמונה ומעצימה את חוויית הצפייה לחוויה קולנועית של ממש.

הקמפיין ישלב פרסומות בפריים טיים בערוצים 2 - 10ו- 24, פרסומות בבתי הקולנוע, שלטי חוצות, אינטרנט ויחסי ציבור, בהשקעה של למעלה מ-4 מיליון שקל.

רשתות האופנה מתכוננות לקולקציית החורף ויוצאות בקמפיינים חדשים

רנואר בקמפיין חורף הנאמד ב-1.5 מיליון דולר, חברת 'רנואר 'המפעילה את רשת האופנה 'רנואר נשים' ורשת 'רנואר גברים', יוצאת במהלך החודש בקמפיין פרסום רחב, לרגל השקת קולקציית סתיו חורף 2009-10.

הקמפיין תחת המסר: Renuar- The Fashion Way ומובילים אותו שמונה דוגמנים, ביניהם הפרזנטורים שרי גבעתי ושי כהנא, כאשר הדגש הוא על הקבוצתיות, הדינאמיות והאינטראקציה בין כל הדוגמנים.

היקף תקציב מסע הפרסום נאמד בכ-1.5 מיליון דולר ונערך באמצעות משרד הפרסום 'אברהם'. הקמפיין יכלול, פרסום נרחב בעיתונות ארצית ומגזינים מובילים ובמסגרתו יחולקו כ -300 אלף קטלוגים אשר יופצו בחנויות הרשת ובפעילויות קד"מ, פרסום בקניונים ובשלטי חוצות.

רשת אופנת 'קרייזי ליין', עולה בקמפיין לקולקציית סתיו-חורף 2009-10 בכיכובה של הפרזנטורית אילנה שושן ובאמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.

הקמפיין, בהשקעה כוללת של כ-750 אלף שקל יכלול קטלוג, ויעלה באמצעות, מודעות בעיתונות ארצית, מקומית, מגזינים, אופנה ובידור, פרסום בנקודות המכירה, דיוור ישיר ויחסי ציבור.

רשת אופנת 'לוצ'י' רשת אופנת הצעירות "לוצ'י" עולה בקמפיין לקולקציית סתיו-חורף 2009-10 בכיכובה של הפרזנטורית רותם סלע ובאמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.

הקמפיין, בהשקעה כוללת של כ-750 אלף שקל יכלול קטלוג, מודעות בעיתונות ארצית, מקומית, רוסית וערבית, מגזיני נשים, אופנה ובידור, פרסום בנקודות המכירה, דיוור ישיר ויחסי ציבור.

עשית תואר אבל מחפש עניין או עבודה? 'הבצפר' יוצא בקמפיין ויראלי הפונה לאקדמאים

"הבצפר", בית הספר של חברות הפרסום יוצא בקמפיין גרילה אשר מטרתו לעודד אקדמאים להגיע ל'הבצפר' על מנת להשתלב בו. הסרטונים הינם סרטונים קצרים, המתארים סצנות שונות בחיי סטודנטים ובוגרי תארים.

השנה החליט ה'בצפר' להיות הלקוח, כאשר מסלול הפוסט אקדמי של הבצפר תכנון אסטרטגיה וניהול לקוחות היה היעד להפקת שלושה סרטים ויראליים לאינטרנט. קהל המטרה אליו מופנה המסר הם אקדמאים, שלא חשבו על עבודה בפרסום כאופציה, ולעורר בהם עניין לעשות זאת.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה