דוד טמיר מראשי עולם הפרסום נפטר לאחר מאבק במחלה קשה
הפרסומאי, דוד טמיר, מראשי עולם הפרסום בארץ ויו"ר JWT ישראל, נפטר אתמול (ש') לאחר מאבק ממושך במחלה קשה. טמיר היה בן 65 והותיר אחריו אשה, בן, בת ו-4 נכדים.
בשנות ה-70, נחשב טמיר לאחת הדמויות הבולטות בעולם הפרסום הישראלי. תחילה היה שותף בפרסום אריאלי ובשנת 1982 הפך לשותף במשרד הפרסום וימר-יעקובסון-טמיר. ב-1985 הקים את משרד הפרסום טמיר-כהן, יחד עם רוני כהן, אשר ב-2000 נרכש על ידי חברת הפרסום הבינלאומית JWT מניות במשרד ולאחרונה רכשה החברה את מלוא מניותיו של טמיר במשרד, ויורם דמבינסקי, מנכ"ל המשרד, הפך לבעל המניות הישראלי היחיד במשרד.
במסגרת פעילותו כפרסומאי היה אחראי על קמפייינים רבים אשר השאירו חותם רב וביניהם מי עדן - 'השמפניה של הטבע', מילקי - 'הקרב על המילקי' ועוד.
טמיר הינו מוסמך אוניברסיטת קליפורניה בלוס אנג'לס בקומוניקציה ושימש כמרצה אורח באוניברסיטת תל אביב, במרכז הישראלי לניהול, באוניברסיטה הפתוחה, בביה"ס של איגוד המפרסמים, לה"ב ובמוסדות אקדמיים נוספים. טמיר חבר בהנהלת האיגוד הישראלי לפרסום, חבר הנהלת תיאטרון לילדים ונוער ע"ש אורנה פורת, חבר מועצת ביה"ס של איגוד המפרסמים והטכניון, חבר קרן תל אביב, חבר האקדמיה הישראלית לקולנוע, חבר בחבר הנאמנים של ביה"ח איכילוב וחבר הוועד המנהל של תיאטרון גשר.
בנוסף לכך, היה טמיר מבעלי חברת 'דנה הפקות' ומבעלי הזיכיון בישראל של רשת בתי הקפה 'קופי בין'.