אתר מכירות - מהם הטעויות הנפוצות בבניית אתרים מסוג זה?

תוכן בחסות |

אתר מכירות הוא חנות מקוונת. כמו חנות רגילה גם חנות וירטואלית, מקוונת, נדרשת להיות נקייה, אסתטית, מאירת פנים. היא צריכה  להנגיש ולזמן מוצרים במהירות, בפשטות, ולאפשר להזמין אותם ולשלם עבורם בו במקום ובו בזמן. האתר צריך להיבנות באופן מקצועי, מושכל, ולאפשר לצרכן הפוטנציאלי לקבל את כל המידע החשוב והרלוונטי על אודות המוצר.

חנות אינטרנטית מאפשרת לבעליה להציע את מוצריה 24/7. כדי למקסם את הפוטנציאל המכירתי העצום הגלום בה חשוב, כאמור, שילווה את הקמתה בעל מקצוע, יספק לכם כלים נדרשים לניהול חנות מקוונת. טעויות הנובעות מחוסר ידע או משימוש בלתי מושכל במשאבים עלולות לגרום לכישלון אתר מכירות. במאמר זה נמנה אחדות מהטעויות הנפוצות בבניית אתר מקוון למכירות ברשת.

 

טעויות בתחום האסטרטגיה

 

  • העדר אסטרטגיה ותכנית פעולה מסודרת. ליבה של תכנית כזאת היא פרסום המוצר והאתר שלכם. פרסמו בכל מקום: באתרי אינטרנט, ברשתות החברתיות, ביוטיוב, בדיוור ישיר, במסרונים. אסטרטגיה מושכלת היא לגרום לגולש להשאיר את המייל שלו, על ידי פיתויו בהנחה, בהטבה, בהשתתפות בהגרלה. תנו לגולש תחושה שהוא ימצא את מבוקשו באתר שלכם. שהמוצר שלכם יענה על צורך ועל ביקוש שלו. אסטרטגיה כוללת גם פיתוח אפליקציה לאתר, שבאמצעותה אתם מייצרים כל הזמן מידע ומציעים הצעות. מלת המפתח – יצירת קשר ושמירה עליו.
  • חנות שאינה מתאימה למוצע בה. אתם צריכים לבנות חנות מקוונת מעוצבת, המספק חוויית גלישה. חנות שמפתה, מגרה ומניעה את הגולש לבצע הזמנה, לרכוש מוצר, להיהפך ללקוח. בנו . אתר מכירות אפקטיבי וידידותי, שיאפשר שיתוף בוואטסאפ,  בפייסבוק, שיאפשר להתממשק עם כלים חיצוניים ולבצע דיוור ומותא ם לקוח על פי העדפותיו.  חשוב לאפשר לממשק את החנות ל eBay / Amazon. הכנסת המוצרים לזירות מסחר נוספות ללא הצורך בניהול מספר חנויות מהווה יתרון משמעותי. חשוב לדעת כי בחירת חנות לא מתאימה לדרישות שלכם ולאסטרטגיה שלכם תקטין באופן משמעותי את סיכוי ההצלחה; בהעדר  Lead magnet החנות מחמיצה שמירה על קשר עם הגולשים שנטשו אותה.

     

התאמות האתר ונגישות

 

קשר עם הגולשים ומדידת נתונים

 

  • אי שמירה על קשר עם לקוחות קיימים והערכת חסר של התרומה העצומה שלהם להכנסות החנות.
  • חוסר מדידה של מדדים שנותנים אינדיקציה חשובה לפעילות: כמה מכרתם? מה יחס ההמרה? כמה כסף נכנס? מה הסכום הממוצע ש הזמנה. באיזה שלב של ההזמנה יש מי שנוטשים אותה? מה המוצרים הנצפים ביותר? כמה מוצרים נמכרו מכל מכשיר? עבודה עם נתונים בדוקים תאפשר לכם קבל מידע און ליין ולשפר היכן שנדרש שיפור.
אסור שטעויות ירפו את ידיכן אלא ישמשו לכם אתגר להשתפר ולהצליח. בהצלחה!

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
קליל דלתות
צילום: קליל

מחלום למציאות – עם המינימל החדש של קליל FINE 7400

הכירו את סדרת דלתות ההזזה החדשות שתעניק לכם פרופיל דקיק, מראה מינימליסטי ומחיר משתלם
נושאים בכתבה דלתות
צילום: מיכאל שבדרון תכנון ועיצוב - Tamar Lev design studio - מעצבת פנים תמר לב | צילום - מיכאל שבדרון | דלתות ויטרינה מינימל הזזה FINE 7400 מבית קליל עם עד 99% זכוכית | מתקין - טרופיטק FINE
עולם העיצוב המינימליסטי זוכה לפופולריות גוברת בשנים האחרונות, והפך לסמל של איכות ויוקרה. מערכות מינימל, אשר מאופיינות בקווים נקיים ובמינימום חומר גלוי, נתפסות כהיי-אנד בתחום מערכות החלונות והדלתות. בעבר, מערכות אלה היו זמינות בעיקר לאלה המשתייכים למאיון העליון, ודרשו תכנון מדוקדק משאבים רבים וכיסים עמוקים. כשהמינימליזם הפך לחלק בלתי נפרד מעולמות העיצוב והאדריכלות, הוקדש לו מקום של כבוד בפרויקטים יוקרתיים ביותר. מערכות חלונות ודלתות מינימליסטיות, עם דגש על פרופילים דקים כמעט בלתי נראים, ושטח זכוכית מקסימלי, הפכו לסימן ההיכר של פרויקטים בסגנון הזה. אולם, השגת המראה המושלם הזה דרשה תקציבים גבוהים במיוחד ותכנון מוקדם, מה שהפך את מערכות דלתות הזזה מינימל לסוג של סמל סטאטוס הנפוץ בעיקר בבניה הפרטית ולנגיש בעיקר לבעלי אמצעים. הכניסה של קליל לעולם המינימליזם עם מערכות ה-FINE שלה, ובמיוחד עם מערכת דלתות ההזזה FINE 7400, משנה את כללי המשחק. מערכת זו מאפשרת להגשים את חלום המינימל גם במערכות חלונות ודלתות במחיר נגיש יותר, תוך שמירה על איכות גבוהה ועיצוב מוקפד.