אתר מכירות - מהם הטעויות הנפוצות בבניית אתרים מסוג זה?
אתר מכירות הוא חנות מקוונת. כמו חנות רגילה גם חנות וירטואלית, מקוונת, נדרשת להיות נקייה, אסתטית, מאירת פנים. היא צריכה להנגיש ולזמן מוצרים במהירות, בפשטות, ולאפשר להזמין אותם ולשלם עבורם בו במקום ובו בזמן. האתר צריך להיבנות באופן מקצועי, מושכל, ולאפשר לצרכן הפוטנציאלי לקבל את כל המידע החשוב והרלוונטי על אודות המוצר.
חנות אינטרנטית מאפשרת לבעליה להציע את מוצריה 24/7. כדי למקסם את הפוטנציאל המכירתי העצום הגלום בה חשוב, כאמור, שילווה את הקמתה בעל מקצוע, יספק לכם כלים נדרשים לניהול חנות מקוונת. טעויות הנובעות מחוסר ידע או משימוש בלתי מושכל במשאבים עלולות לגרום לכישלון אתר מכירות. במאמר זה נמנה אחדות מהטעויות הנפוצות בבניית אתר מקוון למכירות ברשת.
טעויות בתחום האסטרטגיה
- העדר אסטרטגיה ותכנית פעולה מסודרת. ליבה של תכנית כזאת היא פרסום המוצר והאתר שלכם. פרסמו בכל מקום: באתרי אינטרנט, ברשתות החברתיות, ביוטיוב, בדיוור ישיר, במסרונים. אסטרטגיה מושכלת היא לגרום לגולש להשאיר את המייל שלו, על ידי פיתויו בהנחה, בהטבה, בהשתתפות בהגרלה. תנו לגולש תחושה שהוא ימצא את מבוקשו באתר שלכם. שהמוצר שלכם יענה על צורך ועל ביקוש שלו. אסטרטגיה כוללת גם פיתוח אפליקציה לאתר, שבאמצעותה אתם מייצרים כל הזמן מידע ומציעים הצעות. מלת המפתח – יצירת קשר ושמירה עליו.
- חנות שאינה מתאימה למוצע בה. אתם צריכים לבנות חנות מקוונת מעוצבת, המספק חוויית גלישה. חנות שמפתה, מגרה ומניעה את הגולש לבצע הזמנה, לרכוש מוצר, להיהפך ללקוח. בנו . אתר מכירות אפקטיבי וידידותי, שיאפשר שיתוף בוואטסאפ, בפייסבוק, שיאפשר להתממשק עם כלים חיצוניים ולבצע דיוור ומותא ם לקוח על פי העדפותיו. חשוב לאפשר לממשק את החנות ל eBay / Amazon. הכנסת המוצרים לזירות מסחר נוספות ללא הצורך בניהול מספר חנויות מהווה יתרון משמעותי. חשוב לדעת כי בחירת חנות לא מתאימה לדרישות שלכם ולאסטרטגיה שלכם תקטין באופן משמעותי את סיכוי ההצלחה; בהעדר Lead magnet החנות מחמיצה שמירה על קשר עם הגולשים שנטשו אותה.
- אתר מכירות שאינו מונגש בזירות נוספות. חשוב לייצר דף מוצר ודף מכירה, שיכלול מפרט טכני, תמונות, מחיר, יתרונות ותועלות של המוצר. השארת כל העבודה הזאת רק באתר מחמיצה פוטנציאל מכירות גדול. חשוב וניתן לשלב את התכנים בפלטפורמות שונות ברשת האינטרנט ובכך להגדיל את החשיפה למוצרים שלכם.
- חנות מקוונת שאינה מתואמת למובייל מפסידה נתח עצום של גולשים.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- אי שמירה על קשר עם לקוחות קיימים והערכת חסר של התרומה העצומה שלהם להכנסות החנות.
- חוסר מדידה של מדדים שנותנים אינדיקציה חשובה לפעילות: כמה מכרתם? מה יחס ההמרה? כמה כסף נכנס? מה הסכום הממוצע ש הזמנה. באיזה שלב של ההזמנה יש מי שנוטשים אותה? מה המוצרים הנצפים ביותר? כמה מוצרים נמכרו מכל מכשיר? עבודה עם נתונים בדוקים תאפשר לכם קבל מידע און ליין ולשפר היכן שנדרש שיפור.
הורייזן. צילום: עמית צורהשקעות נדל''ן בדובאי: החברה ששכרה אנליסטים כדי למצוא לכם את ההשקעה עם התשואה הטובה ביותר
רבים לוטשים עיניים אל עסקאות נדל"ן בדובאי. אבל מאחורי המידע שנראה לעין, מסתתרים נתונים שמבדילים בין עסקה מוצלחת לנפילה כלכלית. זו בדיוק המומחיות של חברת הורייזן, שמובילה תכנון פיננסי מותאם אישית למטרה
עושה רושם שבשנים האחרונות כל שיחה על השקעות נדל״ן איכשהו מובילה לדובאי. פתאום זה הזוג מהמרכז שעשה עסקה יפה, או ההייטקיסט שקנה כמה דירות כי שמע שאין שם מס על שכירות, וכולם מספרים על ההצלחות.
מאחר וזה נשמע טוב, העניין מעלה לא מעט שאלות. האם זה ריאלי לקנות דירה בדובאי? האם ההזדמנויות שם באמת כל כך משתלמות?
ובכן, לא סתם דובאי הפכה להיות לאחת מזירות הנדל״ן הפעילות ביותר בעולם. בשנת 2024 לבדה נרשם שיא חדש של 18.72 מיליון מבקרים בעיר, ומדובר היה בעלייה של 9% לעומת השנה שקדמה לה. וכבר ברבעון הראשון של 2025 המספרים שוב שברו שיא, עם 5.31 מיליון תיירים תוך שלושה חודשים בלבד.
המגמה ברורה והפעולות שנעשות מאחורי הקלעים מצד איחוד האמירויות בהתאם. מדובר בהשקעות עתק בתשתיות, תחבורה, טכנולוגיה, ופתיחת דלתות לעוד ועוד השקעות בינלאומיות מכל עבר.
- 8 הבדיקות שאתם חייבים לבצע לפני רכישה של נכס נדל"ן בדובאי
- לאור "ליקויים מקצועיים" אלביט ותע"א הוצאו מהתערוכה האווירית בדובאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כמו בכל שוק דינמי גם כאן המשוואה פשוטה. יותר תיירים פירושו יותר ביקוש להשכרת יחידות דיור ודירות נופש.
אבל לא רק תיירים מגיעים לנפוש בדובאי. מדובר במדינה עם כ-4 מיליון תושבים שאליה מצטרפים מדי שנה יותר מ-170
אלף מהגרים, בין היתר בזכות מדיניות של אפס מס. לכן יש קצב מטורף של ביקוש לדירות להשכרה לטווח ארוך. הנקודה החשובה היא שכמות הדירות החדשות שנבנות בשנה עומדת על כ-60 אלף בלבד, כמות שלא מתקרבת לעמוד בביקוש הגדול. וככל שהביקוש גדל גם מחירי הנדל"ן מטפסים בהתאם.
צילום: Pexelsהלוואה לבעלי BDI שלילי – מה צריך לדעת לפני שמבקשים?
היום קיימים פתרונות רבים שמאפשרים לקבל הלוואה בצורה שקופה, אחראית ומותאמת אישית, גם למי שסווג כבעל BDI שלילי. מה האפשרויות ומה חשוב לבדוק
עבור לא מעט אנשים, הדו"ח הפיננסי שלהם אותו BDI שכל כך הרבה תלוי בו הופך להיות מכשול ממשי. מצב שבו פרטים ישנים, טעויות עבר, עיכובים בתשלומים או אירועים חד־פעמיים משפיעים על האפשרות לקבל מימון, גורם להרבה אנשים להרגיש חסרי אונים. אבל חשוב לדעת שהיום המציאות שונה ממה שהייתה בעבר. גם מי שמוגדר כבעל BDI שלילי יכול לקבל הלוואה, ולעיתים בתנאים טובים יותר ממה שניתן לדמיין.
מערכת המימון בישראל התפתחה משמעותית, ויחד איתה גם הפתרונות שמאפשרים לאנשים לצאת ממעגל כלכלי בעייתי ולבנות מסלול חדש. כדי לעשות זאת נכון, צריך להבין מה באמת משפיע על הדו"ח, אילו אפשרויות קיימות ומה חשוב לבדוק לפני שמבקשים הלוואה בפועל.
מה זה BDI שלילי ולמה זה כל כך משפיע?
BDI הוא למעשה צילום מצב פיננסי שמציג איך התנהל החשבון בשנים האחרונות: האם היו צ'קים שחזרו, האם היו תיקים בהוצאה לפועל, האם קיימים חובות פתוחים, האם נרשמו עיכובים בתשלומים ועוד. הבעיה היא שהדוח אינו תמיד משקף את המציאות הנוכחית. הרבה אנשים הסדירו את חייהם, חזרו לעבוד, התייצבו כלכלית – אך הדו"ח ממשיך להציג אירועים שקרו לפני שנים.
במצבים כאלה האפשרות לקבל הלוואה לבעלי BDI שלילי הופכת לרלוונטית במיוחד, משום שהמערכת הבנקאית מבוססת על נתונים היסטוריים בלבד ולא על השינוי האמיתי שקרה בחיי הלקוח.
- מחיקת רישום BDI שלילי ושיפור נתוני האשראי – האם פעולות אלו אפשריות?
- צפי לגידול של 50% בשיעור החברות שיקרסו בישראל לעומת 25% בעולם
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
חשוב להבין שגם אם הדוח אינו חיובי, יש פתרונות פיננסיים חוץ־בנקאיים שבוחנים את האדם ולא רק את המסמך. גופי המימון החדשים שמו דגש על יכולת ההחזר הנוכחית ולא על טעויות עבר.
