אתר מכירות - מהם הטעויות הנפוצות בבניית אתרים מסוג זה?

תוכן בחסות |

אתר מכירות הוא חנות מקוונת. כמו חנות רגילה גם חנות וירטואלית, מקוונת, נדרשת להיות נקייה, אסתטית, מאירת פנים. היא צריכה  להנגיש ולזמן מוצרים במהירות, בפשטות, ולאפשר להזמין אותם ולשלם עבורם בו במקום ובו בזמן. האתר צריך להיבנות באופן מקצועי, מושכל, ולאפשר לצרכן הפוטנציאלי לקבל את כל המידע החשוב והרלוונטי על אודות המוצר.

חנות אינטרנטית מאפשרת לבעליה להציע את מוצריה 24/7. כדי למקסם את הפוטנציאל המכירתי העצום הגלום בה חשוב, כאמור, שילווה את הקמתה בעל מקצוע, יספק לכם כלים נדרשים לניהול חנות מקוונת. טעויות הנובעות מחוסר ידע או משימוש בלתי מושכל במשאבים עלולות לגרום לכישלון אתר מכירות. במאמר זה נמנה אחדות מהטעויות הנפוצות בבניית אתר מקוון למכירות ברשת.

 

טעויות בתחום האסטרטגיה

 

  • העדר אסטרטגיה ותכנית פעולה מסודרת. ליבה של תכנית כזאת היא פרסום המוצר והאתר שלכם. פרסמו בכל מקום: באתרי אינטרנט, ברשתות החברתיות, ביוטיוב, בדיוור ישיר, במסרונים. אסטרטגיה מושכלת היא לגרום לגולש להשאיר את המייל שלו, על ידי פיתויו בהנחה, בהטבה, בהשתתפות בהגרלה. תנו לגולש תחושה שהוא ימצא את מבוקשו באתר שלכם. שהמוצר שלכם יענה על צורך ועל ביקוש שלו. אסטרטגיה כוללת גם פיתוח אפליקציה לאתר, שבאמצעותה אתם מייצרים כל הזמן מידע ומציעים הצעות. מלת המפתח – יצירת קשר ושמירה עליו.
  • חנות שאינה מתאימה למוצע בה. אתם צריכים לבנות חנות מקוונת מעוצבת, המספק חוויית גלישה. חנות שמפתה, מגרה ומניעה את הגולש לבצע הזמנה, לרכוש מוצר, להיהפך ללקוח. בנו . אתר מכירות אפקטיבי וידידותי, שיאפשר שיתוף בוואטסאפ,  בפייסבוק, שיאפשר להתממשק עם כלים חיצוניים ולבצע דיוור ומותא ם לקוח על פי העדפותיו.  חשוב לאפשר לממשק את החנות ל eBay / Amazon. הכנסת המוצרים לזירות מסחר נוספות ללא הצורך בניהול מספר חנויות מהווה יתרון משמעותי. חשוב לדעת כי בחירת חנות לא מתאימה לדרישות שלכם ולאסטרטגיה שלכם תקטין באופן משמעותי את סיכוי ההצלחה; בהעדר  Lead magnet החנות מחמיצה שמירה על קשר עם הגולשים שנטשו אותה.

     

התאמות האתר ונגישות

 

קשר עם הגולשים ומדידת נתונים

 

  • אי שמירה על קשר עם לקוחות קיימים והערכת חסר של התרומה העצומה שלהם להכנסות החנות.
  • חוסר מדידה של מדדים שנותנים אינדיקציה חשובה לפעילות: כמה מכרתם? מה יחס ההמרה? כמה כסף נכנס? מה הסכום הממוצע ש הזמנה. באיזה שלב של ההזמנה יש מי שנוטשים אותה? מה המוצרים הנצפים ביותר? כמה מוצרים נמכרו מכל מכשיר? עבודה עם נתונים בדוקים תאפשר לכם קבל מידע און ליין ולשפר היכן שנדרש שיפור.
אסור שטעויות ירפו את ידיכן אלא ישמשו לכם אתגר להשתפר ולהצליח. בהצלחה!

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: Pexelsצילום: Pexels

הלוואה לבעלי BDI שלילי – מה צריך לדעת לפני שמבקשים?

היום קיימים פתרונות רבים שמאפשרים לקבל הלוואה בצורה שקופה, אחראית ומותאמת אישית, גם למי שסווג כבעל BDI שלילי. מה האפשרויות ומה חשוב לבדוק

נושאים בכתבה BDI

עבור לא מעט אנשים, הדו"ח הפיננסי שלהם אותו BDI שכל כך הרבה תלוי בו הופך להיות מכשול ממשי. מצב שבו פרטים ישנים, טעויות עבר, עיכובים בתשלומים או אירועים חד־פעמיים משפיעים על האפשרות לקבל מימון, גורם להרבה אנשים להרגיש חסרי אונים. אבל חשוב לדעת שהיום המציאות שונה ממה שהייתה בעבר. גם מי שמוגדר כבעל BDI שלילי יכול לקבל הלוואה, ולעיתים בתנאים טובים יותר ממה שניתן לדמיין.

מערכת המימון בישראל התפתחה משמעותית, ויחד איתה גם הפתרונות שמאפשרים לאנשים לצאת ממעגל כלכלי בעייתי ולבנות מסלול חדש. כדי לעשות זאת נכון, צריך להבין מה באמת משפיע על הדו"ח, אילו אפשרויות קיימות ומה חשוב לבדוק לפני שמבקשים הלוואה בפועל.

מה זה BDI שלילי ולמה זה כל כך משפיע?

BDI הוא למעשה צילום מצב פיננסי שמציג איך התנהל החשבון בשנים האחרונות: האם היו צ'קים שחזרו, האם היו תיקים בהוצאה לפועל, האם קיימים חובות פתוחים, האם נרשמו עיכובים בתשלומים ועוד. הבעיה היא שהדוח אינו תמיד משקף את המציאות הנוכחית. הרבה אנשים הסדירו את חייהם, חזרו לעבוד, התייצבו כלכלית – אך הדו"ח ממשיך להציג אירועים שקרו לפני שנים.

במצבים כאלה האפשרות לקבל הלוואה לבעלי BDI שלילי הופכת לרלוונטית במיוחד, משום שהמערכת הבנקאית מבוססת על נתונים היסטוריים בלבד ולא על השינוי האמיתי שקרה בחיי הלקוח.

חשוב להבין שגם אם הדוח אינו חיובי, יש פתרונות פיננסיים חוץ־בנקאיים שבוחנים את האדם ולא רק את המסמך. גופי המימון החדשים שמו דגש על יכולת ההחזר הנוכחית ולא על טעויות עבר.

שי ביבס. צילום: יח"צשי ביבס. צילום: יח"צ

8 הבדיקות שאתם חייבים לבצע לפני רכישה של נכס נדל"ן בדובאי

לפני שנכנסים להשקעה בשוק הנדל"ן הלוהט של דובאי, חשוב להבין שלא כל מה שמבריק הוא זהב. השוק בדובאי מוצף במתווכים שמבטיחים הרים וגבעות, אבל מאחורי הקלעים מסתתרים גם סיכונים. חברת Horizon מדגישה 8 בדיקות קריטיות שחייבים להכיר לפני שחותמים על עסקה



נושאים בכתבה דובאי

שוק הנדל"ן בדובאי הוא אחד מהשווקים החמים ביותר כיום. בארבע השנים האחרונות המחירים עלו ביותר מ-70%, מדובר בעלייה חדה יותר מזו שנרשמה בערים מרכזיות רבות אחרות בעולם.

אחת הסיבות לכך היא מספר התיירים הגבוה שמגיע לדובאי. בשנת 2024 עמד הנתון הזה על כ-19 מיליון תיירים, וסביר מאוד שהמספר יהיה גבוה אף יותר בסיום שנת 2025 והתוצאה של זה ברורה. התעניינות שיא מצד משקיעי נדל"ן, ובמקביל גם ריבוי עצום של סוכני תיווך, כאשר כל אחד מהם מנסה להציע למשקיעים את הפרויקט הנוצץ הבא.

על פניו נראה שאין סיבה לדאגה. הרי אם התיירים ממשיכים להגיע והמחירים מטפסים, למה לא להיכנס וליהנות מהחגיגה? אלא שבפועל התמונה מורכבת בהרבה. מאחר והשוק מוצף במתווכים ואנשי מכירות שחלקם מנוסים ומקצועיים וחלקם מסתפקים ברווח מהיר לפני שהם ממשיכים הלאה, בפני המשקיע הממוצע ניצבת משימה לא פשוטה. הוא גם צריך להבחין מי מבין הסוכנים אכן אמין ומי חובבן, וגם להבין באיזה פרויקט שווה להשקיע ומאיזה עדיף להתרחק.

לבדוק את המספרים האמיתיים ולא את הברושורים

אם אתם מחפשים לעשות השקעת נדל''ן בדובאי עם מלווי משקיעים שמתמחים בעיר, חברת הורייזן היא אחת המובילות בתחום. אבל לכדאי להיסחף אחרי הבטחות נוצצות, ברושורים מבריקים, מצגות עם בריכות על הגג ומגרשי גולף פרטיים. צריך לקבל החלטה ולבצע עסקה על בסיס נתונים אמיתיים. חברת הורייזן עובדת עם אנליסטים שמנתחים כל פיפס שקשור להשקעות נדלן בדובאי .

זו בדיוק הסיבה שחברת Horizon הישראלית לקחה על עצמה משימה ברורה, להדריך את המשקיעים מישראל שרוצים להיכנס לשוק הנדל"ן בדובאי.