אתר מכירות - מהם הטעויות הנפוצות בבניית אתרים מסוג זה?

תוכן בחסות |

אתר מכירות הוא חנות מקוונת. כמו חנות רגילה גם חנות וירטואלית, מקוונת, נדרשת להיות נקייה, אסתטית, מאירת פנים. היא צריכה  להנגיש ולזמן מוצרים במהירות, בפשטות, ולאפשר להזמין אותם ולשלם עבורם בו במקום ובו בזמן. האתר צריך להיבנות באופן מקצועי, מושכל, ולאפשר לצרכן הפוטנציאלי לקבל את כל המידע החשוב והרלוונטי על אודות המוצר.

חנות אינטרנטית מאפשרת לבעליה להציע את מוצריה 24/7. כדי למקסם את הפוטנציאל המכירתי העצום הגלום בה חשוב, כאמור, שילווה את הקמתה בעל מקצוע, יספק לכם כלים נדרשים לניהול חנות מקוונת. טעויות הנובעות מחוסר ידע או משימוש בלתי מושכל במשאבים עלולות לגרום לכישלון אתר מכירות. במאמר זה נמנה אחדות מהטעויות הנפוצות בבניית אתר מקוון למכירות ברשת.

 

טעויות בתחום האסטרטגיה

 

  • העדר אסטרטגיה ותכנית פעולה מסודרת. ליבה של תכנית כזאת היא פרסום המוצר והאתר שלכם. פרסמו בכל מקום: באתרי אינטרנט, ברשתות החברתיות, ביוטיוב, בדיוור ישיר, במסרונים. אסטרטגיה מושכלת היא לגרום לגולש להשאיר את המייל שלו, על ידי פיתויו בהנחה, בהטבה, בהשתתפות בהגרלה. תנו לגולש תחושה שהוא ימצא את מבוקשו באתר שלכם. שהמוצר שלכם יענה על צורך ועל ביקוש שלו. אסטרטגיה כוללת גם פיתוח אפליקציה לאתר, שבאמצעותה אתם מייצרים כל הזמן מידע ומציעים הצעות. מלת המפתח – יצירת קשר ושמירה עליו.
  • חנות שאינה מתאימה למוצע בה. אתם צריכים לבנות חנות מקוונת מעוצבת, המספק חוויית גלישה. חנות שמפתה, מגרה ומניעה את הגולש לבצע הזמנה, לרכוש מוצר, להיהפך ללקוח. בנו . אתר מכירות אפקטיבי וידידותי, שיאפשר שיתוף בוואטסאפ,  בפייסבוק, שיאפשר להתממשק עם כלים חיצוניים ולבצע דיוור ומותא ם לקוח על פי העדפותיו.  חשוב לאפשר לממשק את החנות ל eBay / Amazon. הכנסת המוצרים לזירות מסחר נוספות ללא הצורך בניהול מספר חנויות מהווה יתרון משמעותי. חשוב לדעת כי בחירת חנות לא מתאימה לדרישות שלכם ולאסטרטגיה שלכם תקטין באופן משמעותי את סיכוי ההצלחה; בהעדר  Lead magnet החנות מחמיצה שמירה על קשר עם הגולשים שנטשו אותה.

     

התאמות האתר ונגישות

 

קשר עם הגולשים ומדידת נתונים

 

  • אי שמירה על קשר עם לקוחות קיימים והערכת חסר של התרומה העצומה שלהם להכנסות החנות.
  • חוסר מדידה של מדדים שנותנים אינדיקציה חשובה לפעילות: כמה מכרתם? מה יחס ההמרה? כמה כסף נכנס? מה הסכום הממוצע ש הזמנה. באיזה שלב של ההזמנה יש מי שנוטשים אותה? מה המוצרים הנצפים ביותר? כמה מוצרים נמכרו מכל מכשיר? עבודה עם נתונים בדוקים תאפשר לכם קבל מידע און ליין ולשפר היכן שנדרש שיפור.
אסור שטעויות ירפו את ידיכן אלא ישמשו לכם אתגר להשתפר ולהצליח. בהצלחה!

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
רישרד הננפלד בעלים של loan4all ומיקוד משכנתאות. צילום: רישרד הננפלד loan4allרישרד הננפלד בעלים של loan4all ומיקוד משכנתאות. צילום: רישרד הננפלד loan4all

הריבית ירדה, החזר ההלוואות נשאר גבוה: המלכודת שהבנקים לא רוצים שתכירו. איום דצמבר 2025

מדוע ירידת הריבית לא מורגשת לציבור, כיצד הבנקים עושים מזה הון, ומה הצעדים שחייבים לנקוט לפני סוף השנה כדי לחסוך עשרות אלפי שקלים



נושאים בכתבה הלוואה

רישרד הננפלד, מנכ"ל מיקוד משכנתאות ומייסד פלטפורמת Loan4all, חושף:

מדוע ירידת הריבית הבסיסית לא מורגשת לציבור, כיצד הבנקים עושים הון מהעניין, ומה הצעדים שחייבים לנקוט לפני סוף 2025 כדי לחסוך עשרות אלפי שקלים.

האמת? ירידת הריבית שהודיעו עליה בבנק ישראל לא שווה כלום עבור הלקוח הממוצע.

הריבית הבסיסית ירדה קצת, עכשיו היא 4.25%, וזה אמור להיות חיובי, אבל בחיים האמיתיים הפער רק גדל. שוק המשכנתאות מתחיל לזוז, בקושי, אבל האשראי הצרכני? הוא נשאר קשיח באופן חריג. והבנקים? הם עושים הון מהבלבול הזה.

אני רואה את זה יום יום. ציבור מבולבל. דיברתי עם רישרד הננפלד , יועץ משכנתאות ותיק ומנכ"ל חברת "מיקוד משכנתאות", וניסיתי לפצח את הפרדוקס: למה הבנקים ממשיכים לגבות ריביות כה גבוהות, מי מרוויח פה מהאי-וודאות, ומה הפלטפורמה שלנו (Loan4all) עושה נגד מלכודת האשראי הזו.