קופת חולים כללית. שפה תקשורתית חדשה
צילום: יח"צ
TV

שנה חדשה - שפה תקשורתית חדשה: 'כללית' עולה בקמפיין חדש עם פובליסיס

תחת המסר "ארגון הבריאות הגדול בישראל, עובד בשבילך" קופ"ח כללית מציגה שפה התקשורתית החדשה בכיכוב רופאים ואנשי צוות מתוך הארגון
משה בנימין | (14)

קופת חולים כללית מוכנה לשנה החדשה. הקופה, באמצעות משרד הפרסום פובליסיס תעלה הערב (יום ה) בקמפיין חדש תחת המסר "ארגון הבריאות הגדול בישראל, עובד בשבילך" שצפוי להוביל את הפעילות התקשורתית בשנת 2015.

הקמפיין מציב במרכז את מובילות 'כללית' בעולם הבריאות ואת העוצמות המקצועיות של הצוותים הרפואיים. בקמפיין מככבים רופאים, אחיות ואנשי צוות, שנבחרו מתוך עובדי 'כללית', מבתי החולים סורוקה, מאיר שניידר ובילינסון, והוא יכלול טלוויזיה, שילוט חוצות, עיתונות ארצית ואינטרנט.

ראש אגף השיווק ב'כללית', טלי סקלר : "אנו גאים להשיק קמפיין שנועד להמחיש את הגודל והעוצמה של ארגון הבריאות הגדול בישראל ויחד עם זאת את היכולת של הצוותים לראות ולטפל בצרכים האישיים של כל אחד אחת מלקוחותינו. בשנים האחרונות כללית מובילה מהפך שירותי תדמיתי אשר מתבטא בתוצאות במאזן לקוחות, באיכות רפואית ושיפור בשביעות רצון. הקמפיין הינו נדבך נוסף בערכי האסטרטגיה הקיימים כחלק מהמסר של כללית הכי טובה למשפחה".

קרדיטים: סמנכ"ל קריאייטיב: אמיר הספרי, מנהל קריאייטיב: דרור נחומי, קופי: טל ביגלמן, ארט: רפאל נתיב, מנהלת הפקה: איריס ישראלי, סמנכ"ל לקוחות: אדם פולצ'ק, סופרוייזרית: מיכל נעים, תקציבאית: מלי איזדי, סמנכ"ל אסטרטגיה:איתי בונה, פלנרית: קרן מכנס, חברת הפקה: פארדיסו, במאי: גיא שגיא, צלם: רומן לינצקי, בית פוסט: פוסטאופיס, מוסיקה: מונסטר מיוזיק.

תגובות לכתבה(14):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 14.
    אורית יעקבי 29/12/2014 14:15
    הגב לתגובה זו
    אם כל היופי הזה שוכחים שחולים. מהממממממ
  • 13.
    ארטית 28/12/2014 11:55
    הגב לתגובה זו
    שהקנאים יבלעו את כובע
  • 12.
    מספרך בתור 44451 (ל"ת)
    עדי 28/12/2014 11:08
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    אני רק שאלה 28/12/2014 09:57
    הגב לתגובה זו
    איפה הקריאייטיב?
  • 10.
    מקאניזם 27/12/2014 14:28
    הגב לתגובה זו
    אחרי עשר שנות חמודי סוף סוף
  • 9.
    26/12/2014 13:17
    הגב לתגובה זו
    לאיזה שפל יורדים מותגים בחסות משרדים שמוותרים מראש ונותנים להם את מה שהם רוצים רק בשביל בצע כסף. בקיצור מגיע להם.
  • 8.
    סחתיין לפובליסיס. (ל"ת)
    מקאניזם 25/12/2014 23:15
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    ג׳יזס 25/12/2014 23:08
    הגב לתגובה זו
    יש פה רק ג׳יזס אחד. במיוחד היום.
  • 6.
    שממית 25/12/2014 20:55
    הגב לתגובה זו
    ובלי חמודי
  • 5.
    ירון 25/12/2014 19:38
    הגב לתגובה זו
    אתם משעממים!! תעשו משהו מענין!
  • 4.
    אצל גלר ונסיס זה לא היה עובר (ל"ת)
    Jason 25/12/2014 19:34
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    חדשני 25/12/2014 17:54
    הגב לתגובה זו
    ופרי משהו ועוד אלף מותגים עתיקים ומיושנים. עאלק שפה חדשה... שמים ת׳אנשים המשעממים של הלקוח בפרונט וזה מחזיק שני סרטים.
  • 2.
    ג'יזס 25/12/2014 17:53
    הגב לתגובה זו
    סרט שנכתב על ידי פלנר. חבל.
  • 1.
    נרדמתי באמצע (ל"ת)
    מה קורה בסוף? 25/12/2014 16:59
    הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.