שנה חדשה - שפה תקשורתית חדשה: 'כללית' עולה בקמפיין חדש עם פובליסיס
קופת חולים כללית מוכנה לשנה החדשה. הקופה, באמצעות משרד הפרסום פובליסיס תעלה הערב (יום ה) בקמפיין חדש תחת המסר "ארגון הבריאות הגדול בישראל, עובד בשבילך" שצפוי להוביל את הפעילות התקשורתית בשנת 2015.
הקמפיין מציב במרכז את מובילות 'כללית' בעולם הבריאות ואת העוצמות המקצועיות של הצוותים הרפואיים. בקמפיין מככבים רופאים, אחיות ואנשי צוות, שנבחרו מתוך עובדי 'כללית', מבתי החולים סורוקה, מאיר שניידר ובילינסון, והוא יכלול טלוויזיה, שילוט חוצות, עיתונות ארצית ואינטרנט.
ראש אגף השיווק ב'כללית', טלי סקלר : "אנו גאים להשיק קמפיין שנועד להמחיש את הגודל והעוצמה של ארגון הבריאות הגדול בישראל ויחד עם זאת את היכולת של הצוותים לראות ולטפל בצרכים האישיים של כל אחד אחת מלקוחותינו. בשנים האחרונות כללית מובילה מהפך שירותי תדמיתי אשר מתבטא בתוצאות במאזן לקוחות, באיכות רפואית ושיפור בשביעות רצון. הקמפיין הינו נדבך נוסף בערכי האסטרטגיה הקיימים כחלק מהמסר של כללית הכי טובה למשפחה".
קרדיטים: סמנכ"ל קריאייטיב: אמיר הספרי, מנהל קריאייטיב: דרור נחומי, קופי: טל ביגלמן, ארט: רפאל נתיב, מנהלת הפקה: איריס ישראלי, סמנכ"ל לקוחות: אדם פולצ'ק, סופרוייזרית: מיכל נעים, תקציבאית: מלי איזדי, סמנכ"ל אסטרטגיה:איתי בונה, פלנרית: קרן מכנס, חברת הפקה: פארדיסו, במאי: גיא שגיא, צלם: רומן לינצקי, בית פוסט: פוסטאופיס, מוסיקה: מונסטר מיוזיק.
- 14.אורית יעקבי 29/12/2014 14:15הגב לתגובה זואם כל היופי הזה שוכחים שחולים. מהממממממ
- 13.ארטית 28/12/2014 11:55הגב לתגובה זושהקנאים יבלעו את כובע
- 12.מספרך בתור 44451 (ל"ת)עדי 28/12/2014 11:08הגב לתגובה זו
- 11.אני רק שאלה 28/12/2014 09:57הגב לתגובה זואיפה הקריאייטיב?
- 10.מקאניזם 27/12/2014 14:28הגב לתגובה זואחרי עשר שנות חמודי סוף סוף
- 9.26/12/2014 13:17הגב לתגובה זולאיזה שפל יורדים מותגים בחסות משרדים שמוותרים מראש ונותנים להם את מה שהם רוצים רק בשביל בצע כסף. בקיצור מגיע להם.
- 8.סחתיין לפובליסיס. (ל"ת)מקאניזם 25/12/2014 23:15הגב לתגובה זו
- 7.ג׳יזס 25/12/2014 23:08הגב לתגובה זויש פה רק ג׳יזס אחד. במיוחד היום.
- 6.שממית 25/12/2014 20:55הגב לתגובה זוובלי חמודי
- 5.ירון 25/12/2014 19:38הגב לתגובה זואתם משעממים!! תעשו משהו מענין!
- 4.אצל גלר ונסיס זה לא היה עובר (ל"ת)Jason 25/12/2014 19:34הגב לתגובה זו
- 3.חדשני 25/12/2014 17:54הגב לתגובה זוופרי משהו ועוד אלף מותגים עתיקים ומיושנים. עאלק שפה חדשה... שמים ת׳אנשים המשעממים של הלקוח בפרונט וזה מחזיק שני סרטים.
- 2.ג'יזס 25/12/2014 17:53הגב לתגובה זוסרט שנכתב על ידי פלנר. חבל.
- 1.נרדמתי באמצע (ל"ת)מה קורה בסוף? 25/12/2014 16:59הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
