
שנה חדשה - שפה תקשורתית חדשה: 'כללית' עולה בקמפיין חדש עם פובליסיס
קופת חולים כללית מוכנה לשנה החדשה. הקופה, באמצעות משרד הפרסום פובליסיס תעלה הערב (יום ה) בקמפיין חדש תחת המסר "ארגון הבריאות הגדול בישראל, עובד בשבילך" שצפוי להוביל את הפעילות התקשורתית בשנת 2015.
הקמפיין מציב במרכז את מובילות 'כללית' בעולם הבריאות ואת העוצמות המקצועיות של הצוותים הרפואיים. בקמפיין מככבים רופאים, אחיות ואנשי צוות, שנבחרו מתוך עובדי 'כללית', מבתי החולים סורוקה, מאיר שניידר ובילינסון, והוא יכלול טלוויזיה, שילוט חוצות, עיתונות ארצית ואינטרנט.
ראש אגף השיווק ב'כללית', טלי סקלר : "אנו גאים להשיק קמפיין שנועד להמחיש את הגודל והעוצמה של ארגון הבריאות הגדול בישראל ויחד עם זאת את היכולת של הצוותים לראות ולטפל בצרכים האישיים של כל אחד אחת מלקוחותינו. בשנים האחרונות כללית מובילה מהפך שירותי תדמיתי אשר מתבטא בתוצאות במאזן לקוחות, באיכות רפואית ושיפור בשביעות רצון. הקמפיין הינו נדבך נוסף בערכי האסטרטגיה הקיימים כחלק מהמסר של כללית הכי טובה למשפחה".
- 14.אורית יעקבי 29/12/2014 14:15הגב לתגובה זואם כל היופי הזה שוכחים שחולים. מהממממממ
- 13.ארטית 28/12/2014 11:55הגב לתגובה זושהקנאים יבלעו את כובע
- 12.מספרך בתור 44451 (ל"ת)עדי 28/12/2014 11:08הגב לתגובה זו
- 11.אני רק שאלה 28/12/2014 09:57הגב לתגובה זואיפה הקריאייטיב?
- 10.מקאניזם 27/12/2014 14:28הגב לתגובה זואחרי עשר שנות חמודי סוף סוף
- 9.26/12/2014 13:17הגב לתגובה זולאיזה שפל יורדים מותגים בחסות משרדים שמוותרים מראש ונותנים להם את מה שהם רוצים רק בשביל בצע כסף. בקיצור מגיע להם.
- 8.סחתיין לפובליסיס. (ל"ת)מקאניזם 25/12/2014 23:15הגב לתגובה זו
- 7.ג׳יזס 25/12/2014 23:08הגב לתגובה זויש פה רק ג׳יזס אחד. במיוחד היום.
- 6.שממית 25/12/2014 20:55הגב לתגובה זוובלי חמודי
- 5.ירון 25/12/2014 19:38הגב לתגובה זואתם משעממים!! תעשו משהו מענין!
- 4.אצל גלר ונסיס זה לא היה עובר (ל"ת)Jason 25/12/2014 19:34הגב לתגובה זו
- 3.חדשני 25/12/2014 17:54הגב לתגובה זוופרי משהו ועוד אלף מותגים עתיקים ומיושנים. עאלק שפה חדשה... שמים ת׳אנשים המשעממים של הלקוח בפרונט וזה מחזיק שני סרטים.
- 2.ג'יזס 25/12/2014 17:53הגב לתגובה זוסרט שנכתב על ידי פלנר. חבל.
- 1.נרדמתי באמצע (ל"ת)מה קורה בסוף? 25/12/2014 16:59הגב לתגובה זו

הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
עם תכנית הריאלטי החדשה, קשת כובשת את הפריים טיים מחדש, ונשארת בראש הרייטינג של מהדורת החדשות
טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, וכמו תמיד באמצע השבוע רואים עלייה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 13% רייטינג ו-351 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.9% רייטינג ו-178 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי, בפער ניכר יחסית, עם 5.1% ו-128 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.2% בלבד וכפי שכתבנו, אינה מצליחה לעלות ולחצות את הגבול של 100 אלף צופים, עם 80 אלף צופים בלבד.
הפוגה בשידורי "האח הגדול" של רשת, אפשרה לקשת לעלות לפסגת הפריים טיים, עם תכנית ריאליטי משלה, "חתונה ממבט שני", עם 17.39% רייטינג ו-453 אלף צופים. "הפטריוטים" ניצלה יום חלש של רשת ותפסה את המקום השני, למרות שהונחתה לא על ידי ינון מגל אלא על ידי יותם זמרי, וזכתה לרייטינג של 7% עם 182 אלף צופים. במקום השלישי התכנית הקומית של שלום אסייג היתה עם רייטינג של 6.2% ו-144 אלף צופים ואילו את המקום האחרון תפסה הדוקו-ריאליטי של כאן11, "4 חתונות", עם 4.4% רייטינג ו-121 אלף צופים, ששוב עלתה על כמות הצופים של מהדורת החדשות של כאן11.
רצועות נוספות
רשת תפסה גם את ראשות רצועת הלייט נייט, עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. הצינור היה במקום השני עם 4.1% רייטינג ו-100 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", ורייטינג של 2.6% ו-62 אלף צופים.
בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-104 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-2.3% רייטינג ו-52 אלף צופים ואת רשימת רצועות הבוקר סגר ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה, שהשיגה 2.2% רייטינג ו-47 אלף צופים.
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4% ו-87 אלף צופים, אחריו במקום השני, לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-34 אלף צופים, שהיו בתיקו עם "על הבוקר" עם טל מאיר שגם הוא היה עם 1.5% אבל 33 אלף צופים בלבד.