מטומי MATOMY
צילום: צילום: אייסTV

ממשיכה במסע השופינג: מטומי רכשה את סוכנות המדיה החברתית של אדקוונט

אחרי שרכשה את MobAff ו-MediaWhiz, מושלמת רכישת אדקוונט ב-10 מיליון ד' כשצוות הפרסום של אדקוונט, הלקוחות והשירותים ישולבו במטומי
אלכסנדר כץ |

לקראת ההנפקה שלה בבורסה של לונדון, מטומי ממשיכה ברכישות. החברה תרכוש את סוכנות הפרסום במדיה החברתית של אדקוונט, על פי הערכות ב-10 מיליון דולר. עם הרכישה, אדקוונט תתמקד בפיתוח טכנולוגיות הפרסום ברשת פייסבוק - אחד מתחומי הפרסום הצומחים בעולם.

מטומי היא מובילה עולמית בתחום הפרסום מבוסס תוצאות במדיה דיגיטלית, ומוחזקת על ידי אילן שילוח (28%), קרן ויולה פרייבט אקוויטי, עופר דרוקר, עדי אורזל וניר טרלובסקי. החברה שמעסיקה כ-350 עובדים ברחבי העולם, מספקת למפרסמים, גופי מדיה, אפיליאייטס, בעלי אתרי אינטרנט, מפתחי ומפיצי משחקים כלים להשגת תוצאות שיווקיות טובות יותר באינטרנט.

לפני כ-3 חודשים רכשה מטומי את MobAff - חברת טכנולוגיית פרסום ברשת המובייל. MobAff תמוזג לפעילות חברת MediaWhiz, אותה רכשה מטומי מוקדם יותר השנה .בחברה הסבירו כי רכישת MobAff צפויה לחזק בשיעור ניכר את פעילות הפרפורמנס במובייל של מדיה-ויז - פעילות שהושקה לראשונה במארס השנה.

כתבת וידאו שפורסמה באייס בחודש יולי השנה

צוות הפרסום של אדקוונט, הלקוחות ושלל השירותים שהחברה מעניקה ישולבו בקבוצת המדיה של מטומי. מטומי תשתמש בטכנולוגיה של אדקוונט כחלק מגלריית הפתרונות שהיא מספקת בעולם הרשתות החברתיות, ותספק את שירותי החברה ללקוחותיה.

יכולות הפרסום של אדקוונט ישולבו בפלטפורמות השיווק של קבוצת המדיה מטומי, הכוללות רשת תכניות שותפים (affiliate), רשת פרסום דיספליי, יכולות מגוונות לפרסום במובייל, קידום במנועי חיפוש שיווק דואר אלקטרוני ופתרונות כסף וירטואלי בעולמות מגוונים.

רכישה זו תורמת גם ליחידת הסלולר הצומחת של מטומי על ידי הוספת יכולות הפילוח המתקדמות של פייסבוק שיאפשרו ללקוחות מטומי בסלולר חשיפה ממוקדת יותר של אפליקציות וקמפיינים ברשת החברתית.אדקוונט כבר עובדת עם למעלה מחמישים אפליקציות שונות, כשלכל אפליקציה למעלה ממיליון משתמשים - לרבות 10 מתוך ה-50 אפליקציות המובילות בפייסבוק.

"העמקת הפעילות ברשתות חברתיות משתלבת באסטרטגיה של החברה להציע ללקוחותיה מגוון ערוצי מדיה שמנוהלים על ידי החברה", מסר מנכ"ל קבוצת מטומי עופר דרוקר, בהודעה שהחברה פרסמה היום (יום ה'). "עם רכישה זו, מטומי תרחיב אחיזתה בשוק הפרסום ברשתות החברתיות, שהפך למאוד משמעותי בעולמות של פרסום מבוסס תוצאות".

הרכישה הזו מסמלת מצב של WIN WIN עבור אדקוונט ומטומי כאחד", אומר ג'ו מקקורמק, מנכ"ל אדקוונט. "החיבור עם מטומי מספק לאדקוונט גישה לקהל עצום של לקוחות מטומי, ולצד זה מאפשרת למטומי להציע ללקוחותיה הרבים את כל פתרונות הפרסום באינטרנט במקום אחד, גדול ואיכותי. אנו נמשיך להשקיע בפיתוח טכנולוגיות חדשות על מנת לשמור על ההובלה שלנו ברשת הפייסבוק".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.