מטומי MATOMY
צילום: צילום: אייסTV

ממשיכה במסע השופינג: מטומי רכשה את סוכנות המדיה החברתית של אדקוונט

אחרי שרכשה את MobAff ו-MediaWhiz, מושלמת רכישת אדקוונט ב-10 מיליון ד' כשצוות הפרסום של אדקוונט, הלקוחות והשירותים ישולבו במטומי
אלכסנדר כץ |

לקראת ההנפקה שלה בבורסה של לונדון, מטומי ממשיכה ברכישות. החברה תרכוש את סוכנות הפרסום במדיה החברתית של אדקוונט, על פי הערכות ב-10 מיליון דולר. עם הרכישה, אדקוונט תתמקד בפיתוח טכנולוגיות הפרסום ברשת פייסבוק - אחד מתחומי הפרסום הצומחים בעולם.

מטומי היא מובילה עולמית בתחום הפרסום מבוסס תוצאות במדיה דיגיטלית, ומוחזקת על ידי אילן שילוח (28%), קרן ויולה פרייבט אקוויטי, עופר דרוקר, עדי אורזל וניר טרלובסקי. החברה שמעסיקה כ-350 עובדים ברחבי העולם, מספקת למפרסמים, גופי מדיה, אפיליאייטס, בעלי אתרי אינטרנט, מפתחי ומפיצי משחקים כלים להשגת תוצאות שיווקיות טובות יותר באינטרנט.

לפני כ-3 חודשים רכשה מטומי את MobAff - חברת טכנולוגיית פרסום ברשת המובייל. MobAff תמוזג לפעילות חברת MediaWhiz, אותה רכשה מטומי מוקדם יותר השנה .בחברה הסבירו כי רכישת MobAff צפויה לחזק בשיעור ניכר את פעילות הפרפורמנס במובייל של מדיה-ויז - פעילות שהושקה לראשונה במארס השנה.

כתבת וידאו שפורסמה באייס בחודש יולי השנה

צוות הפרסום של אדקוונט, הלקוחות ושלל השירותים שהחברה מעניקה ישולבו בקבוצת המדיה של מטומי. מטומי תשתמש בטכנולוגיה של אדקוונט כחלק מגלריית הפתרונות שהיא מספקת בעולם הרשתות החברתיות, ותספק את שירותי החברה ללקוחותיה.

יכולות הפרסום של אדקוונט ישולבו בפלטפורמות השיווק של קבוצת המדיה מטומי, הכוללות רשת תכניות שותפים (affiliate), רשת פרסום דיספליי, יכולות מגוונות לפרסום במובייל, קידום במנועי חיפוש שיווק דואר אלקטרוני ופתרונות כסף וירטואלי בעולמות מגוונים.

רכישה זו תורמת גם ליחידת הסלולר הצומחת של מטומי על ידי הוספת יכולות הפילוח המתקדמות של פייסבוק שיאפשרו ללקוחות מטומי בסלולר חשיפה ממוקדת יותר של אפליקציות וקמפיינים ברשת החברתית.אדקוונט כבר עובדת עם למעלה מחמישים אפליקציות שונות, כשלכל אפליקציה למעלה ממיליון משתמשים - לרבות 10 מתוך ה-50 אפליקציות המובילות בפייסבוק.

"העמקת הפעילות ברשתות חברתיות משתלבת באסטרטגיה של החברה להציע ללקוחותיה מגוון ערוצי מדיה שמנוהלים על ידי החברה", מסר מנכ"ל קבוצת מטומי עופר דרוקר, בהודעה שהחברה פרסמה היום (יום ה'). "עם רכישה זו, מטומי תרחיב אחיזתה בשוק הפרסום ברשתות החברתיות, שהפך למאוד משמעותי בעולמות של פרסום מבוסס תוצאות".

הרכישה הזו מסמלת מצב של WIN WIN עבור אדקוונט ומטומי כאחד", אומר ג'ו מקקורמק, מנכ"ל אדקוונט. "החיבור עם מטומי מספק לאדקוונט גישה לקהל עצום של לקוחות מטומי, ולצד זה מאפשרת למטומי להציע ללקוחותיה הרבים את כל פתרונות הפרסום באינטרנט במקום אחד, גדול ואיכותי. אנו נמשיך להשקיע בפיתוח טכנולוגיות חדשות על מנת לשמור על ההובלה שלנו ברשת הפייסבוק".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״