עכשיו זה רשמי: פובליסיס ואומניקום ימוזגו להקמת חברת הפרסום הגדולה בעולם
שיתוף הפעולה הצרפתי-אמריקאי יוצא לדרכו בעסקת הפרסום המשמעותית ביותר שנחתמה בעידן הנוכחי של התעשייה העולמית. במסיבת עיתונאים שהתקיימה לפני מספר שעות אישרו פובליסיס ואומניקום כי החברות ימוזגו לחברת פרסום אחת שתקרא פובליסיס-אומניקום כאשר כל צד יחזיק בנתח מניות שווה. זאת לאחר
השווי המוערך של החברה הממוזגת יעמוד על כ-35 מיליארד דולר. במסיבת העיתונאים נמסר כי חברי הדירקטוריון של אומניקום וכן של פובליסיס, אישרו כל אחד את העסקה פה אחד וללא התנגדות. 2 המטות של חברות הפרסום ימשיכו לפעול כפי שעשו עד היום, פובליסיס מפריז ואומניקום מניו יורק. העסקה, כך נמסר מצד אנשי פובליסיס, הייתה אמורה להיחתם סופית ברבעון האחרון של 2013 או ברבעון הראשון של 2014.
מוריס לוי וג'ון וורן, היו"ר של פובליסיס ומנכ"ל אומניקום ישמשו יחד כמנכ"לים משותפים של פובליסיס-אומניקום למשך 30 החודשים הקרובים. לאחר מכן יפרוש לוי מתפקידו כמנכ"ל בפועל ויחל לשמש כיו"ר מטעם 2 החברות כאשר וורן ימשיך בתפקיד המנכ"ל בפועל ולמעשה ינהל לבד את האופרציה.
על פי פרטי העסקה, מחזיקי המניות של פובליסיס יקבלו מניה מונפקת חדשה של פובליסיס-אומניקום בעבור כל מניית פובליסיס בה הם מחזיקים. בנוסף יקבלו מחזיקי המניות של פובליסיס דיבידנד של יורו אחד עבור כל מניה בה הם מחזיקים. מנגד מחזיקי המניות של אומניקום יקבלו 0.813 מניה מונפקת חדשה של פובליסיס-אומניקום עבור כל מניית אומניקום בה הם מחזיקים. זאת בנוסף לדיבידנד של 2 דולר עבור כל מניה בה החזיקו.
תחת פובליסיס פועלות רשתות פרסום, מדיה ויח"צ מהמובילות בעולם, ביניהן: Publicis Worldwide, סאצ'י אנד סאצ'י, ליאו ברנט, זניט אופטימדיה ו-DigitasLBi. אומניקום כוללת בתוכה את רשת BBDO, TBWA ו-DDB. 2 החברות אף מחזיקות בסוכנויות פרסום שפועלות בישראל. פובליסיס העולמית מחזיקה באופן מלא בקבוצת פובליסיס ישראל שכוללת את באומן בר ריבנאי, ליאו ברנט, פובליסיס, סופר פוש וחברת המדיה זניט. אומניקום מחזיקה במניות במשרדי הפרסום BBDO, יהושע TBWA ודרורי שלומי BBDO, המחזיקות גם בחברת המדיה המשותפת TMF. משרד הפרסום זרמון DDB מייצג בישראל את רשת DDB העולמית שפועלת גם היא תחת אונמיקום.
הפועל היוצא של המיזוג בין אומניקום לפובליסיס עתיד להביא את החברה המשותפת לעמדה מסחרית משופרת מול רשתות הטלוויזיה והעיתונים בארה"ב ואירופה, ושאר השווקים בהן פועלות החברות. שילוב הכוחות וניהול התקציבים של המותגים הבולטים בעולם ישיג עבורן מחירי מדיה מופחתים וייטיב את מצבן מול הלקוחות הקיימים ומול לקוחות פוטנציאליים.
- 4.מוריס 29/07/2013 22:16הגב לתגובה זוחוק שעות העבודה והמנוחה מאוד ברור. רק לא לחברו הטוב של שר האוצר. אם לא הצלחתם להקים איגוד, תדפיסו הכל תתעדו הכל ויום אחד תפגשו איתם בבית משפט.
- 3.יוסי צרפתי 29/07/2013 14:26הגב לתגובה זומוריס לוי הוא פשוט יהודי חם
- 2.משכורת רעב, פיטורים המוניים,מקצוענות לא ידוע? (ל"ת)אחד שעבדה שם 28/07/2013 20:11הגב לתגובה זו
- 1.פרסומאית 28/07/2013 17:26הגב לתגובה זוהם יעשו על הגב שלי מיליארדים ואני אמשיך להרוויח את המשכורת רעב שאני "מרוויחה"
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקובראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש
הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק.
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד.
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקובראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש
הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק.
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד.
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.
