"בית המוות" של היורו מתנקז לערב אחד - מי תנצח, ספרד או איטליה?
אחרי הניצחון 3:0 במשחק הראשון, בספרד יודעים שניצחון הערב יקרא תיגר על הנבחרות הפייבוריטיות. לואיס דה לה פואנטה מצפה לערב גדול של הכוכב הצעיר של ברצלונה, לאמין ימאל, וליעילות של אלברו מוראטה בחוד. בארץ המגף מרוצים מהמשחק הראשון נגד אלבניה ומהאופן שבו הקבוצה חזקה למשחק מהר. לספאלטי, נכון להבוקר, יש התלבטות אחת: מי יעלה בהרכב מבין בריאן כריסטנטה ולורנצו פלגריני. האחרון אמנם פתח נגד אלבניה, אבל לפי התרגולים יכול להיות שנראה שינוי ברגע האחרון, כך שהוא ימצא את עצמו על הספסל וניקולו בארלה ישחק בעמדה קדמית יותר.Italy vs Spain head to head all time (including Olympic Games): 🤺 🇮🇹 Italy wins: 11 🤝 Draws: 16 🇪🇸 Spain Wins: 13 Very even and interesting rivalry pic.twitter.com/EUYMCZFAan
— Italy Focus 🇮🇹 (@theitalyfocus) June 19, 2024
מי תעלה במקרה של שיוויון?
חשוב להדגיש כי במקרה של שיוויון נקודות במחזור האחרון בין מספר נבחרות, מה שיקבע הוא המאזן הפנימי בניהן. במידה והן סיימו בתיקו, הפרש השערים יכריע ויש עוד קריטריונים שכנראה לא יהיו רלוונטיים, אבל חשוב לדעת שיש פתרונות לכל תרחיש, כשבמקרה הקיצוני ייספרו מספר הצהובים והאדומים ויכריעו מי עולה ובמצב של שיוויון אופ"א יכולה ללכת אחורה, עד מוקדמות היורו, כדי לקבוע באמצעות אחוזי הצלחה מי עולה. אבל מה קורה אם רק שתי נבחרות הגיעו למחזור האחרון, שיחקו, ומאזן הנקודות והשערים שיוויוני? במקרה כזה, יהיו פנדלים. כזכור, 16 נבחרות מתוך 24 יעפילו לשלב הבא. מכיוון שיש 6 בתים, 12 יעלו אוטומטית ועוד ארבע נבחרות הטובות ביותר מהמקום השלישי יעפילו איתן. במקרה כזה, יכריע מספר הנקודות, אחריו הפרש השערים, ואחריו מספר כיבושים גבוה יותר, מספר ניצחונות גדול יותר, מאזן הגינות נמוך ורק אז מיקום גבוה במוקדמות היורו.- 1.אלון 05/08/2024 00:06הגב לתגובה זומה לא ברור ספרד תנצח את כל המשחקים שלה ותזכה ביורו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
