הארי קיין
צילום: טוויטר טוטנהאם רשמי

תשלם 100 מיליון ליש"ט? הארי קיין עשוי לעבור למנצ'סטר יונייטד

השדים האדומים מתכוונים להציע 100 מיליון ליש"ט בכדי להביא את החלוץ הבכיר. למה הוא עולה כל כך יקר רגע לפני סיום החוזה שלו אצל התרנגולים?

מיכאל וייסרמן |
אחד המלפפונים החמים של הקיץ הקרוב בפרמיירליג יהיה החלוץ הארי קיין. חלוץ נבחרת אנגליה בן ה-29 מתכוון לעזוב את טוטנהאם ונראה כי הוא מכוון למועדון גדול יותר. על פי דיווחים, באנגליה, לא מן הנמנע שתראו אותו באדום בקיץ הקרוב. קיין נחשב לאחד החלוצים המובילים בעשור האחרון ולכוכב הבלתי מעורער של הנשרים, אבל לאחרונה דובר על כך שמיצה את עצמו במועדון והוא מעוניין למצוא קבוצה בה יוכל לזכות בתארים.   בשבוע שעבר הודחה טוטנהאם בשמינית גמר ליגת האלופות על ידי מילאן. זה היה הסימן עבור החלוץ לחפש יעד חדש. בקיץ האחרון דובר על מעברו של קיין למנצ'סטר סיטי, אבל למרות הצעה גבוהה החליט בעלי טוטנהאם שלא לשחררו. העונה הבאה היא האחרונה שלו בחוזה שאמור להימשך עד קיץ 2024. לכן, טוטנהאם תנסה למכור אותו. סיטי החתימה ארלינג האלנד והנורווגי לא צפוי לעזוב הקיץ, לכן לא בטוח שקיין יסכים להיות 'כינור שני' וייתכן שיחתום ביריבה העירונית - מנצ'סטר יונייטד. מאמן השדים האדומים, אריק טן האח, הודיע כי גם עבורו קיין הוא האופציה הראשונה והעיקרית ביונייטד בעונה הקרובה. הם מוכנים להציע עבורו כ-100 מיליון ליש"ט. קיין נחשב לגדול החלוצים של טוטנהאם בכל הזמנים עם 294 הופעות ו-195 שערים. בנבחרת אנגליה שותף קיין ב-80 הופעות וכבש 53 שערים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.