סבב ה-WTA מעלה סדרת ריאליטי שיתן מבט מאחורי הקלעים על טניסאיות

סבב טניס הנשים מכוון לקהל הצעיר, ולכן יצלם סדרת ריאליטי במרכזו 6 טניסאיות בתחילת דרכן. הסדרה תהיה זמינה באינטרנט ובסלולרי, ומגובה בתמיכה מסוני אריקסון.
כתבי Bizsport |

כמעט בכל ראיון שנערך עם שחר פאר, עולה שאלת החיים הקשים בדרכים, בין טורניר לטורניר, כאשר היא נמצאת כמעט לבדה. מי שלא ממש מבין באופן מוחשי עד כמה העבודה הזו קשה, מוזמן לצפות בסדרת ריאליטי חדשה שסבב ה-WTA יעלה בקרוב, שתעקוב אחר 6 שחקניות צעירות שמנסות לעשות לעצמן שם בעולם הטניס.

הסדרה, שתכונה "Xperia Hot Shots", תתן הצצה לחייהן של הטניסאיות על המגרש ומחוצה לו, כאשר שמותיהן של 6 הבנות יוכרזו בחודש מרץ. הסדרה תשודר דרך האינטרנט וטלפוניים סלולריים, ותשתמש ברשתות חברתיות כפייסבוק ויוטיוב כדי לאפשר לאוהדים לקחת חלק פעיל.

הפרויקט נתמך בידי הספונסר הראשי של סבב ה-WTA, סוני אריקסון. "אנו בסוני אריקסון אוהבים טניס, ובעזרת הסדרה נביא בידור לכל העולם, תוך כדי הגדלת המשיכה למשחק מצד הקהל הצעיר", אמר סטפן קרואה, סגן נשיא לשיווק גלובלי בחברה.

אנדרו ווקר, מקבילו של קרואה ב-WTA, הוסיף: "סוני אריקסון היוותה פרטנר חדשני של ה-WTA מאז 2005, ואנו מאושרים שהם מביאים את הרעיון המקורי הזה לעולם טניס הנשים. זוהי דרך מלהיבה עבור אוהדים לבוא במגע עם השחקניות וגם הזדמנות מצוינת למשוך קהל חדש לענף".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה