קמעונאות: מלחמת הנחות בין רשתות השיווק? המכירות דווקא עולות ב-3 החודשים האחרונים

במכירות המזון של רשתות השיווק נרשמה עלייה של 4.9% במחירים קבועים בחישוב שנתי בין נובמבר 2007 לינואר 2008
משה בנימין |

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מפרסמת היום (ה') את נתוני מכירות רשתות השיווק בחודשים נובמבר -2007 עד ינואר 2008.

רשתות השיווק במלחמת מחירים? מסתבר שהמכירות דווקא לכיוון מעלה

על פי נתוני המגמה, בשלושת החודשים נובמבר -2007 ינואר 2008 נרשמה עלייה של 7.8% במחירים קבועים בחישוב שנתי, בסך כל המכירות של רשתות השיווק. זאת, כאמור בהמשך לעלייה של 7.6% בשלושת החודשים אוגוסט -אוקטובר 2007.

במכירות המזון של רשתות השיווק נרשמה על פי נתוני המגמה עלייה של 4.9% במחירים קבועים בחישוב שנתי בשלושת החודשים נובמבר -2007 ינואר 2008, בהמשך לעלייה של 4.6% בשלושת החודשים אוגוסט - אוקטובר 2007

המכירות בצמיחה: זינוק בקוסמטיקה וספרים

ראוי לציין כי בשנת 2007, בהשוואה לשנת 2006, נרשם גידול של 6.6% בהיקף המכירות (במחירים קבועים), של רשתות השיווק, וגידול של 3.8% במכירות המזון.

כמו כן, נרשם גידול במחירים קבועים בהיקף המכירות של קבוצות המוצרים: 10.6% במוצרי הטקסטיל וההלבשה, 9.6% במוצרי בני קיימה ו- 11.7% במוצרי הקוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים, ציוד משרדי ואופטיקה הכלולים בסעיף השונות של מוצרי הצריכה. מכירות הדלק עלו בשנת 2007 ב - 3.9%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה