"הבצפר" מציין 5 שנים להיווסדו בארוע לענף הפרסום

הארוע יתקיים ב"סקאפה" בנמל תל אביב ב-10 לספטמבר ויכלול תערוכת בוגרים, והופעות של דנה ברגר, ירמי קפלן וחמי רודנר
אפרת אדיר |

"הבצפר", בית הספר של איגוד חברות הפרסום, מציין 5 שנים להיווסדו בארוע לתעשיית הפרסום בארץ.

הארוע יתקיים ביום שני, ה-10 בספטמבר, ב"סקאפה|, בנמל ת"א, בהשתתפות בכירי ענף הפרסום, בכירי המפרסמים ובוגרי הבצפר.

עוד במסגרת הארוע תתקיים תערוכת בוגרים, הופעות של דנה ברגר, ירמי קפלן וחמי רודנר ומסיבה אל תוך הלילה. תערוכת הבוגרים תציג קמפיינים ייחודיים שהכינו בוגרי מסלול הקופירייטינג של "הבצפר" בנושא עולם המגזינים. התערוכה תכלול כ-80 מודעות וקמפיינים שעוצבו למגזינים וירחונים נבחרים מהמובילים בעולם.

מנתונים שריכז איגוד חברות הפרסום על הענף עולה, כי באיגוד חברות הפרסום חברות 58 חברות פרסום, מתוכן 12 חברות אינטראקטיב. בסך הכל, עובדים בענף הפרסום כ-3,000 עובדים, מתוכם במקצועות העיקריים: כ-410 תקציבאים, 140 סופרוויזרים, כ-130 פלנרים, כ-200 קופירייטרים, כ-190 ארט דירקטורים וכ-270 ביצועיסטים, שאר העובדים מחזיקים במשרות ניהול, אדמיניסטרציה ובתפקידים נוספים כגון מזכירות, מידענות, מדיה, טארפיק וכו'.

לדברי ורד בטש, סמנכ"ל "הבצפר": "לבצפר מגיעות 4,000 פניות של מועמדים ללימודים בכל שנה, מתוכם מתקבלים ללימודים כ-400 תלמידים בכל שנה במקצועות פלנינג, תקציבאות, מדיה, קופירייטינג, יחסי ציבור ופרסום שיווק. מהנתונים שבידינו עולה, כי בממוצע כ-68% מהבוגרים נקלטים מידי שנה בתעשיית הפרסום".

לדברי יגאל בראון, מנכ"ל איגוד חברות הפרסום ו"הבצפר": "ענף הפרסום עבר מהפכה מקצועית בעשור האחרון. רמת וכמות השירותים שהענף נדרש לספק למפרסמים התרחבה מאוד בשנים האחרונות. תכנון אסטרטגי, מיתוג, תכנון וקניית מדיה, שיווק אינטראקטיבי הם רק חלק מהשירותים המקצועיים שהענף שלנו מספק וכדי לעמוד במשימה בהצלחה דרושים לנו אנשי מקצוע מומחים ומיומנים שלמדו את המקצוע".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה