ערן רוט מקרן הגשמה: "משקיע ישראלי יכול עם 30 אלף דולר להיכנס לפרויקט של 140 מיליון דולר במנהטן"

ביום רביעי Bizportal עורך כנס "ועידת השקעות - מפת דרכים" בהשתתפות בכירים בכלכלה ובפוליטיקה
אבי שאולי | (2)
נושאים בכתבה אבי כץ קרן הגשמה

עו"ד ערן רוט, שותף ומנכ"ל קרן הגשמה, קרן השקעות קבוצתית, ישתתף בכנס "ועידת השקעות - מפת דרכים" של Bizportal שיתקיים ביום רביעי בהשתתפות בכירים בכלכלה ובפוליטיקה.

עו"ד ערן רוט אמר היום ל-Bizportal כי "יזמים מקבלים היום אשראי בדוחק בעקבות הרגולציה ואנחנו מהווים פיתרון לצורך העמדת הון עצמי הנדרש לצורך הקמת פרויקטים. היום אנו בוחנים פרויקט של 140 מיליון דולר בניו-יורק כשכל משקיע שם 30 אלף דולר".

ביום רביעי (ה-28 במאי) Bizportal יקיים כנס "ועידת השקעות - מפת דרכים" בהשתתפות בכירים בכלכלה ובפוליטיקה. בין המשתתפים: שר הבינוי והשיכון, אורי אריאל, ציפי לבני, שרת המשפטים, יוסי ביינארט, מנכ"ל הבורסה לניירות ערך, יוג'ין קנדל, יו"ר המועצה הלאומית לכלכלה, פרופ' נתן זוסמן, מנהל המחקר בבנק ישראל ועוד.

קרן הגשמה מחברת בין משקיעים לבין פעילות יזמית במגוון תחומים: נדל"ן בארץ ובחו"ל, מסחר, תעשיה, טכנולוגיה ועוד. הקרן הוקמה במטרה לענות על צורך של משקיעים בעלי הון מוגבל, להשתתף בפעילות יזמית בהיקפים גדולים.

לקרן הגשמה מאגר של אלפי משקיעים, חברי מועדון, מקבלים ניוזלטר מדי פעם לרעיונות השקעה שונים והם מצטרפים לפי בחירתם. השקעות לדוגמא: תמ"א 38 ברחוב הנביאים בבת-ים, חוות דגים בנגב, בניין מגורים בברלין, בניין מגורים בברוקלין ניו-יורק.

הקרן הינה בבעלות אנשי העסקים אבי כץ, גיל אונגר, עו"ד חנן שמש, הדסה רוזנברג CPA, יצחק לאופר ועו"ד ערן רוט.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    הנשר 26/05/2014 18:12
    הגב לתגובה זו
    אם הכל מצוין שם אז למה הוא עזב את זה?
  • 1.
    צופה 26/05/2014 18:04
    הגב לתגובה זו
    אז מציעים פרוייקט אחר כל פעם אך עם תנאים דומים למשקיעים לא מסווגים - מדוע אין פה בדיקה של הפעילות?

מנכ"ל ITGI: "שוק צינתורי המוח הוא שוק בתחילת דרכו, מצפים לצמיחה"

אחד הדוברים במסגרת פאנל הביומד בוועידת ההשקעות של Bizportal יהיה אביב לוטן, מנכ"ל חברת ITGI
ידידיה אפק |

ביום ד' זה מגיע - ועידת ההשקעות 'מפת הדרכים' של Bizportal, שתתקיים במרכז הקונגרסים AVENUE בקריית שדה התעופה. בין הדוברים יהיה גם מנכ"ל איטיג'יאי אביב לוטן, שידבר על כניסה לשווקים חדשים, האתגרים העומדים בפני החברה ומה הוא מצפה לעתיד. השוק האמריקאי הינו השוק הגדול ביותר למוצרי החברה והחברה עדיין לא פועלת בו- מה התוכניות שלכם לגביו? "הכניסה לשוק האמריקאי, שהוא בלי ספק השוק הגדול ביותר למוצרי החברה, היא כניסה לא פשוטה ויקרה מאד בשל הדרישות המחמירות לקבלת אישור ה-FDA ולכן החברה חיפשה את השותף המתאים לכניסה לשוק האמריקאי", אומר לוטן. "בנובמבר 2013, לאחר תהליך בחינה משותף החלטנו ללכת יחד עם החברה האמריקאית Vascular Solutions (סימול: VASC) ולהתקשר עם החברה בהסכם שיתוף פעולה אסטרטגי לשיווק המוצר הקרדיולוגי בארה"ב. ההסכם מהווה אבן דרך משמעותית בחיי החברה התקשרות זו מוכיחה את עצמה בחצי שנה האחרונה כמוצלחת ביותר". מהם השווקים שאליהם לוטשת עיניים החברה כעת? "בשנתיים האחרונות חתמה החברה על מספר הסכמי הפצה בלעדיים המותנים בהתחייבויות כספיות מצד המפיצים. מטרת החברה היא לפתוח שווקים חדשים לשני קווי המוצרים של החברה - לתחום הנוירולוגי ולתחום הקרדיולוגי. המיקוד של החברה הוא חדירה לשוקי דרום אמריקה, צפון אמריקה ורוסיה. בחודש האחרון התקבלו בחברה הזמנות ראשונות ממפיצים באמריקה הלטינית ובקנדה והחברה מצפה לקבל הזמנות נוספות עוד השנה, כתוצאה מעבודת השיווק האינטנסיבית שנעשתה במדינות אלה", מציין לוטן. ITGI התחילה למכור לפני מספר שנים ועדיין לא הראתה שיפור ניכר במכירות, מדוע לדעתך? "מכירת מוצרים, לעומת מכירת חלומות, הוא תהליך ארוך", מסביר לוטן. "בכדי לבסס את מעמדם בשוק, נדרשות חברות מכשור רפואי להתקשר עם מובילי דעה, לאסוף מידע קליני רחב ולהתקשר בשיתופי פעולה עם מפיצים וגופים אסטרטגיים חזקים בטריטוריות נבחרות. פעולות אלה, כאמור, דורשות זמן ומימון רב". "במהלך 18 החודשים האחרונים השקיעה החברה מאמצים רבים להשיגם ותמשיך להשקיע זמן וכסף כדי להגיע לשווקים חדשים. נכון למועד זה, קצב מכירת הסטנטים של החברה הולך וגדל בטריטוריות בהן החברה פועלת והם נחשבים למוצר מועדף באינדיקציות להן מיועדים מוצרי החברה. מספר המקרים של שימוש במוצרי החברה על ידי רופאים מובילים והצגתם בכנסים יוקרתיים של התעשיה עולה. לכן, לאחר ביסוס מעמדה של החברה בשוק ובניית מערך הפצה מתאים, ניתן לראות עליה מתמדת במכירות מוצרי החברה בשווקים השונים בהם היא פועלת". לוטן מציין שמכירות החברה גבוהות ממכירותיהן של כ-38 חברות ביומד אחרות, הנסחרות בבורסה הישראלית, כאשר חלקן הגדול אינו מוכר כלל. מה אתה צופה לגבי הצמיחה של הסטנטים למוח שפיתחתם בשנים הקרובות? "החברה צופה גידול במכירות בשווקים הקיימים וחדירה לשווקים חדשים, וכמו כל חברה המפתחת מוצרים חדשניים ומצילי חיים, המשך פיתוח דור העתיד של המוצרים שלנו ואף כניסה לתחומים קלינים נוספים". "בשנה האחרונה, הקצתה החברה משאבים רבים לטובת פעילות מחקר ופיתוח אשר הביאה לשיפורים בסטנטים הקיימים של החברה. בין השיפורים, ניתן למנות החלפה של רקמת הסטנט הקיימת לרקמה משופרת וכן, המשך פיתוח של הדור הבא של הסטנט הנוירולוגי אשר צפוי לקבל אישור CE בחודשים הקרובים". "שוק צינתורי המוח הוא שוק בתחילת דרכו וכך גם הטכנולוגיות שבבסיס המוצרים לשוק זה ולכן החברה צופה צמיחה משמעותית בתחום זה בשנים הקרובות".