זה השווי שפנגו מעניקה לאפליקציית המוניות גט

אפליקציית החניה פנגו הביעה עניין ברכישת אפליקציית המוניות אך שמה תג מחיר הנמוך בכ-20% מהשווי שהוענק לה בשנה עברה
דור עצמון | (2)
נושאים בכתבה גט טקסי פנגו

אפליקציית פנגו המאפשרת תשלום באמצעות הטלפון הסלולרי עבור שירותי חניה, רכב ודרך, מקיימת בימים אלו משא ומתן לרכישת אפיקציית המוניות גט לפי שווי של קצת יותר מ-200 מיליון דולר.

עפ"י הדיווחים, בעלי המניות באפליקציית גט דרשו סכום של כ-250 מיליון דולר, שווי שניתן לחברה אך בשנה שעברה. מנגד, בפנגו מדברים על סכום נמוך משמעותית של כ-170 מיליון דולר, אך לפי ההערכות, השניים צפויים להיפגש באמצע, קרי קצת מעל ל-200 מיליון דולר, לכשתבשיל העסקה.

זו אינה הפעם הראשונה שבה גט מוצעת למכירה אך צריך לזכור ששוויה המקורי של גט נאמד עד לפני כמה שנים בכמעט 2 מיליארד דולר. קרן VNV Global השבדית המחזיקה ב-43% מגט, השיקעה לאורך השנים למעלה מ-100 מיליון דולר ולקחה על עצמה גם את החוב של גט. בדוח האחרון שפרסמה, הפחיתה VNV את השווי של גט לכ-220 מיליון דולר לאחר שזה הוערך על ידה קודם לכן בכ-300 מיליון דולר.

מחברת גט נמסר: "מאז שחברת Gett הפכה להיות מהחברות הרווחיות היחידות בעולם בתחומה היא מרכזת התעניינות רבה בקרב גורמים פיננסים ושותפים אסטרטגיים מישראל ומהעולם. החברה מנועה מלהתייחס לשיחות שהיא מקיימת עם גורמים עסקיים". 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    רוניck 04/03/2024 14:07
    הגב לתגובה זו
    ....לעניות דעתי גם "פנגו" לאחר בדיקת נאותות מעמיקה יבינו שאין פוטנציאל עתידי ב Gett וזו חברה שלא שווה 220-250 מיליון דולר...היא עברה את שיאה ממזמן, היזמים המקימים שלה ושורת מנהלים עזבו לאחרונה , שוויה רק הולך ויורד עם השנים , תדמיתה בקרב הנהגים (אלה שמספקים את השירות עבורה ) רק יורדת והרבה עזבו...והיא רק "שורפת מזומנים".
  • חיפאי 06/03/2024 18:35
    הגב לתגובה זו
    גט רווחית כבר שנתיים וממשיכה לצמוח (שורפת מזומנים?), עם ידע והבנת שוק של כמעט עשור וחצי, בכמה וכמה מדינות, נכסי IP נכבדים, שמהווים חסם גבוהה מאוד למתחרים בשוק התחבורה.
BYD Sealion 5 DM-i צילום יואב פולסBYD Sealion 5 DM-i צילום יואב פולס

הפלאג אין הייבריד הזול בישראל BYD Sealion 5 DM-i

ברוך בורא פרי התחרות, 'שלמה מוטורס' יבואנית דגמי BYD לישראל החלה בשיווק ה BYD Sealion 5 DM-i - קרוסאובר משפחתי בסגמנט C, עם הנעת פלאג אין הייבריד.

המחירים 167,000 ש"ח לדגם הכניסה קומפורט ו- 172,000 ש"ח לדגם דיזיין המאובזר. ההבדלים בין הדגמים אינם רק באבזור אלא גם בטווח החשמלי. 

דגם הקומפורט הוא הפלאג אין הייבריד הזול ביותר בישראל כרגע.

יואב פולס |

שלמה מוטורס יבואנית דגמי BYD לישראל השיקה במטה היצרנית בשנזן בסין את ה BYD Sealion 5, קרוסאובר בסגמנט C עם הנעת פלאג אין הייבריד.

טכנולוגיית הפלאג אין הייבריד של BYD החלה עוד בשנת 2008 עם השקה של דגם מקומי בתצורת פלאג אין הייבריד. מאז ייצרה החברה כ- 7,000,000 כלי רכב עם הנעה זו, כשבשנים האחרונות מציידת היצרנית את דגמי הפלאג אין בטכנולוגיית DM-i ( Dual Motor) של החברה.

בישראל משווקות כבר היום עם טכנולוגיה זו ה BYD Seal U והמשפחתית המצוינת ה BYD Seal 5 אותה בחנתי ממש לאחרונה.

המגמות בשוק המקומי עם הצמיחה הגדולה של דגמי הפלאג אין הייבריד המתקדמים, לצד התמתנות קלה של הביקושים לדגמים החשמליים, הביאו את היצרנית יחד עם 'שלמה מוטורס' להקדים את כל העולם ולהביא לשוק הישראלי את ה BYD Sealion 5, קרוסאובר C-Suv עם הנעת פלאג אין הייבריד.


BYD Sealion 5 DM-i. צילום יואב פולס


BYD Sealion 5 DM-i צילום יואב פולסBYD Sealion 5 DM-i צילום יואב פולס

הפלאג אין הייבריד הזול בישראל BYD Sealion 5 DM-i

ברוך בורא פרי התחרות, 'שלמה מוטורס' יבואנית דגמי BYD לישראל החלה בשיווק ה BYD Sealion 5 DM-i - קרוסאובר משפחתי בסגמנט C, עם הנעת פלאג אין הייבריד.

המחירים 167,000 ש"ח לדגם הכניסה קומפורט ו- 172,000 ש"ח לדגם דיזיין המאובזר. ההבדלים בין הדגמים אינם רק באבזור אלא גם בטווח החשמלי. 

דגם הקומפורט הוא הפלאג אין הייבריד הזול ביותר בישראל כרגע.

יואב פולס |

שלמה מוטורס יבואנית דגמי BYD לישראל השיקה במטה היצרנית בשנזן בסין את ה BYD Sealion 5, קרוסאובר בסגמנט C עם הנעת פלאג אין הייבריד.

טכנולוגיית הפלאג אין הייבריד של BYD החלה עוד בשנת 2008 עם השקה של דגם מקומי בתצורת פלאג אין הייבריד. מאז ייצרה החברה כ- 7,000,000 כלי רכב עם הנעה זו, כשבשנים האחרונות מציידת היצרנית את דגמי הפלאג אין בטכנולוגיית DM-i ( Dual Motor) של החברה.

בישראל משווקות כבר היום עם טכנולוגיה זו ה BYD Seal U והמשפחתית המצוינת ה BYD Seal 5 אותה בחנתי ממש לאחרונה.

המגמות בשוק המקומי עם הצמיחה הגדולה של דגמי הפלאג אין הייבריד המתקדמים, לצד התמתנות קלה של הביקושים לדגמים החשמליים, הביאו את היצרנית יחד עם 'שלמה מוטורס' להקדים את כל העולם ולהביא לשוק הישראלי את ה BYD Sealion 5, קרוסאובר C-Suv עם הנעת פלאג אין הייבריד.


BYD Sealion 5 DM-i. צילום יואב פולס