מאפליקציית חניה בכחול לבן וחניונים, הפכה פנגו לשירות כלל-תחבורתי. סמנכ"לית השיווק של האפליקציה, ליטל פרנקל, מסבירה ל"ביז מדיה" על האבולוציה של פנגו, הבחירה בשני כהן לפרנזטורית והאפקטיביות של הקמפיין החדש שעלה | סמנכ"לי שיווק מדברים
כהן השתתפה בכתיבתו של הקמפיין שעולה השבוע בטלוויזיה ובדיגיטל, בהפקת משרד הפרסום אברהם. האפליקציה החדשה מתרחבת לכל עולמות התחבורה, כגון חניה, תשלום בתחבורה ציבורית, תדלוק ועוד