רכישת גט: בנק הפועלים ובנק מזרחי יעמידו מימון של 560 מיליון שקל לפנגו
העסקה לרכישת אפליקציית המוניות גט על ידי אפליקציית פנגו המאפשרת תשלום באמצעות הטלפון הסלולרי עבור שירותי חניה, רכב ודרך, נמצאת מעבר לפינה. בנק הפועלים ובנק מזרחי טפחות יעמידו לרשות פנגו מימון של כ-560 מיליון שקל לרכישת גט, זאת מתוך סך של כ-700 מיליון שקל בו צפויה העסקה להיחתם. כ-140 מיליון שקל נוספים יגיעו מההון הקיים של גט.
זו אינה הפעם הראשונה שבה גט מוצעת למכירה אך צריך לזכור ששוויה המקורי של גט נאמד עד לפני כמה שנים בכמעט 2 מיליארד דולר. קרן VNV Global השבדית המחזיקה ב-43% מגט, השקיעה לאורך השנים למעלה מ-100 מיליון דולר ולקחה על עצמה גם את החוב של גט. בדוח האחרון שפרסמה, הפחיתה VNV את השווי של גט לכ-220 מיליון דולר לאחר שזה הוערך על ידה קודם לכן בכ-300 מיליון דולר. כעת הקרן צפויה לקבל כ-60 מיליון שקל.
בעלי המניות באפליקציית גט דרשו בתחילה סכום של כ-250 מיליון דולר, שווי שניתן לחברה אך בשנה שעברה. מנגד, בפנגו דיברו על סכום נמוך משמעותית של כ-170 מיליון דולר אך העסקה כאמור צפויה להיחתם במחיר שינוע בין 190-200 מיליון דולר, מחיר דומה לסכום שהערכנו כאן בביזפורטל בשבוע שעבר.
בגלובס דווח הבוקר כי בחברת הביטוח הראל המהווה בעלת מניות משמעותית בפנגו, מעריכים כי המחיר ככל הנראה גבוה מדי ביחס לתשואה שהחברה תוכל להציג בשנים הבאות.
- 1.נשמע כעסקה גרוע לפנגו. בכיה לדורות (ל"ת)סודי 10/03/2024 12:52הגב לתגובה זו

הפלאג אין הייבריד הזול בישראל BYD Sealion 5 DM-i
ברוך בורא פרי התחרות, 'שלמה מוטורס' יבואנית דגמי BYD לישראל החלה בשיווק ה BYD Sealion 5 DM-i - קרוסאובר משפחתי בסגמנט C, עם הנעת פלאג אין הייבריד.
המחירים 167,000 ש"ח לדגם הכניסה קומפורט ו- 172,000 ש"ח לדגם דיזיין המאובזר. ההבדלים בין הדגמים אינם רק באבזור אלא גם בטווח החשמלי.
דגם הקומפורט הוא הפלאג אין הייבריד הזול ביותר בישראל כרגע.
שלמה מוטורס יבואנית דגמי BYD לישראל השיקה במטה היצרנית בשנזן בסין את ה BYD Sealion 5, קרוסאובר בסגמנט C עם הנעת פלאג אין הייבריד.
טכנולוגיית הפלאג אין הייבריד של BYD החלה עוד בשנת 2008 עם השקה של דגם מקומי בתצורת פלאג אין הייבריד. מאז ייצרה החברה כ- 7,000,000 כלי רכב עם הנעה זו, כשבשנים האחרונות מציידת היצרנית את דגמי הפלאג אין בטכנולוגיית DM-i ( Dual Motor) של החברה.
בישראל משווקות כבר היום עם טכנולוגיה זו ה BYD Seal U והמשפחתית המצוינת ה BYD Seal 5 אותה בחנתי ממש לאחרונה.
המגמות בשוק המקומי עם הצמיחה הגדולה של דגמי הפלאג אין הייבריד המתקדמים, לצד התמתנות קלה של הביקושים לדגמים החשמליים, הביאו את היצרנית יחד עם 'שלמה מוטורס' להקדים את כל העולם ולהביא לשוק הישראלי את ה BYD Sealion 5, קרוסאובר C-Suv עם הנעת פלאג אין הייבריד.
- המכסים באירופה הופכים ליתרון: איך יצרניות הרכב הסיניות עוקפות את החסמים
- שוק הרכב - דגמים, מותגים ויצרנים מובילים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

הפלאג אין הייבריד הזול בישראל BYD Sealion 5 DM-i
ברוך בורא פרי התחרות, 'שלמה מוטורס' יבואנית דגמי BYD לישראל החלה בשיווק ה BYD Sealion 5 DM-i - קרוסאובר משפחתי בסגמנט C, עם הנעת פלאג אין הייבריד.
המחירים 167,000 ש"ח לדגם הכניסה קומפורט ו- 172,000 ש"ח לדגם דיזיין המאובזר. ההבדלים בין הדגמים אינם רק באבזור אלא גם בטווח החשמלי.
דגם הקומפורט הוא הפלאג אין הייבריד הזול ביותר בישראל כרגע.
שלמה מוטורס יבואנית דגמי BYD לישראל השיקה במטה היצרנית בשנזן בסין את ה BYD Sealion 5, קרוסאובר בסגמנט C עם הנעת פלאג אין הייבריד.
טכנולוגיית הפלאג אין הייבריד של BYD החלה עוד בשנת 2008 עם השקה של דגם מקומי בתצורת פלאג אין הייבריד. מאז ייצרה החברה כ- 7,000,000 כלי רכב עם הנעה זו, כשבשנים האחרונות מציידת היצרנית את דגמי הפלאג אין בטכנולוגיית DM-i ( Dual Motor) של החברה.
בישראל משווקות כבר היום עם טכנולוגיה זו ה BYD Seal U והמשפחתית המצוינת ה BYD Seal 5 אותה בחנתי ממש לאחרונה.
המגמות בשוק המקומי עם הצמיחה הגדולה של דגמי הפלאג אין הייבריד המתקדמים, לצד התמתנות קלה של הביקושים לדגמים החשמליים, הביאו את היצרנית יחד עם 'שלמה מוטורס' להקדים את כל העולם ולהביא לשוק הישראלי את ה BYD Sealion 5, קרוסאובר C-Suv עם הנעת פלאג אין הייבריד.
- המכסים באירופה הופכים ליתרון: איך יצרניות הרכב הסיניות עוקפות את החסמים
- שוק הרכב - דגמים, מותגים ויצרנים מובילים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7