Gett גט טקסי
צילום: יח"צ

רכישת גט: בנק הפועלים ובנק מזרחי יעמידו מימון של 560 מיליון שקל לפנגו

דור עצמון | (1)
נושאים בכתבה גט טקסי פנגו

העסקה לרכישת אפליקציית המוניות גט על ידי אפליקציית פנגו המאפשרת תשלום באמצעות הטלפון הסלולרי עבור שירותי חניה, רכב ודרך, נמצאת מעבר לפינה. בנק הפועלים ובנק מזרחי טפחות יעמידו לרשות פנגו מימון של כ-560 מיליון שקל לרכישת גט, זאת מתוך סך של כ-700 מיליון שקל בו צפויה העסקה להיחתם. כ-140 מיליון שקל נוספים יגיעו מההון הקיים של גט.

זו אינה הפעם הראשונה שבה גט מוצעת למכירה אך צריך לזכור ששוויה המקורי של גט נאמד עד לפני כמה שנים בכמעט 2 מיליארד דולר. קרן VNV Global השבדית המחזיקה ב-43% מגט, השקיעה לאורך השנים למעלה מ-100 מיליון דולר ולקחה על עצמה גם את החוב של גט. בדוח האחרון שפרסמה, הפחיתה VNV את השווי של גט לכ-220 מיליון דולר לאחר שזה הוערך על ידה קודם לכן בכ-300 מיליון דולר. כעת הקרן צפויה לקבל כ-60 מיליון שקל.

בעלי המניות באפליקציית גט דרשו בתחילה סכום של כ-250 מיליון דולר, שווי שניתן לחברה אך בשנה שעברה. מנגד, בפנגו דיברו על סכום נמוך משמעותית של כ-170 מיליון דולר אך העסקה כאמור צפויה להיחתם במחיר שינוע בין 190-200 מיליון דולר, מחיר דומה לסכום שהערכנו כאן בביזפורטל בשבוע שעבר.

בגלובס דווח הבוקר כי בחברת הביטוח הראל המהווה בעלת מניות משמעותית בפנגו, מעריכים כי המחיר ככל הנראה גבוה מדי ביחס לתשואה שהחברה תוכל להציג בשנים הבאות.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    נשמע כעסקה גרוע לפנגו. בכיה לדורות (ל"ת)
    סודי 10/03/2024 12:52
    הגב לתגובה זו
דיפאל S05. צילום יצרןדיפאל S05. צילום יצרן

דיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון

מכשירי תנועה יבואנית דגמי דיפאל לישראל מנערת את השוק עם הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי בקטגוריה C, עם בסיס גלגלים של 2.88 מטר ומחיר של החל מ- 150.0 אש"ח. 

יואב פולס |

מכשירי תנועה, יבואנית דגמי דיפאל לישראל השיקה את הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי מעוצב במחיר אגרסיבי.

הדיפאל S05 הוא אח קטן לדיפאל S07  המיובא על ידי 'מכשירי תנועה' מזה כשנה. הדיפאל S05 הוא כאמור קרוסאובר חשמלי בקטגוריית C-Suv הצפופה מאוד היום בשוק הישראלי והוא מגיע עם שני יתרונות משמעותיים – בסיס הגלגלים של ה S05 הוא בגודל 2.88 מטר, וחסר תקדים לקטגוריה שלו, והמחיר בו הוא משווק, החל ב- 150.0 אש"ח, נמוך בכ – 20,000 ₪ מהתחרות הישירה.

העיצוב מודרני וכולל את כל הרכיבים ההכרחיים היום כמו חזית אטומה, יחידות תאורה משולבות לד, ידיות דלתות נסתרות ועוד.


דיפאל S05 סביבת נהג. צילום יצרן

תא הנוסעים נקי מאוד ובמרכז הדשבורד מסך מולטימדיה בגודל ''15.4 עם קישוריות אלחוטית מקורית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, תצוגה עילית לנהג, עדכוני OTA, מצלמות 540°, ועוד. ל- S05 גג פנורמי הכולל וילון חשמלי הכרחי, ואבזור נדיב בכל רמות הגימור.

המימדים החיצוניים של הדיפאל S05 מספרים רק חלק מהסיפור עם אורך כולל של 4.62 מטר, רוחב של 1.9 מטר וגובה של 1.6 מטר. בסיס הגלגלים של הדיפאל S05 גדול משמעותית מכל המתחרות בקטגוריה עם נתון מרשים של 2.88 מטר, שכולו מיועד לטובת המרווח הפנימי לנוסעים.

ג'ילי Starray EM-i החל מ 170.0 אש"ח. צילום יואב פולסג'ילי Starray EM-i החל מ 170.0 אש"ח. צילום יואב פולס

ג'ילי Starray EM-i החל מ 170.0 אלף ש"ח

ג'יאו מוביליטי יבואנית דגמי ג'ילי לישראל החלה בשיווק הג'ילי Starray EM-i עם הנעת פלאג אין הייבריד.

המחירים 170.0 אש"ח לדגם PRO ו - 176.0 אש"ח לדגם TECH

בכוונת היבואנית לייבא גם את הג'ילי EX2 החשמלית הקומפקטית, במהלך 2026

יואב פולס |

ג'יאו מוביליטי יבואנית דגמי ג'ילי לישראל השיקה את הג'ילי Starray EM-i דגם הפלאג אין הייבריד החדש של היצרנית. אם משהו מצלצל לכם מוכר אתם לא טועים, כבר בתחילת נובמבר פרסמנו ממש כאן במדור אודות תחילת הייבוא של הרכב, עם הפרטים הטכניים שהיו ברשותנו.

הג'ילי Starray EM-i הוא קרוסאובר בסגמנט C-Suv העושה שימוש בפלטפורמה GEA של היצרנית, אותה פלטפורמה בה עושה שימוש גם הקרוסאובר החשמלי של היצרנית ה EX5. עד כדי כך הפלטפורמות זהות, שחלק מהתמונות של ה Starray EM-i שהגיעו מהיצרנית נשאו את השם EX5 EM-i.

ה Starray EM-i עושה שימוש בהנעת פלאג אין הייבריד מהדור החדש בה הנעת הרכב מבוצעת על ידי המנוע החשמלי, ומנוע הבנזין משמש לטעינת הסוללה ויכול גם לספק חשמל ישירות למנוע החשמלי.

המימדים של הג'ילי Starray EM-i מציבים בחלק העליון של הסגמנט בהיבט המימדים עם אורך כולל של 4.74 מטר, רוחב של 1.905 מטר, גובה של 1.685 מטר ובסיס גלגלים של 2.755 מטר, כאמור מהגדולים שבקטגוריית ה C-Suv.

ג'ילי Starray EM-i סביבת נהג. צילום יואב פולס