לאחר מו"מ על השווי: פנגו רוכשת את גט טקסי תמורת 175 מיליון דולר

העסקה טעונה אישור של בעלי המניות שלא צפויים להתנגד וזקוקים לרוב של 70% על מנת להחיל אותה על כל בעלי המניות
דור עצמון |

אפליקציית פנגו המאפשרת תשלום באמצעות הטלפון הסלולרי עבור שירותי חניה, רכב ודרך, רכשה את אפליקציית המוניות גט טקסי ב-175 מיליון דולר.

פנגו קיימה בחודשים האחרונים משא-ומתן אינטנסיבי לרכישת גט כאשר ההערכות הראשוניות בשוק דיברו על מחיר שמוערך בכ-200 מיליון דולר. בעלי המניות באפליקציית גט דרשו סכום של כ-250 מיליון דולר, שווי שניתן לחברה אך בשנה שעברה. מנגד, בפנגו דיברו על סכום נמוך משמעותית של כ-170 מיליון דולר, בדומה לסכום עליו כאמור סוכם.

העסקה טעונה אישור של בעלי המניות שלא צפויים להתנגד וזקוקים לרוב של 70% על מנת להחיל אותה על כל בעלי המניות.

לפני כחודשיים פורסם כי בנק הפועלים ובנק מזרחי טפחות יעמידו לרשות פנגו מימון של עד 560 מיליון שקל לרכישת גט כאשר בקופתה של גט ישנם כ-150 מיליון שקלים נוספים.

זו אינה הפעם הראשונה שבה גט מוצעת למכירה אך צריך לזכור ששוויה המקורי של גט נאמד עד לפני כמה שנים בכמעט 2 מיליארד דולר. קרן VNV Global השבדית המחזיקה ב-43% מגט, השיקעה לאורך השנים למעלה מ-100 מיליון דולר ולקחה על עצמה גם את החוב של גט. בדוח האחרון שפרסמה, הפחיתה VNV את השווי של גט לכ-220 מיליון דולר לאחר שזה הוערך על ידה קודם לכן בכ-300 מיליון דולר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
BYD Sealion 5 DM-i צילום יואב פולסBYD Sealion 5 DM-i צילום יואב פולס

הפלאג אין הייבריד הזול בישראל BYD Sealion 5 DM-i

ברוך בורא פרי התחרות, 'שלמה מוטורס' יבואנית דגמי BYD לישראל החלה בשיווק ה BYD Sealion 5 DM-i - קרוסאובר משפחתי בסגמנט C, עם הנעת פלאג אין הייבריד.

המחירים 167,000 ש"ח לדגם הכניסה קומפורט ו- 172,000 ש"ח לדגם דיזיין המאובזר. ההבדלים בין הדגמים אינם רק באבזור אלא גם בטווח החשמלי. 

דגם הקומפורט הוא הפלאג אין הייבריד הזול ביותר בישראל כרגע.

יואב פולס |

שלמה מוטורס יבואנית דגמי BYD לישראל השיקה במטה היצרנית בשנזן בסין את ה BYD Sealion 5, קרוסאובר בסגמנט C עם הנעת פלאג אין הייבריד.

טכנולוגיית הפלאג אין הייבריד של BYD החלה עוד בשנת 2008 עם השקה של דגם מקומי בתצורת פלאג אין הייבריד. מאז ייצרה החברה כ- 7,000,000 כלי רכב עם הנעה זו, כשבשנים האחרונות מציידת היצרנית את דגמי הפלאג אין בטכנולוגיית DM-i ( Dual Motor) של החברה.

בישראל משווקות כבר היום עם טכנולוגיה זו ה BYD Seal U והמשפחתית המצוינת ה BYD Seal 5 אותה בחנתי ממש לאחרונה.

המגמות בשוק המקומי עם הצמיחה הגדולה של דגמי הפלאג אין הייבריד המתקדמים, לצד התמתנות קלה של הביקושים לדגמים החשמליים, הביאו את היצרנית יחד עם 'שלמה מוטורס' להקדים את כל העולם ולהביא לשוק הישראלי את ה BYD Sealion 5, קרוסאובר C-Suv עם הנעת פלאג אין הייבריד.


BYD Sealion 5 DM-i. צילום יואב פולס


BYD Sealion 5 DM-i צילום יואב פולסBYD Sealion 5 DM-i צילום יואב פולס

הפלאג אין הייבריד הזול בישראל BYD Sealion 5 DM-i

ברוך בורא פרי התחרות, 'שלמה מוטורס' יבואנית דגמי BYD לישראל החלה בשיווק ה BYD Sealion 5 DM-i - קרוסאובר משפחתי בסגמנט C, עם הנעת פלאג אין הייבריד.

המחירים 167,000 ש"ח לדגם הכניסה קומפורט ו- 172,000 ש"ח לדגם דיזיין המאובזר. ההבדלים בין הדגמים אינם רק באבזור אלא גם בטווח החשמלי. 

דגם הקומפורט הוא הפלאג אין הייבריד הזול ביותר בישראל כרגע.

יואב פולס |

שלמה מוטורס יבואנית דגמי BYD לישראל השיקה במטה היצרנית בשנזן בסין את ה BYD Sealion 5, קרוסאובר בסגמנט C עם הנעת פלאג אין הייבריד.

טכנולוגיית הפלאג אין הייבריד של BYD החלה עוד בשנת 2008 עם השקה של דגם מקומי בתצורת פלאג אין הייבריד. מאז ייצרה החברה כ- 7,000,000 כלי רכב עם הנעה זו, כשבשנים האחרונות מציידת היצרנית את דגמי הפלאג אין בטכנולוגיית DM-i ( Dual Motor) של החברה.

בישראל משווקות כבר היום עם טכנולוגיה זו ה BYD Seal U והמשפחתית המצוינת ה BYD Seal 5 אותה בחנתי ממש לאחרונה.

המגמות בשוק המקומי עם הצמיחה הגדולה של דגמי הפלאג אין הייבריד המתקדמים, לצד התמתנות קלה של הביקושים לדגמים החשמליים, הביאו את היצרנית יחד עם 'שלמה מוטורס' להקדים את כל העולם ולהביא לשוק הישראלי את ה BYD Sealion 5, קרוסאובר C-Suv עם הנעת פלאג אין הייבריד.


BYD Sealion 5 DM-i. צילום יואב פולס