צפו: קמפיין ה"סופר-אפליקציה" של פנגו בכיכובה של שני כהן
פנגו יוצאת השבוע בקמפיין חדש בכיכובה של הפרזנטורית שני כהן, לקראת השקת ה"סופר-אפליקציה" – שתרחיב את מנעד השירותים שהחברה מעניקה. על הקמפיין שיעלה בפריסה ארצית בטלוויזיה ובדיגיטל, חתום משרד הפרסום אברהם, וכהן השתתפה בכתיבת הקמפיין יחד בשיתוף הכותבים של ארץ נהדרת, לדמותה - זמרת הפופ לי-פן גולד.
בפרסומת החדשה מחליטה כהן לבחון את הסופר אפליקציה החדשה של פנגו ולהציב לה מספר אתגרים קומיים במיוחד בעולמות התחבורה - בחניונים, בתחבורה ציבורית ובתחנת דלק.
ה"סופר אפליקציה" של פנגו מרחיבה כאמור את מנעד השירותים שהחברה מעניקה, לכל עולמות התחבורה - חניה בכחול לבן ובחניונים, תשלום בכלל אמצעי התחבורה הציבורית (אוטובוסים ורכבות), קורקינטים שיתופיים, תשלום על תדלוק בתחנות וחנויות נוחות, כבישי אגרה ועוד. כלל שירותי התחבורה יופיעו על מפה אינטראקטיבית שתציע אפשרות חיפוש ספציפי לכל שירות בהתאם לצורך ולמיקום של הלקוח.
ליטל פרנקל, סמנכ"לית השיווק של פנגו, מסרה: "הקמפיין החדש שלנו מגיע עם השקה מרגשת במיוחד ובה אנחנו חושפים את הנראות החדשה לפנגו. בהמשך לאסטרטגיה שלנו ובה הערך המוביל הוא הקלה, אנחנו גאים להמשיך ולהקל על הדרך של מעל שלושה מיליון משתמשים, נהגים ונוסעים במגוון פתרונות תחבורה חכמה. עולם התחבורה משתנה ומתפתח ואנחנו שמחים להמשיך להוביל כסופר אפליקציה המאפשרת לשלב בין מגוון אמצעי תחבורה ולהציע פיתוחים טכנולוגיים והטבות במגוון שירותים שחוסכים לכולנו זמן וכסף. שמחים להמשיך את שיתוף הפעולה יחד עם שני כהן המדהימה, שגם הפעם לוקחת חלק בלתי נפרד מיצירת הקמפיין ואיתה הדרך קלה ומצחיקה יותר".
מאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקומאסטר שף בראש כל רצועות השידור
כמות הצופים במהדורות החדשות חזרה לנורמה, אחרי פיק חריג, אך המגמה נשמרה, 12 עדיין בראש, 14 מצמצם פערים ו-13 מגרד את ה-100 אלף צופים; אחד מעשרה צופי המהדורות המרכזיות צופה במהדורה המרכזית של כאן11
לאחר ששככה הסערה, אמש כמות הצופים במהדורות המרכזיות ירדה ל-742 אלף צופים. כמובן, שמבחינת הנתונים של כל ערוץ וערוץ נרשמה ירידה מאשר בערב יום ראשון החריג, אבל מבחינת הדירוג עצמו, המגמות נותרו זהות. 12 עדיין בראש, 14 מדביק פערים, 13 מאבד גובה וכאן11 על גבול הנישה.
מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 13.5% רייטינג ו-320 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-241 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.6% רייטינג ו-1010
אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 80 אלף צופים ו-3.3% רייטינג.
פריים טיים
בערב של ריאליטי חזק, הריאליטי תמיד יהיה בראש, וכך היה גם אמש, כש-"מאסטר שף" של קשת הובילה בגאון, עם 14.2% רייטינג ו-333 אלף צופים (והיתה התכנית הנצפית ביותר בכל לוח השידורים). אחריה היתה "הפטריוטים" שהולכת ומתחזקת מדי ערב, ואתמול היתה התכנית השלישית הנצפית בלוח השידורים, עם 9.2% רייטינג ו-297 אלף צופים. השעשועון של רשת, "כלוב הזהב", היה הרחק מאחור, עם 4.9% רייטינג ו-115 אלף צופים ואילו עוד הרחק מאחור היה תכנית ראיונות חדשה של כאן11, "הייתי שם", שפתחה עם רצח רבין וקיבלה 2.5% רייטינג עם 56 אלף צופים בלבד.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.3% ו-108 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה,
עם 2.8% רייטינג ו-66 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 2% רייטינג ו-52 אלף צופים בלבד.
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך ערוץ 14 לקח את ההובלה, עם "על הבוקר" עם נוי בר, שהיה בראש עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים. אחריו היה משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, שעמד על רייטינג של 2.5% ו-55 אלף צופים בלבד, ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.2% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
