להגדיל את מכירות העסק על ידי אפליקציה
אחת הדרכים הכי טובות להגדיל את מכירות העסק ולשמור על קשר עם לקוחות היא לבנות אפליקציה ייעודית. מה ההבדל בין אפליקציה לאתר אינטרנט ואיך זה תורם בפועל לרווחיות שלך? הנה כל מה שכדאי לדעת על הנושא
בעלי עסקים צריכים לחפש כל הזמן את האמצעי היעיל ביותר לשמירה על קשר עם הלקוחות. בעזרת אמצעי תקשורת שונים ניתן להניע לקוחות לפעולה, לעדכן אותם על מבצעים והטבות ולאפשר להם לרכוש מוצרים ושירותים. אחת הדרכים להגדיל באופן משמעותי את נתח המכירות של העסק ואף לייצר יתרון מול המתחרים היא האפליקציה – ולכן כדאי לדעת איך להשתמש בה בצורה נכונה.
לפי סקר של מכון המחקר PEW, למעל 80% מהאוכלוסייה בישראל יש סמארטפון בהישג יד. סקר אחר של איגוד האינטרנט הישראלי בקרב האוכלוסייה הכללית מגלה ש-89% מהאנשים במגזר היהודי גולשים באינטרנט ומתוכם 67% עושים זאת גם מהמחשב וגם בסלולרי. בשנת 2016 ביצעו מעל 80% מהישראלים קניות ברשת ו-65% עשו זאת באתר ישראלי לעומת 42% בלבד באתר בחו"ל.
המשמעות של הנתונים ברורה: לקוחות פוטנציאליים של בעלי עסק במאה ה-21 נמצאים באינטרנט ובעיקר באפליקציות. לפי דוח של חברת בזק לשנת 2016, מדי שנה מורידים הישראלים 11 אפליקציות חדשות וקצב הגלישה ממשיך לעלות בהתאמה לשימושים המוגברים ברשת.
- טסלה מאבדת את אירופה: המכירות נחתכו בחצי
- שוק הדיור: ירידה של 21% במכירות הקבלנים בפברואר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
רגע, למה לא להסתפק באתר אינטרנט?
בניית אפליקציה מקדמת את העסק ומשפרת את הקשר עם הלקוחות במספר היבטים. ראשית, האפליקציה זמינה עבור לקוחות במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, מהמכשיר שנמצא לידם כמעט כל הזמן. זה אומר שהלקוח יכול להיכנס לאפליקציה בכל רגע נתון בשביל לברר מחירים ולהזמין שירותים, או להשתמש בה כחלק משלבי איסוף מידע לקראת קבלת החלטה.
בניגוד לאתר אינטרנט, אפליקציה יכולה לפעול גם כאשר המשתמש אינו מחובר לאינטרנט. היא מאחסנת לפחות חלק מהמידע על הזיכרון של המכשיר ומסוגלת להציג הודעה מתאימה כאשר אין חיבור לרשת. בעידן תחרותי שבו אין מקום לטעויות, אפליקציה היא הכלי העיקרי שעומד לרשות בעלי עסקים שלא רוצים לפספס לקוחות בגלל תקלות באינטרנט.
מעבר לכך, מיותר לציין שאפליקציה מותאמת באופן ספציפי למערכת ההפעלה של המכשיר הסלולרי ולכן מסוגלת לנצל עד תום את המפרט הטכני והיכולות שלו. פיתוח אפליקציות לאנדרואיד למשל מבוצע בצורה שונה מאשר פיתוח אפליקציות למערכת ההפעלה iOS של אפל, וזה בא לידי ביטוי בשימוש במאפיינים ייחודיים של התוכנה והחומרה, באופן ההצגה על גבי מסך האפליקציות ובאפשרויות למחוות היד.
כך אפליקציה תורמת לרווחיות העסק שלך
אפליקציה תורמת לרווחיות העסק הקיים כי מרבית המשתמשים כבר רגילים לשמש עבור פעולות מסוימות. כפי שמראים הנתונים, גולשי האינטרנט מתחילים להעביר את המסחר שלהם לזירה המקוונת והם מעדיפים שזה ייעשה בצורה נוחה, מאובטחת ונגישה.
אפליקציה מאפשרת ללקוחות של בעלי עסקים להשתמש באמצעי התשלום שמאוחסן בחשבון המשתמש שמקושר למערכת ההפעלה ולא דורשת מהם שום מאמץ נוסף. זו פעולה קטנה שמגדילה את אחוז המכירות בצורה משמעותית וחסרת תקדים. החיבור לאמצעי התשלום מאובטח והלקוח יכול להחליט בעתיד האם להחליף אמצעי תשלום או כרטיס אשראי.

רכש מרשים לקבוצת דלקל: אביטל אופק מנהל פעילות דוראל ישראל עובר לנהל את חטיבת האנרגיה המתחדשת
בעוד הביקוש לחשמל ירוק מזנק וגם המדינה מציבה יעדים שאפתניים לשנים הקרובות, קבוצת דלקל מגייסת את אביטל אופק, זוכה פרס איש השנה בכלכלה הירוקה. עם ניסיון מוכח בפרויקטים פורצי דרך, הוא צפוי להוביל את הקבוצה קדימה באחד התחומים הצומחים בשוק המקומי והעולמי
בשנים האחרונות עולם הגגות הסולאריים צובר תאוצה משמעותית, בעיקר בזכות השיפור המתמשך באיכות החומרים ובטכנולוגיות ההתקנה, שמאפשרים לייצר על כל גג כמות גדולה בהרבה של מגהוואטים לעומת העבר.
כדי לסבר את האוזן, בין שנת 2023 לשנת 2024 בלבד נרשמה קפיצה של יותר מ-25% בתפוקה. הנתון הזה הוא חלק מהמגמה הגלובלית, כאשר גם משרד האנרגיה הציב לעצמו יעד שאפתני, להוסיף עד שנת 2030 עוד כ-100 אלף גגות סולאריים בישראל.
המהלך המדובר של דלקל
על רקע זה, קבוצת דלקל ביצעה מהלך שנחשב לדרמטי בשוק האנרגיה, כאשר גייסה לשורותיה את אביטל אופק, מי שזכה בשנה שעברה בתואר איש השנה בכלכלה הירוקה. אופק, מהשמות הבולטים בתחום האנרגיה המתחדשת, נחשב לדמות שהובילה פרויקטים חדשניים לשילוב אנרגיה סולארית בשדות חקלאיים וכל זה מבלי לפגוע בגידולים ואף לתרום לשיפור שלהם.
עבור דלקל, שמזה למעלה מ-25 שנה פועלת בענף האנרגיה הישראלי, מדובר בחיזוק משמעותי. הקבוצה שנמצאת בבעלות של יניב כהן ויונתן חי, עוסקת במגוון תחומים ובהם מימון חוץ בנקאי, גז, נדל"ן מניב, אנרגיה ירוקה ודלקים, וכיום היא מספקת שירות לכ-50 אלף לקוחות עסקיים ופרטיים ברחבי הארץ.
- ב-380 מילון שקל - אנלייט תמכור חשמל ל-Vishay ישראל
- פחות מ-7 אגורות לקוט"ש - נבחרה הזוכה במכרז להקמת תחנת אשלים 3
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
חטיבת המימון של החברה באה לידי ביטוי בדמות הענקת מימון חוץ-בנקאי ללקוחות החברה, דבר שמאפשר לה להקים פרויקטים רבים ומורכבים מבלי להיות תלויה בגורמים מימון חיצוניים.