משרדי סלקום
צילום: יח"צ

אפליקציית SCREENZ מגיעה בבלעדיות לסלקום החל מהיום

מעל ל-5,000 שעות תוכן וידאו ומעל ל-400 קורסים והרצאות של המרצים המוכרים ביותר

מערכת ביזפורטל |

סלקום משיקה לראשונה בשוק הטלוויזיה את SCREENZ - אפליקציית הקורסים וההרצאות להתפתחות אישית ומקצועית, עם מעל ל-5,000 שעות תוכן וידאו, מגוון ומקורי, מאת כ-400 מרצים ויוצרים המובילים ביותר בתחומם, מיורם יובל, חיים שפירא וניסים אמון, ועד אבי נשר וחן אמסלם. התכנים זמינים לצפייה על גבי מסך הטלוויזיה, בטלפון הנייד, במחשב או בטאבלט.

שיתוף הפעולה של סלקום עם SCREENZ נוןעד להציע לקוחות החברה, הן באפליקציית סלקום TV והן למנויי הנייד והאינטרנט, חודש התנסות חינם באלפי שעות התוכן המוצעות בפלטפורמה: מגוון ענק של קורסים ,הרצאות וכיתות אמן בקטגוריות התוכן המבוקשות ביותר כדוגמת פסיכולוגיה ונפש, עסקים וקריירה, יחסים, בריאות ולייף סטייל, הורות, מיניות, פסיכדליה, מדע וטכנולוגיה, פילוסופיה, כתיבה, השראה, קולנוע, פוליטיקה ועוד.

סלקום משיקה את אפליקציית SCREENZ על מסכי אפליקציית סלקום TV ובסלולר בחודש התנסות חינם למצטרפים בחודש ההשקה ולאחר מכן במחיר מיוחד ובלעדי של 34.90 שקל לחודש בלבד (במקום 99 שקל למצטרפים עצמאית למנוי חודשי מתחדש של SCREENZ) לעד 5 משתמשים.

סקרינז SCREENZ, האפליקציה שמעניקה ידע, העשרה והשראה, מציעה כאמור תוכן וידיאו באמצעות קורסים והרצאות מאת היוצרים והמומחים מהשורה הראשונה, שמביאים את המידע העדכני, המהימן, החדשני, העכשווי והמעשי ביותר. אלו מאפשרים לצופים להעמיק, להתפתח אישית ומקצועית ולהצליח באמצעות כלים ממוקדים וממשיים. התכנים מתעדכנים ומתחדשים כל העת ולצופים תתאפשר גישה חופשית ומלאה לכל שפע הידע שמוצע באפליקציות הטלוויזיה, המובייל ובאתר, לרבות גישה לאירועי לייב ייחודיים ובלעדיים.

דפנה אגסי, סמנכ"לית שיווק סלקום: "השקת SCREENZ בסלקום היא צעד נוסף בהרחבת עולם התכנים בסלקום TV, אשר מצטרף לעושר הקיים עם התכנים של HBO, עולם שלם של תכני ילדים, עשרות אלפי שעות VOD של סדרות וסרטים מהאולפנים המובילים בעולם, כאשר הבחירה נמצאת בלחיצת כפתור. אנו בסלקום עושים הכל כדי להעניק לצופים שלנו חווית צפייה אינטראקטיבית וחדשנית, באיכות צפייה מעולה, בטלוויזיה או במכשיר הסמארטפון, מתי, איפה וכמה שרוצים".

אלי אוזן, מנכ"ל ומייסד סקרינז: "SCREENZ הוקמה במטרה לחבר בין ידע ייחודי לקהל גדול, בין המרצים והיוצרים הטובים ביותר ובין אנשים שבוחרים ללמוד ולהתפתח על מנת לשפר את חייהם, האישים והמקצועיים. בעידן בו יש שפע תוכן ומעט ערך, אנחנו נרגשים מבחירתה של סלקום לשתף פעולה ולאפשר לקהל גדול ללמוד ולהתפתח באמצעות הרצאות, קורסים וכיתות אמן ישירות מהמסך בסלון".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.