משרדי סלקום
צילום: יח"צ

אפליקציית SCREENZ מגיעה בבלעדיות לסלקום החל מהיום

מעל ל-5,000 שעות תוכן וידאו ומעל ל-400 קורסים והרצאות של המרצים המוכרים ביותר

מערכת ביזפורטל |

סלקום משיקה לראשונה בשוק הטלוויזיה את SCREENZ - אפליקציית הקורסים וההרצאות להתפתחות אישית ומקצועית, עם מעל ל-5,000 שעות תוכן וידאו, מגוון ומקורי, מאת כ-400 מרצים ויוצרים המובילים ביותר בתחומם, מיורם יובל, חיים שפירא וניסים אמון, ועד אבי נשר וחן אמסלם. התכנים זמינים לצפייה על גבי מסך הטלוויזיה, בטלפון הנייד, במחשב או בטאבלט.

שיתוף הפעולה של סלקום עם SCREENZ נוןעד להציע לקוחות החברה, הן באפליקציית סלקום TV והן למנויי הנייד והאינטרנט, חודש התנסות חינם באלפי שעות התוכן המוצעות בפלטפורמה: מגוון ענק של קורסים ,הרצאות וכיתות אמן בקטגוריות התוכן המבוקשות ביותר כדוגמת פסיכולוגיה ונפש, עסקים וקריירה, יחסים, בריאות ולייף סטייל, הורות, מיניות, פסיכדליה, מדע וטכנולוגיה, פילוסופיה, כתיבה, השראה, קולנוע, פוליטיקה ועוד.

סלקום משיקה את אפליקציית SCREENZ על מסכי אפליקציית סלקום TV ובסלולר בחודש התנסות חינם למצטרפים בחודש ההשקה ולאחר מכן במחיר מיוחד ובלעדי של 34.90 שקל לחודש בלבד (במקום 99 שקל למצטרפים עצמאית למנוי חודשי מתחדש של SCREENZ) לעד 5 משתמשים.

סקרינז SCREENZ, האפליקציה שמעניקה ידע, העשרה והשראה, מציעה כאמור תוכן וידיאו באמצעות קורסים והרצאות מאת היוצרים והמומחים מהשורה הראשונה, שמביאים את המידע העדכני, המהימן, החדשני, העכשווי והמעשי ביותר. אלו מאפשרים לצופים להעמיק, להתפתח אישית ומקצועית ולהצליח באמצעות כלים ממוקדים וממשיים. התכנים מתעדכנים ומתחדשים כל העת ולצופים תתאפשר גישה חופשית ומלאה לכל שפע הידע שמוצע באפליקציות הטלוויזיה, המובייל ובאתר, לרבות גישה לאירועי לייב ייחודיים ובלעדיים.

דפנה אגסי, סמנכ"לית שיווק סלקום: "השקת SCREENZ בסלקום היא צעד נוסף בהרחבת עולם התכנים בסלקום TV, אשר מצטרף לעושר הקיים עם התכנים של HBO, עולם שלם של תכני ילדים, עשרות אלפי שעות VOD של סדרות וסרטים מהאולפנים המובילים בעולם, כאשר הבחירה נמצאת בלחיצת כפתור. אנו בסלקום עושים הכל כדי להעניק לצופים שלנו חווית צפייה אינטראקטיבית וחדשנית, באיכות צפייה מעולה, בטלוויזיה או במכשיר הסמארטפון, מתי, איפה וכמה שרוצים".

אלי אוזן, מנכ"ל ומייסד סקרינז: "SCREENZ הוקמה במטרה לחבר בין ידע ייחודי לקהל גדול, בין המרצים והיוצרים הטובים ביותר ובין אנשים שבוחרים ללמוד ולהתפתח על מנת לשפר את חייהם, האישים והמקצועיים. בעידן בו יש שפע תוכן ומעט ערך, אנחנו נרגשים מבחירתה של סלקום לשתף פעולה ולאפשר לקהל גדול ללמוד ולהתפתח באמצעות הרצאות, קורסים וכיתות אמן ישירות מהמסך בסלון".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקומאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

מאסטר שף בראש כל רצועות השידור

כמות הצופים במהדורות החדשות חזרה לנורמה, אחרי פיק חריג, אך המגמה נשמרה, 12 עדיין בראש, 14 מצמצם פערים ו-13 מגרד את ה-100 אלף צופים; אחד מעשרה צופי המהדורות המרכזיות צופה במהדורה המרכזית של כאן11

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

לאחר ששככה הסערה, אמש כמות הצופים במהדורות המרכזיות ירדה ל-742 אלף צופים. כמובן, שמבחינת הנתונים של כל ערוץ וערוץ נרשמה ירידה מאשר בערב יום ראשון החריג, אבל מבחינת הדירוג עצמו, המגמות נותרו זהות. 12 עדיין בראש, 14 מדביק פערים, 13 מאבד גובה וכאן11 על גבול הנישה. 

מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 13.5% רייטינג ו-320 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-241 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.6% רייטינג ו-1010 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 80 אלף צופים ו-3.3% רייטינג.


פריים טיים

בערב של ריאליטי חזק, הריאליטי תמיד יהיה בראש, וכך היה גם אמש, כש-"מאסטר שף" של קשת הובילה בגאון, עם 14.2% רייטינג ו-333 אלף צופים (והיתה התכנית הנצפית ביותר בכל לוח השידורים). אחריה היתה "הפטריוטים" שהולכת ומתחזקת מדי ערב, ואתמול היתה התכנית השלישית הנצפית בלוח השידורים, עם 9.2% רייטינג ו-297 אלף צופים. השעשועון של רשת, "כלוב הזהב", היה הרחק מאחור, עם 4.9% רייטינג ו-115 אלף צופים ואילו עוד הרחק מאחור היה תכנית ראיונות חדשה של כאן11, "הייתי שם", שפתחה עם רצח רבין וקיבלה 2.5% רייטינג עם 56 אלף צופים בלבד. 

רצועות נוספות 

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.3% ו-108 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.8% רייטינג ו-66 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 2% רייטינג ו-52 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך ערוץ 14 לקח את ההובלה, עם "על הבוקר" עם נוי בר, שהיה בראש עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים. אחריו היה משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, שעמד על רייטינג של 2.5% ו-55 אלף צופים בלבד, ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.2% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.