משרדי סלקום
צילום: יח"צ

אפליקציית SCREENZ מגיעה בבלעדיות לסלקום החל מהיום

מעל ל-5,000 שעות תוכן וידאו ומעל ל-400 קורסים והרצאות של המרצים המוכרים ביותר

מערכת ביזפורטל |

סלקום משיקה לראשונה בשוק הטלוויזיה את SCREENZ - אפליקציית הקורסים וההרצאות להתפתחות אישית ומקצועית, עם מעל ל-5,000 שעות תוכן וידאו, מגוון ומקורי, מאת כ-400 מרצים ויוצרים המובילים ביותר בתחומם, מיורם יובל, חיים שפירא וניסים אמון, ועד אבי נשר וחן אמסלם. התכנים זמינים לצפייה על גבי מסך הטלוויזיה, בטלפון הנייד, במחשב או בטאבלט.

שיתוף הפעולה של סלקום עם SCREENZ נוןעד להציע לקוחות החברה, הן באפליקציית סלקום TV והן למנויי הנייד והאינטרנט, חודש התנסות חינם באלפי שעות התוכן המוצעות בפלטפורמה: מגוון ענק של קורסים ,הרצאות וכיתות אמן בקטגוריות התוכן המבוקשות ביותר כדוגמת פסיכולוגיה ונפש, עסקים וקריירה, יחסים, בריאות ולייף סטייל, הורות, מיניות, פסיכדליה, מדע וטכנולוגיה, פילוסופיה, כתיבה, השראה, קולנוע, פוליטיקה ועוד.

סלקום משיקה את אפליקציית SCREENZ על מסכי אפליקציית סלקום TV ובסלולר בחודש התנסות חינם למצטרפים בחודש ההשקה ולאחר מכן במחיר מיוחד ובלעדי של 34.90 שקל לחודש בלבד (במקום 99 שקל למצטרפים עצמאית למנוי חודשי מתחדש של SCREENZ) לעד 5 משתמשים.

סקרינז SCREENZ, האפליקציה שמעניקה ידע, העשרה והשראה, מציעה כאמור תוכן וידיאו באמצעות קורסים והרצאות מאת היוצרים והמומחים מהשורה הראשונה, שמביאים את המידע העדכני, המהימן, החדשני, העכשווי והמעשי ביותר. אלו מאפשרים לצופים להעמיק, להתפתח אישית ומקצועית ולהצליח באמצעות כלים ממוקדים וממשיים. התכנים מתעדכנים ומתחדשים כל העת ולצופים תתאפשר גישה חופשית ומלאה לכל שפע הידע שמוצע באפליקציות הטלוויזיה, המובייל ובאתר, לרבות גישה לאירועי לייב ייחודיים ובלעדיים.

דפנה אגסי, סמנכ"לית שיווק סלקום: "השקת SCREENZ בסלקום היא צעד נוסף בהרחבת עולם התכנים בסלקום TV, אשר מצטרף לעושר הקיים עם התכנים של HBO, עולם שלם של תכני ילדים, עשרות אלפי שעות VOD של סדרות וסרטים מהאולפנים המובילים בעולם, כאשר הבחירה נמצאת בלחיצת כפתור. אנו בסלקום עושים הכל כדי להעניק לצופים שלנו חווית צפייה אינטראקטיבית וחדשנית, באיכות צפייה מעולה, בטלוויזיה או במכשיר הסמארטפון, מתי, איפה וכמה שרוצים".

אלי אוזן, מנכ"ל ומייסד סקרינז: "SCREENZ הוקמה במטרה לחבר בין ידע ייחודי לקהל גדול, בין המרצים והיוצרים הטובים ביותר ובין אנשים שבוחרים ללמוד ולהתפתח על מנת לשפר את חייהם, האישים והמקצועיים. בעידן בו יש שפע תוכן ומעט ערך, אנחנו נרגשים מבחירתה של סלקום לשתף פעולה ולאפשר לקהל גדול ללמוד ולהתפתח באמצעות הרצאות, קורסים וכיתות אמן ישירות מהמסך בסלון".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.