ינון מגל גלי גינת
צילום: דרור עינב, אייס

זכרונות מבית וואלה: ינון מגל וגלי גינת מתכתשים בטוויטר

מגל, המגיש תוכנית ב-103FM וכיהן בעבר כעורך הראשי של וואלה, הגיב באגרסיביות לציוץ מהחשבון של מגזין טיים אאוט. חן ליברמן, ובעיקר גינת, היום ב"זמן אמת" בתאגיד ובעבר כתבת המשפט של האתר, ענו לו. ומשם זה רק הידרדר 
אייס | (3)
ינון מגל שוב מסתבך, הפעם בטוויטר. מגל כידוע מגיש כיום תוכנית יומית ב-103FM והיה בעבר העורך הראשי של וואלה. הוא עזב את האתר למפלגת הבית היהודי ואז נאלץ לנטוש אותה אחרי תלונות על הטרדות מיניות בעת שהיה עורך וואלה (התלונה נסגרה בסופו של דבר). הבלגאן הנוכחי התחיל עם ציוץ מעט סקסיסטי אך בטוח הומוריסטי בחשבון הטוויטר של המגזין "טיים אאוט תל אביב", במסגרת פרויקט שבו נותן המגזין את השליטה על החשבון לצייצנים מוכרים. מאחורי הציוץ עמדה עו"ד ליעד ורצהיזר.   מגל, שהפך מאז האירועים בוואלה לרגיש מאוד בכל הנוגע להחפצת גברים, לא הצליח להבליג ומיהר להגיב באגרסיביות.   מי שחשב שהלובי הנשי יותיר את ורצהיזר לבדה, טעה: הראשונה שהגיבה היתה כתבת התרבות של רשת, חן ליברמן   בשלב הבא היתה זו כתבת "זמן אמת", גלי גינת, שעבדה עם מגל בוואלה ולקחה את המתקפה עליו צעד אחד קדימה, תוך שהיא רומזת על דברים שקרו בוואלה ולא מוכרים לציבור הרחב.   פה עושה רושם, מגל קצת איבד את הבלמים וירד נמוך מאוד, עם כינויים שלא מתאימים לאיש תקשורת ותיק ומנוסה כמותו.   ולא עזרו התחינות של ידידו חיים לוינסון שניסה להרגיעו, הוא נשאר תוקפני, יש שיאמרו יתר על המידה.    גינת מבחינתה, לא נשארה חייבת אבל לפחות שמרה על רמה, ענתה לגופו של עניין ולא לגופו של אדם.   בשלב זה נרגעו הרוחות. אולי זו העצה של לוינסון אולי מגל פשוט הלך ושתה כוס מים או בירה כדי להירגע עד השידור בבוקר. מבטיחים לעדכן אם הסאגה תימשך.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    טוב שיש מי שעונה לציצניות ביצניות הללו (ל"ת)
    עדי 12/02/2020 23:05
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    נאווה 12/02/2020 21:00
    הגב לתגובה זו
    לא מפסיקות ללכלך עליו גם כשנגמר בכלום. רעות. זהו.
  • 1.
    מי זאת גלי גינת? (ל"ת)
    אריק 12/02/2020 20:36
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.