זכרונות מבית וואלה: ינון מגל וגלי גינת מתכתשים בטוויטר
מגל, שהפך מאז האירועים בוואלה לרגיש מאוד בכל הנוגע להחפצת גברים, לא הצליח להבליג ומיהר להגיב באגרסיביות.שלום חברים כאן @LVertzhaizer מה ניש. טיים אאוט חשבו משום מה שזה רעיון טוב לתת לי להשתלט קצת על היוזר. אז @YoazHendel1 מה אתה לובש?
— Time Out Tel Aviv (@TimeOutTA) February 11, 2020
מי שחשב שהלובי הנשי יותיר את ורצהיזר לבדה, טעה: הראשונה שהגיבה היתה כתבת התרבות של רשת, חן ליברמןזוכרים שהיה פה קמפיין מי טו שחפר על תרבות ההחפצה? אז קבלו מאלה שהכי צעקו אותו החפצה אבל של גברים כי זה מותר וזה לא אותו דבר כמה כמה צביעות https://t.co/98J5x8QEV5
— ינון מגל (@YinonMagal) February 12, 2020
בשלב הבא היתה זו כתבת "זמן אמת", גלי גינת, שעבדה עם מגל בוואלה ולקחה את המתקפה עליו צעד אחד קדימה, תוך שהיא רומזת על דברים שקרו בוואלה ולא מוכרים לציבור הרחב.המקום היחיד שבו ינון מגל נלחם למען שיוויון בין גברים לנשים זה במידת הקורבנות, תוך כדי שהוא מתעלם או סתם לא מבין ניואנסים קטנים כמו יחסי כוחות מובנים וחיפצון כברירת מחדל ביחס לנשים. ככלל, אני לא בעד חיפצון אבל מה לעשות שגברים לא משלמים על זה את אותו המחיר כמו נשים, אם בכלל pic.twitter.com/KTp77ahulQ
— Chen Liberman (@Liberwomen) February 12, 2020
פה עושה רושם, מגל קצת איבד את הבלמים וירד נמוך מאוד, עם כינויים שלא מתאימים לאיש תקשורת ותיק ומנוסה כמותו.ההבדל מאוד פשוט: בעוד @LVertzhaizer מריירת בחן על יועז להנאת כל הנוגעים בדבר, ינון מגל אשכרה הטריד עובדות שלו. ואני יודעת על מה אני מדברת, אפילו נקראתי להעיד על זה במשטרה. יש מקרים שפשוט עדיף לסתום https://t.co/gHIYaMZbrE
— Gali Ginatt 🍒 (@GaliGnt) February 12, 2020
- האסטרטגיה של 103 וחולשת הרגולטור: הפיצוץ בין מגל לכספית לא מקרי
- אחרי יותר משבועיים: נתן זהבי התנצל על דבריו וחזר לשדר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ולא עזרו התחינות של ידידו חיים לוינסון שניסה להרגיעו, הוא נשאר תוקפני, יש שיאמרו יתר על המידה.בוואלה, גינת התנהגה פעם כמו פרחה מטומטמת בארוע עם המשטרה, התפרעה או משהו כזה, והמשטרה רצתה לפתוח לה תיק פלילי. רק בגלל הלחץ שהפעלתי זה לא קרה (חבל). בכפיות טובה היא טענה שלא נתתי לה מספיק גיבוי. מאז היא מוציאה את מררתה. אישה קטנה, רעה, ניירוטית ומתוסכלת. "מריירת בחן" עאלק תת רמה https://t.co/QjTxxg4cdR
— ינון מגל (@YinonMagal) February 12, 2020
ינון עשיתי חיפוש בטוויטר שלך אם אי פעם כתבת את הביטוי "גבר קטן". לא מצאתי.
— Chaim Levinson לא יהיו עוד בחירות (@chaimlevinson) February 12, 2020
גינת מבחינתה, לא נשארה חייבת אבל לפחות שמרה על רמה, ענתה לגופו של עניין ולא לגופו של אדם.וואו חיים איזה פמיניסט גדול אתה אז הנה משהו שהייתי צריך לומר לך מזמן: אתה גבר קטן!
קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"— ינון מגל (@YinonMagal) February 12, 2020
- הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
בשלב זה נרגעו הרוחות. אולי זו העצה של לוינסון אולי מגל פשוט הלך ושתה כוס מים או בירה כדי להירגע עד השידור בבוקר. מבטיחים לעדכן אם הסאגה תימשך.הי ינון, לא יודעת איזה לחץ הפעלת אבל פתחו לי תיק פלילי. כנראה שגם במשטרה לא סופרים אותך. הוא נסגר מחוסר אשמה אחרי שנתיים וחצי אגב מעולם לא טענתי שלא נתת לי גיבוי. קבלתי מוואלה ומראש מחלקת החדשות את כל הגיבוי האפשרי ואף אמרתי תודה:)) pic.twitter.com/2l7rJUEwvs
— Gali Ginatt 🍒 (@GaliGnt) February 12, 2020
- 3.טוב שיש מי שעונה לציצניות ביצניות הללו (ל"ת)עדי 12/02/2020 23:05הגב לתגובה זו
- 2.נאווה 12/02/2020 21:00הגב לתגובה זולא מפסיקות ללכלך עליו גם כשנגמר בכלום. רעות. זהו.
- 1.מי זאת גלי גינת? (ל"ת)אריק 12/02/2020 20:36הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.