זכרונות מבית וואלה: ינון מגל וגלי גינת מתכתשים בטוויטר
מגל, שהפך מאז האירועים בוואלה לרגיש מאוד בכל הנוגע להחפצת גברים, לא הצליח להבליג ומיהר להגיב באגרסיביות.שלום חברים כאן @LVertzhaizer מה ניש. טיים אאוט חשבו משום מה שזה רעיון טוב לתת לי להשתלט קצת על היוזר. אז @YoazHendel1 מה אתה לובש?
— Time Out Tel Aviv (@TimeOutTA) February 11, 2020
מי שחשב שהלובי הנשי יותיר את ורצהיזר לבדה, טעה: הראשונה שהגיבה היתה כתבת התרבות של רשת, חן ליברמןזוכרים שהיה פה קמפיין מי טו שחפר על תרבות ההחפצה? אז קבלו מאלה שהכי צעקו אותו החפצה אבל של גברים כי זה מותר וזה לא אותו דבר כמה כמה צביעות https://t.co/98J5x8QEV5
— ינון מגל (@YinonMagal) February 12, 2020
בשלב הבא היתה זו כתבת "זמן אמת", גלי גינת, שעבדה עם מגל בוואלה ולקחה את המתקפה עליו צעד אחד קדימה, תוך שהיא רומזת על דברים שקרו בוואלה ולא מוכרים לציבור הרחב.המקום היחיד שבו ינון מגל נלחם למען שיוויון בין גברים לנשים זה במידת הקורבנות, תוך כדי שהוא מתעלם או סתם לא מבין ניואנסים קטנים כמו יחסי כוחות מובנים וחיפצון כברירת מחדל ביחס לנשים. ככלל, אני לא בעד חיפצון אבל מה לעשות שגברים לא משלמים על זה את אותו המחיר כמו נשים, אם בכלל pic.twitter.com/KTp77ahulQ
— Chen Liberman (@Liberwomen) February 12, 2020
פה עושה רושם, מגל קצת איבד את הבלמים וירד נמוך מאוד, עם כינויים שלא מתאימים לאיש תקשורת ותיק ומנוסה כמותו.ההבדל מאוד פשוט: בעוד @LVertzhaizer מריירת בחן על יועז להנאת כל הנוגעים בדבר, ינון מגל אשכרה הטריד עובדות שלו. ואני יודעת על מה אני מדברת, אפילו נקראתי להעיד על זה במשטרה. יש מקרים שפשוט עדיף לסתום https://t.co/gHIYaMZbrE
— Gali Ginatt 🍒 (@GaliGnt) February 12, 2020
- האסטרטגיה של 103 וחולשת הרגולטור: הפיצוץ בין מגל לכספית לא מקרי
- אחרי יותר משבועיים: נתן זהבי התנצל על דבריו וחזר לשדר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ולא עזרו התחינות של ידידו חיים לוינסון שניסה להרגיעו, הוא נשאר תוקפני, יש שיאמרו יתר על המידה.בוואלה, גינת התנהגה פעם כמו פרחה מטומטמת בארוע עם המשטרה, התפרעה או משהו כזה, והמשטרה רצתה לפתוח לה תיק פלילי. רק בגלל הלחץ שהפעלתי זה לא קרה (חבל). בכפיות טובה היא טענה שלא נתתי לה מספיק גיבוי. מאז היא מוציאה את מררתה. אישה קטנה, רעה, ניירוטית ומתוסכלת. "מריירת בחן" עאלק תת רמה https://t.co/QjTxxg4cdR
— ינון מגל (@YinonMagal) February 12, 2020
ינון עשיתי חיפוש בטוויטר שלך אם אי פעם כתבת את הביטוי "גבר קטן". לא מצאתי.
— Chaim Levinson לא יהיו עוד בחירות (@chaimlevinson) February 12, 2020
גינת מבחינתה, לא נשארה חייבת אבל לפחות שמרה על רמה, ענתה לגופו של עניין ולא לגופו של אדם.וואו חיים איזה פמיניסט גדול אתה אז הנה משהו שהייתי צריך לומר לך מזמן: אתה גבר קטן!
קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"— ינון מגל (@YinonMagal) February 12, 2020
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
בשלב זה נרגעו הרוחות. אולי זו העצה של לוינסון אולי מגל פשוט הלך ושתה כוס מים או בירה כדי להירגע עד השידור בבוקר. מבטיחים לעדכן אם הסאגה תימשך.הי ינון, לא יודעת איזה לחץ הפעלת אבל פתחו לי תיק פלילי. כנראה שגם במשטרה לא סופרים אותך. הוא נסגר מחוסר אשמה אחרי שנתיים וחצי אגב מעולם לא טענתי שלא נתת לי גיבוי. קבלתי מוואלה ומראש מחלקת החדשות את כל הגיבוי האפשרי ואף אמרתי תודה:)) pic.twitter.com/2l7rJUEwvs
— Gali Ginatt 🍒 (@GaliGnt) February 12, 2020
- 3.טוב שיש מי שעונה לציצניות ביצניות הללו (ל"ת)עדי 12/02/2020 23:05הגב לתגובה זו
- 2.נאווה 12/02/2020 21:00הגב לתגובה זולא מפסיקות ללכלך עליו גם כשנגמר בכלום. רעות. זהו.
- 1.מי זאת גלי גינת? (ל"ת)אריק 12/02/2020 20:36הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
