הנציג מישראל: ערן גפן ישפוט בקטגוריית החדשנות בקאן ליונס
ערן גפן, הבעלים והמנכ"ל של גפן טים נבחר לייצג את ישראל כשופט בתחרות הפרסום הבינלאומית קאן ליונס. גפן זכה בעבר ב-7 אריות בקאן, ביניהם 5 זכיות בזהב. המהלך המרכזי היה "הדממת האינטרנט" בקטגוריית הדיגיטל, תחת y&r אינטראקטיב בשנת 2008 עבור השבת 2 החיילים החטופים אהוד גולדווסר ואלדד רגב. גפן ישפוט בקטגוריית החדשנות.
השבוע הוא המועד האחרון להגשת העבודות לפסטיבל שנערך בריביירה הצרפתית. "השנה התחרות תעמוד בסימן חדשנות" אומר יגאל בראון, מנכ"ל איגוד חברות הפרסום והבצפר – נציגי פסטיבל קאן בישראל. "אנחנו רואים את זה גם מצד סוכנויות הפרסום וגם מצד סטראטאפים וחברות טק שיגיעו בנציגות מוגברת לקאן. אנו מקווים שישראלים נוספים יבחרו לצוות שופטי ה -in/out".
מי מוביל את רשימת ההגשות לקאן השנה?
סקר אייס ואיגוד השיווק: מה חושבים הלקוחות על השתתפות משרדי פרסום בתחרויות
תחרות קאן מעניקה 27 אריות מסוגים שונים המסודרים תחת 9 ערוצים: קראפט, תקשורת, חוויה, חשיפה, השפעה, חדשנות ועוד שתחתיהם נמצאות הקטגוריות המוכרות יותר כגון דיזיין, פילם, מובייל, חוצות, פרינט, רדיו ועוד. בנוסף לשופטים שנמנים על צוותי השיפוט הבכיר ושופטים פיזית בקאן, הפסטיבל ממנה מאות שופטים נוספים מרחבי העולם, ששופטים עבודות מביתם וכך מבצעים סינון ראשוני שמעלה לשלב הגמר מספר קטן (כ-10%) של עבודות מתוך למעלה מ-30 אלף הגשות.
- בחירות שאף אחד לא שמע עליהן לאיגוד שאף אחד לא מתעניין בו
- "יש 2 מיליון איש, אבל החברות הגדולות מפרסמות אפס במגזר הערבי"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
יחד עם גפן ישפטו בכירים מארה"ב, יפן, ברזיל, שוודיה, קולומביה, אוסטריה ובריטניה. נשיא צוות השיפוט של החדשנות יהיה Bill Yom, מנהל הקריאייטיב הבינלאומי של רשת Cheil.
- 2.ערן תותח על (ל"ת)זהר אוריין 13/05/2019 15:08הגב לתגובה זו
- 1.קיסר הקריאייטיב 12/05/2019 15:14הגב לתגובה זוכל הכבוד, מנץ' אמיתי
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
