HOT
צילום: לוגו

אחרי כעשור: מנהלת הבידור ב-HOT טלי גורן פורשת

פרסום ראשון: מי שחתומה על הפוליאקובים, גולסטאר ומחוברים, רוצה להתמקד בפרויקטים חדשים. בנתיים תמשיך ללוות בתקופה הקרובה מספר תכניות. טרם מונה לה מחליף
אלכסנדר כץ | (2)

טלי גורן, מנהלת הבידור ב-HOT פורשת לאחר יותר מעשור בחברה – כך נודע לאייס. היא הודיעה על כך למנהלי החברה, והודיע על רצונה להמשיך לפרויקטים חדשים. בשלב זה טרם מונה לה מחליף.

 

במהלך תקופתה כמנהלת מחלקת הבידור, היא הייתה חתומה על שורה ארוכה של הפקות והצלחות, כגון 'הפוליאקובים', 'אנחנו במפה', 'גולסטאר', 'גולסטאריות', 8 העונות של 'מחוברים', 'היחידה', 'קיסריה אקספרס', 'גולשי ספות' ועוד.

 

גורן, שהגיעה ל-HOT לאחר ששימשה כמנהלת הפיתוח של חברת JCS, תמשיך ללוות בחודשים הקרובים מספר תכניות, ובראשן 'מצולמים' - הגרסה הקומית של 'מחוברים' עם שלישית מה קשור, שמיועדת לעלות בחודשים הקרובים.

 

"HOT הייתה לי במשך שנים רבות בית ומשפחה וכעת הגיע הזמן לממש את הרצון להסתער על אתגרים חדשים ולכבוש פסגות נוספות", מסרה גורן. "היה לי הכבוד להיות חלק מהאנשים המוכשרים שבמו ידיהם, בנו ועדיין בונים את הבית של היצירה הישראלית. אני רוצה להודות למנכ"לית טל גרנות-גולדשטיין, לסמנכ"ל התוכן והחדשנות נדב חנין ולסמנכ"ל היוצא יורם מוקדי על ההזדמנות, על האמון ועל החופש היצירתי".

 

חנין עצמו הודה לגורן על עבודתה לאורך השנים, ואחל לה המשך הצלחה.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    פרט למחוברים שהיתה איכותית ומעניינת שאר התוכניות תת רמה (ל"ת)
    רוי 15/01/2019 15:39
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אני 15/01/2019 10:39
    הגב לתגובה זו
    לפחות שתיים מה"יצירות" הן מתמודדות ראויות על פרס הסידרה המביכה ביותר בכל הזמנים.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.