HOT
צילום: לוגו

אחרי כעשור: מנהלת הבידור ב-HOT טלי גורן פורשת

פרסום ראשון: מי שחתומה על הפוליאקובים, גולסטאר ומחוברים, רוצה להתמקד בפרויקטים חדשים. בנתיים תמשיך ללוות בתקופה הקרובה מספר תכניות. טרם מונה לה מחליף
אלכסנדר כץ | (2)

טלי גורן, מנהלת הבידור ב-HOT פורשת לאחר יותר מעשור בחברה – כך נודע לאייס. היא הודיעה על כך למנהלי החברה, והודיע על רצונה להמשיך לפרויקטים חדשים. בשלב זה טרם מונה לה מחליף.

 

במהלך תקופתה כמנהלת מחלקת הבידור, היא הייתה חתומה על שורה ארוכה של הפקות והצלחות, כגון 'הפוליאקובים', 'אנחנו במפה', 'גולסטאר', 'גולסטאריות', 8 העונות של 'מחוברים', 'היחידה', 'קיסריה אקספרס', 'גולשי ספות' ועוד.

 

גורן, שהגיעה ל-HOT לאחר ששימשה כמנהלת הפיתוח של חברת JCS, תמשיך ללוות בחודשים הקרובים מספר תכניות, ובראשן 'מצולמים' - הגרסה הקומית של 'מחוברים' עם שלישית מה קשור, שמיועדת לעלות בחודשים הקרובים.

 

"HOT הייתה לי במשך שנים רבות בית ומשפחה וכעת הגיע הזמן לממש את הרצון להסתער על אתגרים חדשים ולכבוש פסגות נוספות", מסרה גורן. "היה לי הכבוד להיות חלק מהאנשים המוכשרים שבמו ידיהם, בנו ועדיין בונים את הבית של היצירה הישראלית. אני רוצה להודות למנכ"לית טל גרנות-גולדשטיין, לסמנכ"ל התוכן והחדשנות נדב חנין ולסמנכ"ל היוצא יורם מוקדי על ההזדמנות, על האמון ועל החופש היצירתי".

 

חנין עצמו הודה לגורן על עבודתה לאורך השנים, ואחל לה המשך הצלחה.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    פרט למחוברים שהיתה איכותית ומעניינת שאר התוכניות תת רמה (ל"ת)
    רוי 15/01/2019 15:39
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אני 15/01/2019 10:39
    הגב לתגובה זו
    לפחות שתיים מה"יצירות" הן מתמודדות ראויות על פרס הסידרה המביכה ביותר בכל הזמנים.
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.