מצעד הפרסומות השנתי
צילום: אייסTV
TV

סוגרים שנה: אתם קובעים את מלכת הפרסומות של תשע"ז

הצרפתים בנתניה, "חלאס עם האחי", מילקי ועוד ים קמפיינים היו לנו השנה. עברנו עם זכוכית מגדלת ופינצטה על כולם, בערך... ועכשיו הכדור עובר לידיים שלכם, ושימו לב - מדובר בהחלטה גורלית
כתבי אייס | (22)
נושאים בכתבה המצעד של אייס

 

תגובות לכתבה(22):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 19.
    אוקיי, המסקנה היא שאנשים מצביעים לפי הסדר בדף (ל"ת)
    יוני 19/09/2017 01:33
    הגב לתגובה זו
  • 18.
    טקסס טורנדו 17/09/2017 12:48
    הגב לתגובה זו
    דיס מחליף דיס נעל רבקום
  • 17.
    טקסס טורנדו 17/09/2017 12:48
    הגב לתגובה זו
    דיס מחליף דיס נעל רבקום
  • 16.
    שי 17/09/2017 09:43
    הגב לתגובה זו
    חסרות פה פרסומות מעולות.. חבל שזה לא באמת פתוח מה עם פרסומות בעלות ערך ?
  • 15.
    מנטה קורע! רק עכשיו ראיתי (ל"ת)
    נירוס 12/09/2017 21:47
    הגב לתגובה זו
  • בירוס 14/09/2017 10:19
    הגב לתגובה זו
    אין על מנתה! אשתי תמיד עוצרת קונה דברים..אאיןןןן מבסוטה! חיים תובים
  • 14.
    רונית מזרחי 12/09/2017 16:42
    הגב לתגובה זו
    מנטה!!!??????????
  • 13.
    מאוכזב 12/09/2017 16:27
    הגב לתגובה זו
    הפרסומת הכי איכותית היא של סודה סטרים ומנטה עקפו אותם תוך כמה דקות באיזה 100 לייקים ..כאילו הם משתמשים באיזו רובוט או משהו
  • 12.
    אוהב ארץ ישראל 12/09/2017 16:16
    הגב לתגובה זו
    לא מבין מה הקשר בין דת לתחנת דלק למה צריך לכפות דת על כל דבר? דיי כבר תנו לחיות באהבה ושלום ובחילוניות למי שרוצה לא בכפייה על כל דבר <3
  • אחד שמבין 12/09/2017 17:42
    הגב לתגובה זו
    זה בכלל פארודיה על זה שדתיים אוהבים ילדים קטנים!
  • 11.
    חוה ריבנבך 12/09/2017 16:12
    הגב לתגובה זו
    פרסומת מצוינת
  • 10.
    אורלי 12/09/2017 13:16
    הגב לתגובה זו
    כל אחד יכול להצביע 70000 פעם , אז כל משרד יכול להצביע עבור עצמו מיליון פעמים אז מה בדיוק זה בודק לא הבנתי ?
  • 9.
    מזה 12/09/2017 13:09
    הגב לתגובה זו
    יער מדיה? באמת?
  • 8.
    מפרגן. 11/09/2017 21:39
    הגב לתגובה זו
    קחו בחשבון שיש פה רק המקום הראשון במצעד השבועי. והמצעד פח הזה לא באמת שבועי, אלא רק כשיש להם זין לפתוח מצלמה ולכתוב טקסטים ״מצחיקים״ לבחורה בלאי הזאת.
  • 7.
    יואב 10/09/2017 22:02
    הגב לתגובה זו
    רק אני שמתי לב לדמיון בין הפרסומת של chair2u ל-one dollar shave club?!
  • 6.
    נו באמת 10/09/2017 00:21
    הגב לתגובה זו
    אתם לא רציניים
  • 5.
    מורן 08/09/2017 17:42
    הגב לתגובה זו
    פרסומת מעולה !!!
  • 4.
    כפרי 08/09/2017 14:59
    הגב לתגובה זו
    שטויות. קורה. זה לא שהם ירכבו על כפרי בדרך לעוד 80 קקטוסים למרות שהם ראו את הסרט בפעם הראשונה אחרי שכפרי העלה אותו
  • 3.
    סודהסטרים בהליכה (ל"ת)
    מהתעשייה 08/09/2017 12:55
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אודי 07/09/2017 19:12
    הגב לתגובה זו
    איפה ספלנדיד?
  • 1.
    החוסם פרסומות בדפדפן עשה לי את תשע"ז (ל"ת)
    לא מכיר אף אחת מהן 07/09/2017 18:11
    הגב לתגובה זו
  • שנון!!!! (ל"ת)
    אייל 07/09/2017 18:43
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

מי הזיז את מדורת השבט שלי?

המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על  5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג. 

גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר. 

פריים טיים

לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

שר התקשורת, שלמה קרעי. קרדיט: רשתות חברתיותשר התקשורת, שלמה קרעי. קרדיט: רשתות חברתיות

שלב ב' ברפורמת השידורים: תחנות רדיו פרטיות יוכלו לשדר בפריסה ארצית

במהלך לחיבור בין הפריפריה והמרכז, לראשונה בישראל יתאפשר שידור רדיו מסחרי ארצי; משרד התקשורת מפרסם את תזכיר חוק התקשורת (רדיו) ובו מודל חדש לשידורי הרדיו המסחריים בישראל

רן קידר |

משרד התקשורת מפרסם את תזכיר חוק התקשורת (רדיו) ובו מודל חדש לשידורי הרדיו המסחריים בישראל. מטרת הרפורמה היא להסיר חסמי כניסה לשוק הרדיו ולעבור לתצורת מכרז פתוח, שקוף ושוויוני, שיאפשר את הסבתן של תחנות רדיו אזוריות לשידורי רדיו בפריסה ארצית וכן את הקמתן של תחנות רדיו חדשות, כך שהציבור ייהנה ממגוון רחב יותר של אפשרויות, ויוכל להאזין לכל תחנה מכל מקום בארץ. 

התזכיר שפורסם להערות הציבור יאפשר לראשונה לגופים עסקיים לשדר שידורי רדיו FM מסחריים ללא הגבלות גיאוגרפיות, וכך תינתן גמישות מלאה לתחנות בבחירת מודל השידור שלהם, לרבות האפשרות של שידור במודל האזורי הקיים. כיום ישנו "נתק" בין אזורי הנגב, יהודה ושומרון והגליל לבין מרכז הארץ וירושלים, מאחר שתחנה פרטית אינה רשאית לשדר באופן רחב למאזינים במספר אזורים.

הרפורמה המוצעת עתידה לשנות זאת ולאפשר לכולם להאזין לתחנות האהובות עליהם מכל מקום, לפי בחירת התחנה. במסגרת הרפורמה המוצעת, ייערך מכרז פתוח, שקוף ושוויוני להקצאת תדרי FM, בו יוכלו להתמודד הן שחקנים חדשים והן בעלי זיכיונות קיימים. המעבר למודל החדש יבוצע באופן הדרגתי, כך שתדרים פנויים חדשים יועמדו למכרז. 

בעלי זיכיון קיים יוכלו להתמודד במכרז עוד לפני פקיעת זיכיונו, ואם יזכה במכרז יוכל לעבור לשידור במתכונת החדשה ואף לשדר בפריסה ארצית רחבה. המכרז יתבסס על מחיר, במטרה להבטיח שהמשאב הציבורי של תדר הרדיו יוקצה לגורם היעיל ביותר, כשכל גורם יוכל להחזיק ב-3 אפיקי תדר לכל היותר. 

הזוכים במכרז יידרשו להירשם במרשם ספקי הרדיו, ויוכלו לשדר ללא מגבלות של אזורי כיסוי וללא מעורבות בתוכן, מה שיאפשר ניצול יעיל יותר של משאב התדרים הציבורי ואף יביא לצמצום משמעותי בנטל הרגולטורי הקיים.