מצעד הפרסומות השנתי
צילום: אייסTV
TV

סוגרים שנה: אתם קובעים את מלכת הפרסומות של תשע"ז

הצרפתים בנתניה, "חלאס עם האחי", מילקי ועוד ים קמפיינים היו לנו השנה. עברנו עם זכוכית מגדלת ופינצטה על כולם, בערך... ועכשיו הכדור עובר לידיים שלכם, ושימו לב - מדובר בהחלטה גורלית
כתבי אייס | (22)
נושאים בכתבה המצעד של אייס

 

תגובות לכתבה(22):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 19.
    אוקיי, המסקנה היא שאנשים מצביעים לפי הסדר בדף (ל"ת)
    יוני 19/09/2017 01:33
    הגב לתגובה זו
  • 18.
    טקסס טורנדו 17/09/2017 12:48
    הגב לתגובה זו
    דיס מחליף דיס נעל רבקום
  • 17.
    טקסס טורנדו 17/09/2017 12:48
    הגב לתגובה זו
    דיס מחליף דיס נעל רבקום
  • 16.
    שי 17/09/2017 09:43
    הגב לתגובה זו
    חסרות פה פרסומות מעולות.. חבל שזה לא באמת פתוח מה עם פרסומות בעלות ערך ?
  • 15.
    מנטה קורע! רק עכשיו ראיתי (ל"ת)
    נירוס 12/09/2017 21:47
    הגב לתגובה זו
  • בירוס 14/09/2017 10:19
    הגב לתגובה זו
    אין על מנתה! אשתי תמיד עוצרת קונה דברים..אאיןןןן מבסוטה! חיים תובים
  • 14.
    רונית מזרחי 12/09/2017 16:42
    הגב לתגובה זו
    מנטה!!!??????????
  • 13.
    מאוכזב 12/09/2017 16:27
    הגב לתגובה זו
    הפרסומת הכי איכותית היא של סודה סטרים ומנטה עקפו אותם תוך כמה דקות באיזה 100 לייקים ..כאילו הם משתמשים באיזו רובוט או משהו
  • 12.
    אוהב ארץ ישראל 12/09/2017 16:16
    הגב לתגובה זו
    לא מבין מה הקשר בין דת לתחנת דלק למה צריך לכפות דת על כל דבר? דיי כבר תנו לחיות באהבה ושלום ובחילוניות למי שרוצה לא בכפייה על כל דבר <3
  • אחד שמבין 12/09/2017 17:42
    הגב לתגובה זו
    זה בכלל פארודיה על זה שדתיים אוהבים ילדים קטנים!
  • 11.
    חוה ריבנבך 12/09/2017 16:12
    הגב לתגובה זו
    פרסומת מצוינת
  • 10.
    אורלי 12/09/2017 13:16
    הגב לתגובה זו
    כל אחד יכול להצביע 70000 פעם , אז כל משרד יכול להצביע עבור עצמו מיליון פעמים אז מה בדיוק זה בודק לא הבנתי ?
  • 9.
    מזה 12/09/2017 13:09
    הגב לתגובה זו
    יער מדיה? באמת?
  • 8.
    מפרגן. 11/09/2017 21:39
    הגב לתגובה זו
    קחו בחשבון שיש פה רק המקום הראשון במצעד השבועי. והמצעד פח הזה לא באמת שבועי, אלא רק כשיש להם זין לפתוח מצלמה ולכתוב טקסטים ״מצחיקים״ לבחורה בלאי הזאת.
  • 7.
    יואב 10/09/2017 22:02
    הגב לתגובה זו
    רק אני שמתי לב לדמיון בין הפרסומת של chair2u ל-one dollar shave club?!
  • 6.
    נו באמת 10/09/2017 00:21
    הגב לתגובה זו
    אתם לא רציניים
  • 5.
    מורן 08/09/2017 17:42
    הגב לתגובה זו
    פרסומת מעולה !!!
  • 4.
    כפרי 08/09/2017 14:59
    הגב לתגובה זו
    שטויות. קורה. זה לא שהם ירכבו על כפרי בדרך לעוד 80 קקטוסים למרות שהם ראו את הסרט בפעם הראשונה אחרי שכפרי העלה אותו
  • 3.
    סודהסטרים בהליכה (ל"ת)
    מהתעשייה 08/09/2017 12:55
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אודי 07/09/2017 19:12
    הגב לתגובה זו
    איפה ספלנדיד?
  • 1.
    החוסם פרסומות בדפדפן עשה לי את תשע"ז (ל"ת)
    לא מכיר אף אחת מהן 07/09/2017 18:11
    הגב לתגובה זו
  • שנון!!!! (ל"ת)
    אייל 07/09/2017 18:43
    הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשת

משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק

לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד. 


לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.