מצעד הפרסומות השנתי
צילום: אייסTV
TV

סוגרים שנה: אתם קובעים את מלכת הפרסומות של תשע"ז

הצרפתים בנתניה, "חלאס עם האחי", מילקי ועוד ים קמפיינים היו לנו השנה. עברנו עם זכוכית מגדלת ופינצטה על כולם, בערך... ועכשיו הכדור עובר לידיים שלכם, ושימו לב - מדובר בהחלטה גורלית
כתבי אייס | (22)
נושאים בכתבה המצעד של אייס

 

תגובות לכתבה(22):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 19.
    אוקיי, המסקנה היא שאנשים מצביעים לפי הסדר בדף (ל"ת)
    יוני 19/09/2017 01:33
    הגב לתגובה זו
  • 18.
    טקסס טורנדו 17/09/2017 12:48
    הגב לתגובה זו
    דיס מחליף דיס נעל רבקום
  • 17.
    טקסס טורנדו 17/09/2017 12:48
    הגב לתגובה זו
    דיס מחליף דיס נעל רבקום
  • 16.
    שי 17/09/2017 09:43
    הגב לתגובה זו
    חסרות פה פרסומות מעולות.. חבל שזה לא באמת פתוח מה עם פרסומות בעלות ערך ?
  • 15.
    מנטה קורע! רק עכשיו ראיתי (ל"ת)
    נירוס 12/09/2017 21:47
    הגב לתגובה זו
  • בירוס 14/09/2017 10:19
    הגב לתגובה זו
    אין על מנתה! אשתי תמיד עוצרת קונה דברים..אאיןןןן מבסוטה! חיים תובים
  • 14.
    רונית מזרחי 12/09/2017 16:42
    הגב לתגובה זו
    מנטה!!!??????????
  • 13.
    מאוכזב 12/09/2017 16:27
    הגב לתגובה זו
    הפרסומת הכי איכותית היא של סודה סטרים ומנטה עקפו אותם תוך כמה דקות באיזה 100 לייקים ..כאילו הם משתמשים באיזו רובוט או משהו
  • 12.
    אוהב ארץ ישראל 12/09/2017 16:16
    הגב לתגובה זו
    לא מבין מה הקשר בין דת לתחנת דלק למה צריך לכפות דת על כל דבר? דיי כבר תנו לחיות באהבה ושלום ובחילוניות למי שרוצה לא בכפייה על כל דבר <3
  • אחד שמבין 12/09/2017 17:42
    הגב לתגובה זו
    זה בכלל פארודיה על זה שדתיים אוהבים ילדים קטנים!
  • 11.
    חוה ריבנבך 12/09/2017 16:12
    הגב לתגובה זו
    פרסומת מצוינת
  • 10.
    אורלי 12/09/2017 13:16
    הגב לתגובה זו
    כל אחד יכול להצביע 70000 פעם , אז כל משרד יכול להצביע עבור עצמו מיליון פעמים אז מה בדיוק זה בודק לא הבנתי ?
  • 9.
    מזה 12/09/2017 13:09
    הגב לתגובה זו
    יער מדיה? באמת?
  • 8.
    מפרגן. 11/09/2017 21:39
    הגב לתגובה זו
    קחו בחשבון שיש פה רק המקום הראשון במצעד השבועי. והמצעד פח הזה לא באמת שבועי, אלא רק כשיש להם זין לפתוח מצלמה ולכתוב טקסטים ״מצחיקים״ לבחורה בלאי הזאת.
  • 7.
    יואב 10/09/2017 22:02
    הגב לתגובה זו
    רק אני שמתי לב לדמיון בין הפרסומת של chair2u ל-one dollar shave club?!
  • 6.
    נו באמת 10/09/2017 00:21
    הגב לתגובה זו
    אתם לא רציניים
  • 5.
    מורן 08/09/2017 17:42
    הגב לתגובה זו
    פרסומת מעולה !!!
  • 4.
    כפרי 08/09/2017 14:59
    הגב לתגובה זו
    שטויות. קורה. זה לא שהם ירכבו על כפרי בדרך לעוד 80 קקטוסים למרות שהם ראו את הסרט בפעם הראשונה אחרי שכפרי העלה אותו
  • 3.
    סודהסטרים בהליכה (ל"ת)
    מהתעשייה 08/09/2017 12:55
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אודי 07/09/2017 19:12
    הגב לתגובה זו
    איפה ספלנדיד?
  • 1.
    החוסם פרסומות בדפדפן עשה לי את תשע"ז (ל"ת)
    לא מכיר אף אחת מהן 07/09/2017 18:11
    הגב לתגובה זו
  • שנון!!!! (ל"ת)
    אייל 07/09/2017 18:43
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.