סוגרים שנה: אתם קובעים את מלכת הפרסומות של תשע"ז
- 19.אוקיי, המסקנה היא שאנשים מצביעים לפי הסדר בדף (ל"ת)יוני 19/09/2017 01:33הגב לתגובה זו
- 18.טקסס טורנדו 17/09/2017 12:48הגב לתגובה זודיס מחליף דיס נעל רבקום
- 17.טקסס טורנדו 17/09/2017 12:48הגב לתגובה זודיס מחליף דיס נעל רבקום
- 16.שי 17/09/2017 09:43הגב לתגובה זוחסרות פה פרסומות מעולות.. חבל שזה לא באמת פתוח מה עם פרסומות בעלות ערך ?
- 15.מנטה קורע! רק עכשיו ראיתי (ל"ת)נירוס 12/09/2017 21:47הגב לתגובה זו
- בירוס 14/09/2017 10:19הגב לתגובה זואין על מנתה! אשתי תמיד עוצרת קונה דברים..אאיןןןן מבסוטה! חיים תובים
- 14.רונית מזרחי 12/09/2017 16:42הגב לתגובה זומנטה!!!??????????
- 13.מאוכזב 12/09/2017 16:27הגב לתגובה זוהפרסומת הכי איכותית היא של סודה סטרים ומנטה עקפו אותם תוך כמה דקות באיזה 100 לייקים ..כאילו הם משתמשים באיזו רובוט או משהו
- 12.אוהב ארץ ישראל 12/09/2017 16:16הגב לתגובה זולא מבין מה הקשר בין דת לתחנת דלק למה צריך לכפות דת על כל דבר? דיי כבר תנו לחיות באהבה ושלום ובחילוניות למי שרוצה לא בכפייה על כל דבר <3
- אחד שמבין 12/09/2017 17:42הגב לתגובה זוזה בכלל פארודיה על זה שדתיים אוהבים ילדים קטנים!
- 11.חוה ריבנבך 12/09/2017 16:12הגב לתגובה זופרסומת מצוינת
- 10.אורלי 12/09/2017 13:16הגב לתגובה זוכל אחד יכול להצביע 70000 פעם , אז כל משרד יכול להצביע עבור עצמו מיליון פעמים אז מה בדיוק זה בודק לא הבנתי ?
- 9.מזה 12/09/2017 13:09הגב לתגובה זויער מדיה? באמת?
- 8.מפרגן. 11/09/2017 21:39הגב לתגובה זוקחו בחשבון שיש פה רק המקום הראשון במצעד השבועי. והמצעד פח הזה לא באמת שבועי, אלא רק כשיש להם זין לפתוח מצלמה ולכתוב טקסטים ״מצחיקים״ לבחורה בלאי הזאת.
- 7.יואב 10/09/2017 22:02הגב לתגובה זורק אני שמתי לב לדמיון בין הפרסומת של chair2u ל-one dollar shave club?!
- 6.נו באמת 10/09/2017 00:21הגב לתגובה זואתם לא רציניים
- 5.מורן 08/09/2017 17:42הגב לתגובה זופרסומת מעולה !!!
- 4.כפרי 08/09/2017 14:59הגב לתגובה זושטויות. קורה. זה לא שהם ירכבו על כפרי בדרך לעוד 80 קקטוסים למרות שהם ראו את הסרט בפעם הראשונה אחרי שכפרי העלה אותו
- 3.סודהסטרים בהליכה (ל"ת)מהתעשייה 08/09/2017 12:55הגב לתגובה זו
- 2.אודי 07/09/2017 19:12הגב לתגובה זואיפה ספלנדיד?
- 1.החוסם פרסומות בדפדפן עשה לי את תשע"ז (ל"ת)לא מכיר אף אחת מהן 07/09/2017 18:11הגב לתגובה זו
- שנון!!!! (ל"ת)אייל 07/09/2017 18:43הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
