מצעד הפרסומות השנתי
צילום: אייסTV
TV

סוגרים שנה: אתם קובעים את מלכת הפרסומות של תשע"ז

הצרפתים בנתניה, "חלאס עם האחי", מילקי ועוד ים קמפיינים היו לנו השנה. עברנו עם זכוכית מגדלת ופינצטה על כולם, בערך... ועכשיו הכדור עובר לידיים שלכם, ושימו לב - מדובר בהחלטה גורלית
כתבי אייס | (22)
נושאים בכתבה המצעד של אייס

 

תגובות לכתבה(22):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 19.
    אוקיי, המסקנה היא שאנשים מצביעים לפי הסדר בדף (ל"ת)
    יוני 19/09/2017 01:33
    הגב לתגובה זו
  • 18.
    טקסס טורנדו 17/09/2017 12:48
    הגב לתגובה זו
    דיס מחליף דיס נעל רבקום
  • 17.
    טקסס טורנדו 17/09/2017 12:48
    הגב לתגובה זו
    דיס מחליף דיס נעל רבקום
  • 16.
    שי 17/09/2017 09:43
    הגב לתגובה זו
    חסרות פה פרסומות מעולות.. חבל שזה לא באמת פתוח מה עם פרסומות בעלות ערך ?
  • 15.
    מנטה קורע! רק עכשיו ראיתי (ל"ת)
    נירוס 12/09/2017 21:47
    הגב לתגובה זו
  • בירוס 14/09/2017 10:19
    הגב לתגובה זו
    אין על מנתה! אשתי תמיד עוצרת קונה דברים..אאיןןןן מבסוטה! חיים תובים
  • 14.
    רונית מזרחי 12/09/2017 16:42
    הגב לתגובה זו
    מנטה!!!??????????
  • 13.
    מאוכזב 12/09/2017 16:27
    הגב לתגובה זו
    הפרסומת הכי איכותית היא של סודה סטרים ומנטה עקפו אותם תוך כמה דקות באיזה 100 לייקים ..כאילו הם משתמשים באיזו רובוט או משהו
  • 12.
    אוהב ארץ ישראל 12/09/2017 16:16
    הגב לתגובה זו
    לא מבין מה הקשר בין דת לתחנת דלק למה צריך לכפות דת על כל דבר? דיי כבר תנו לחיות באהבה ושלום ובחילוניות למי שרוצה לא בכפייה על כל דבר <3
  • אחד שמבין 12/09/2017 17:42
    הגב לתגובה זו
    זה בכלל פארודיה על זה שדתיים אוהבים ילדים קטנים!
  • 11.
    חוה ריבנבך 12/09/2017 16:12
    הגב לתגובה זו
    פרסומת מצוינת
  • 10.
    אורלי 12/09/2017 13:16
    הגב לתגובה זו
    כל אחד יכול להצביע 70000 פעם , אז כל משרד יכול להצביע עבור עצמו מיליון פעמים אז מה בדיוק זה בודק לא הבנתי ?
  • 9.
    מזה 12/09/2017 13:09
    הגב לתגובה זו
    יער מדיה? באמת?
  • 8.
    מפרגן. 11/09/2017 21:39
    הגב לתגובה זו
    קחו בחשבון שיש פה רק המקום הראשון במצעד השבועי. והמצעד פח הזה לא באמת שבועי, אלא רק כשיש להם זין לפתוח מצלמה ולכתוב טקסטים ״מצחיקים״ לבחורה בלאי הזאת.
  • 7.
    יואב 10/09/2017 22:02
    הגב לתגובה זו
    רק אני שמתי לב לדמיון בין הפרסומת של chair2u ל-one dollar shave club?!
  • 6.
    נו באמת 10/09/2017 00:21
    הגב לתגובה זו
    אתם לא רציניים
  • 5.
    מורן 08/09/2017 17:42
    הגב לתגובה זו
    פרסומת מעולה !!!
  • 4.
    כפרי 08/09/2017 14:59
    הגב לתגובה זו
    שטויות. קורה. זה לא שהם ירכבו על כפרי בדרך לעוד 80 קקטוסים למרות שהם ראו את הסרט בפעם הראשונה אחרי שכפרי העלה אותו
  • 3.
    סודהסטרים בהליכה (ל"ת)
    מהתעשייה 08/09/2017 12:55
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אודי 07/09/2017 19:12
    הגב לתגובה זו
    איפה ספלנדיד?
  • 1.
    החוסם פרסומות בדפדפן עשה לי את תשע"ז (ל"ת)
    לא מכיר אף אחת מהן 07/09/2017 18:11
    הגב לתגובה זו
  • שנון!!!! (ל"ת)
    אייל 07/09/2017 18:43
    הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.