'שביט וזהו' יטפל בקמפיין ההשקה של 'יין בעיר' למותג הוודקה החדש 'טיטוס'

תקציב הפרסום של 'יין בעיר' עבר עם שביט מחברון זלצמן למשרדו החדש שנפתח בתחילת השנה. הקמפיין צפוי לעמוד על כמליון שקלים בעיתונות ובדיגיטל
משה בנימין | (1)

משרד הפרסום שביט וזהו בבעלותו של אסי שביט יטפל בקמפיין ההשקה של מותג הוודקה החדש טיטוס המיובא לישראל על ידי רשת היין והאלכוהול יין בעיר

תקציב הפרסום של יין בעיר טופל על ידי משרד הפרסום חברון זלצמן שביט בשנים האחרונות בזמן ששביט היה בשותפות חלקית במשרד. עם צאתו לדרך עצמאית, בתחילת השנה תחת הסוכנות 'שביט וזהו', שביט המשיך הלאה עם מספר תקציבים וביניהם 'יין בעיר'. תקציב הפרסום של הרשת המפעילה 42 סניפים ברחבי הארץ עומד על כ-4 מיליון שקלים כאשר בהשקת מותג הוודקה החדש הרשת צפויה להשקיע כמיליון שקלים.   

'טיטוס' הוא מותג וודקה בקטגוריית הסופר פרימיום, המיוצר בעבודת יד בטקסס ארה"ב, ומאחוריו עומד טיטו ונדרברג, גיאולוג מאוסטין, טקסס. המותגים שנמצאים בקבוצת המחיר שלו ומתחרים בו הם גריי-גוס, קטל וואן ועוד.  5 שנים משנת ההשקה של המותג, ב-2001 זכתה הוודקה ב-2 מדליות זהב בתחרות ה-World spirt Competition כשהיא גוברת על 71 מותגי וודקה אחרים. 

אסי שביט: "אנחנו שמחים להמשיך ב'שביט וזהו' את שיתוף הפעולה עם 'יין בעיר' שהחל עוד ב'חברון זלצמן שביט'. תמיד מאתגר לטפל במותג מוביל בקטגוריה שלו. עם הכניסה של הרשת לייבוא של מותגים מובילים מהעולם, היא הופכת להיות עוד יותר מאתגרת ואני בטוח שטיטוס תתפוס את המקום הראוי לה בקטגוריית הוודקות בישראל כפי שעשתה בארה"ב".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    גם אתה ברוטוס? (ל"ת)
    טיטוס 13/10/2015 20:35
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.